"Senden istediğim bir şey var Loki, bana onu getirmeni istiyorum. Tesseractı bana getir Loki." beyninde yankılanan sesle başını salladı. Uyandığında bütün benliği gitmiş yerini karanlık almıştı. Tek yaptığı şey beyninde ki sesi dinlemekti ve onun dediklerini uygulamaktı.
Dünya'da
"Avengers girişimi kabul edilmedi Nick. Yaptığın her şey senin hayatına mal olacak." siyahi adam ciddi tavrını bozmadan kafasını salladı. Neler olacağının o da farkındaydı. Bütün bunları göze alarak çıkmamış mıydı zaten bu yola?
"Umurumda değil Coulson. Elimizde bulunan Tesseract Loki Laufeyson tarafından çalındı. Üzerine en değerli ajanımız şuan Loki'nin elinde. Onların tehlikeli olduğunu söylemiştim sana Tessa." bütün bunlar olduktan sonra Tessa bütün her şeyi Nick'e anlatmak zorunda kalmıştı. Hala daha buna inanmıyordu, tanıdığı Loki değildi o, bundan emindi. Ve en önemlisi Thor hangi cehennemdeydi?
"Tessa sen Natasha ile konuş. Coulson bana Yüzbaşı Rogers'ı getir. Tony'le ben konuşurum. Büyük adamı Natasha halleder. Benim de bir kaç kişiyle daha konuşmam gerek. Avengers'ı topluyoruz"
*
"Ben zaten varım biliyorsun." arkadaşının kızıl saçlarını karıştırıp sandalyeye oturdu. Üzgündü Natasha aynı Tessa gibi. Geçmişi pek aydınlık değildi, eğer arkadaşı Clint olmasaydı şuan muhtemelen yaşamıyor olurdu. Ya da kötülüğün elinde esir.
"Biliyorum kızıl, Clint'ten hala daha iz yok değil mi?" önüne konulan fıstık ezmeli tostu itip kafasını salladı.
"Hayır yok." onun ittiği tosta takılı kalmıştı gözleri. Hayır tostu yemek istediğinden değil düşünceleri onu boğuyordu. En yakın arkadaşının esir olması, yetmezmiş gibi tanıdığı, ısındığı ve kimse bilmese de hayran kaldığı adam tarafından esir alınmıştı. Gözlerini tostan ayırmadan konuştu.
"Sen kabul ediyorsun fakat bir de koca adamımız var."
"Onu ben hallederim. Asıl zor olan Tony Stark. Adamda deli inadı var." onu onaylıyordu Tessa. Arkadaşında gerçekten deli inadı vardı.
"Onu da Nick halledecek."
*
"Zamanımız az, onu çabuk getirin" Fury'nin ikazıyla jetin hızını arttırdı Natasha. Quinjet olması gereken hızdan daha hızlı ilerlerken gergindi Tessa. Bu işin içinde bir sorun olduğuna emindi ama bunu nasıl bulabilirdi bilmiyordu. Loki'yi yakalamışlardı fakat gözlerinde onu göremiyordu. Tek gördüğü karanlıktı.
"Ondan hoşlanmadım." Steve Rogers ve Tony Stark'ın sözlerinden tek bunu duyabilmişti Tessa. Ardından çakan şimşek seslerinden sonra Loki oturdu yerde gerildi.
"Küçük bir şimşekten mi korktun yani?" Steve'in dalgayla sorduğu sorusuna cevap verdi Loki.
"Bundan sonrasını pek sevmiyorum." jetin üzerine düşen şeyin varlığını anlayamamışlardı. Tony zırhını giyip jetin kapısını açtığında bağırdı Steve.
"Nereye gidiyorsun?" fakat cevap alamadı. Jetin kapısından giren rüzgar tenlerine çarparken Tony zırhıyla iri adamın önünde durdu. Herkes silahını kaldırmışken gördüğü kişiyle ona doğrulttuğu silahını yere indirdi Tessa.
"Thor! Sonunda gelebildin." yüzünde aptal sırıtmasından eser yoktu.
"Leydim, sonra görüşsek daha iyi olabilir." Tony'nin zırhlı gövdesine vurduğu çekiçten sonra Loki'nin yakalarını kavrayıp ayağa kaldırdı. Onunla beraber jetten atladığında işin kötüye gideceğini ve bilmediği bir çok şeyin olduğunu anladı Tessa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{Revenge} Tessa & Bucky Barnes | Thorki
FanfictionMpreg içerir! Thorki' daughter "Bunu yapamazsın Odin. Buna izin veremem." tanrıça göz yaşları içinde söyledi bu sözleri. "Frigga inan bana bu hepimiz için en iyisi olacak. Bunu yapmalısın. " kararlıydı tanrı. Kehanetin gerçekleşeceğine inanıyordu...