14-Memories-

53 4 4
                                    

Her şeyi saldığım o vakitteyim galiba lan

*

Saatlerdir uyanık olmamın üzerine güneşin doğması gözlerimi yakmaya başlamıştı, bakışlarımı bu sefer pencereden vuran güneşin yüzünü istila ettiği adama çevirdim. Bütün gece uyumadığının farkındaydım, gördüğü kabusları fark ettiğimi anlamaması için sıçradığı anlarda uyuma numarası yapmış bütün gece onu gözlemlemiştim. Şimdi ise nefes alış verişlerinden kısa bir uykuya tekrar daldığını anlamıştım. Onu uyandırmamaya dikkat ederek kalktım yataktan, örtünün izin verdiği kadar açık olan göğsü, hafifçe aralık olan dudakları, ah o şuan fazla çekici gözüküyordu.

Üstüme şort ve tişört geçirip parmak uçlarımda odadan çıkmış, ses yapmaması için kahve makinemi çalıştırmak yerine kendime rahatlatıcı bir çay yapmıştım. Gözlerim dün gece dağınık bir şekilde çıkardığı botlarına kaydığında yüzümde oluşan sırıtmayı engelleyemedim.

Tamam bir zamanlar bende Tony gibi her gün farklı erkekle takılan kız haberleri ile manşetlerde yerimi almıştım, tabi toplumumuz sağ olsun her şeyde olduğu gibi bunda da kadın erkek ayrımını yapmıştı. Fakat Hardin ile olan ilişkim sırasında ki bu bir seneye tekabül ediyordu, aldatma gibi bir şey söz konusu olmadı olamazdı da. Ayrılığın hemen ardından başka biri ile olan insanlara bir türlü anlam veremezken aynısını kendim yapmış olmam beni gererken bir yandan bundan hiç de pişmanlık duymuyordum.

Bucky nazikti, her konuda. Aşk söz konusu bile değildi şuan fakat hoşlanma sonuna kadar mevcuttu. Odadan gelen hafif tıkırtıyla bir bardak daha bitki çayı koydum. Odadan çıkarken bir yandan da tişörtünü giyiyordu. Yanıma ulaştığında teşekkür edip çayını aldı.

"Steve beni kesebilir, gece çok fazla aramış." çayımdan bir yudum aldım.

"Onun dün gece nerede olduğunu sordun mu peki?" kafasını iki yana salladığında sırıtarak şortumun cebinden telefonumu çıkardım. Tony'nin ismine bastığımda kısa süre sonra arama yanıtlanmıştı.

"Uzun süredir görüşemiyoruz, nasıl gidiyor?" afallaması kısa sürmüştü.

"Hey sen! Bu ses tonunu biliyorum Tessa, Rogers'ın benim yanımda olduğunu nasıl bilebilirsin?" Bucky'nin gözleri ve ağzı aynı anda açılırken bunu beklemediğini anlayabiliyordum. Şaşkınlığından olsa gerek yanımdan uzaklaşırken sandalyeyi devirmiş düzeltirken de sessizce özür dilemişti. Sorun yok dercesine kafamı salladım.

"Var benimde bazı güçlerim, neyse Demir Adam inan seks maceralarını dinlemek çok isterim fakat başka zamana artık."

"Sözünü aldım bebeğim, bu arada lütfen yanında ki diğer süper askere söyle Rogers'a ulaşsın adam gece durmadan onu andı. Ve bil ki Bucky Barnes sevdiğim adamın ağzından romantik sözcükler yerine senin ismini duymak hiç hoş olmadı. Aynı şöyleydi, Tony acaba Bucky'nin başına bir şey gelme ihtimali var mı? Acaba çıkıp onu arasam mı, dün bana gelmiş beni bulamayıp Tessa'nın evinde beklemiş falan. Ve o an dedim ki Tessa asla o adamı bırakmaz, bak yanılmamışım sevgilim." güldüğümde Bucky'nin de hafifçe sırıttığını görmüştüm.

"Tamam beni yakaladın bebeğim, o halde görüşürüz sonra, bilirsin ikimizin de süper askerleriyle ilgilenmesi gerek." gülüp görüşürüz dedikten sonra telefon kapandığında Bucky'nin hafifçe kaldırdığı kaşlarıyla bana baktığını gördüm.

"Ah onu Steve'i utandırmak için söyledim." inanmadığı yukarı kıvrılan dudaklarından anlaşılıyordu.

"İnan bana ki aklında ki her şeyi gerçekleştirmek için fazla yorgunum, lütfen duşa girelim."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

{Revenge} Tessa & Bucky Barnes | ThorkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin