11-Asgard-

145 12 0
                                    


Heyecandan başını döndüren yolculuktan sonra işte ordaydı. Rüyalarına giren ve görmek için can attığı diyarda. Zemine ayak bastığı an karşısında siyahi bir adam gördü. Mitoloji bilgisini tararken Loki onu zahmete sokmadan Heimdall'ı tanıttı. En heyecanlı olanları şüphesiz Wade, Peter ve Tessa iken diğerlerinin de onlardan aşağı kalır yanları yoktu. Tony ve Steve bile belli etmeseler de diyarın her detayının birbiriyle uyumunu sevmişlerdi. Loki ve Thor'un eşliğinde gökkuşağı köprüsü denen yerden ilerliyorlardı. Dev Asgard sarayında onları karşılayan Kraliçeye baktı Tessa. Kraliçeyi uzun süre inceledikten sonra çıkardığı sonuç Thor'un kesinlikle annesine benzediğiydi. Önünde zarafetle eğilirken Kraliçe Frigga gülümseyerek onun omuzlarını kavradı.

"Ah oğullarımın dediği kadar güzel ve zarifsin Tessa." gülümsedi. Tanrıçadan böyle güzel bir iltifat duymak gururunu okşamıştı. Kraliçe diğer Avengers üyeleriyle tanışırken etrafı inceleyen Tessa Thor'un onu çekiştirmesiyle saraya adım attı. Neredeyse ağlayacak kıvama gelmişti. Her şey rüyalarında ki gibiydi, ne eksik ne fazla. Arkalarından gelen diğer Avengers üyeleri ve Kraliçe Frigga ile birlikte Kral Odin'in huzuruna geldiler. Yaşlı Tanrının yüzünde ki gülümseme Tessa'yı şaşırtmıştı. Onun suratsız ve acımasız olduğuna emindi halbuki. Yere eğilip onu da selamladığında bunu o kadar da istekli yapmamıştı. Loki'ye yaptıklarından sonra hala daha ona karşı bir ön yargısı vardı. Ve bundan çabuk kurtulabileceğinden emin değildi. 

"Sizi yoran bir yolculuk yapmış olmalısınız. Odalarınız ve size eşlik edecek olan kişiler hazırlar. İsterseniz biraz dinlenin ardından yemek yemek için salonda toplanacağız." Kraliçenin zarif konuşmasına hayran kalmayı engelleyemezken yanına gelen ve koluna girip yürümeye başlayan kıza ayak uydurdu. Kalacağı odaya girdiğinde onunla birlikte giren sarışın kıza baktı. Yeşil gözleri donuk baksa da Tessa içinde gezen heyecan kıvılcımlarını görebiliyordu. Ona elini uzattığında hizmetçi kız bir ona uzatılan ele bir de Tessa'ya baktı. Tereddüt etse de eli tutup sıktı. 

"Tessa Rose" sarışın kız gülümsedi. 

"Yelena, Kraliçe Frigga'nın baş hizmetlilerinden biriyim." ellerini ayırdıklarında Tessa gülümsemeyi eksik etmeden konuştu.

"Seninle tanıştığıma oldukça memnun oldum Yelena." ve ardından ekledi. "Bu arada bir duş alsam fena olmayacak. Bana yardımcı olur musun?" Yelena onu onaylayıp odadan ayrıldı, elinde sabunlarla dolu sepet ve bir havluyla geri dönmüştü. Bu Tessa'nın merakını arttırırken sepete doğru eğildi ve eline ona oldukça tanıdık kokan kalıp sabunu aldı.

"Kraliçe Frigga sen gelmeden önce bu sabunları özenle seçti. Seveceğini düşünüyor. Ben buradayım. Sen şu odada duş alabilirsin. Bir ihtiyacın olursa çekinmeden seslenebilirsin." Tessa onu onaylayıp gösterdiği kapıdan içeriye girdi. Anında sıcak buhar yüzüne çarpmıştı. Kendi dünyasına benzer bir banyo karşılamıştı onu buharı aştığında. Eğer vakti olsaydı saatlerini şüphesiz burada harcardı. Hızlı bir duşla kendine geldiğinde sabunlar için Kraliçe Frigga'ya teşekkür etmeyi aklına not etti. Güzel kokuları sayesinde adeta bir okyanus kenarındaydı. Havluyu vücuduna sarıp banyodan çıktığında Yelena'yı yatağının üzerine oturmuş halde buldu. Etrafı incelerken kendi kendine konuşmasına gülecek olmuştu ki aniden ona dönen yeşil bakışlarla susturdu kendini.

"Çok erken çıktın. İlk defa Asgard banyosuna giren bir canlıya göre yani." gülümseyip bavuluna yöneldi. Fakat içini kurcaladığında oldukça alakasız şeyler aldığını gördü. Hardin yüzünden düşünemeden hazırlamıştı çantasını. İçinden ona saydırırken yanında dikilen Yelena'ya döndü.

"Kıyafetlerim pek buraya uygun değil. Acaba bana verebileceğin bir şey var mı?" sarışın kız gülümseyip oldukça göze çarpan kahverengi dolabın kapaklarını açtı. 

{Revenge} Tessa & Bucky Barnes | ThorkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin