4-asgard guard-

238 28 3
                                    


"Ha siktir bu.. bu inanılmaz bir şey." ağzında ki kanı tükürüp konuşan bir Wade görmeyi kimse istemezdi. Hadi ama Wade şuan mide bulandırıcı duruyordu.

"Bu çok olağanüstü." Loki önünde ki canavarımsı ama metal olan şeyi yok etmeye çalışırken  Tessa'ya cevap verdi.

"O Asgard gardiyanı, burada olmaması gerekiyor. Ama o burada, bu demek oluyor ki Asgard tehlikede." elinde ki silahın mermisi bittiğinde geriye adımlamaya başladı Tessa. Kahraman olduğunu düşünmüyordu, o zaman kahramancılık oynamasına da gerek yoktu. Geriye adımlarken kulağına gelen çığlık sesi ile başını sesin geldiği tarafa döndürdü. Jane üstüne gelen zırhtan kaçmaya çalışıyordu.

Tam da şuan kahramancılık oynaması gerekiyordu belki de. Cebinde her zaman taşıdığı sis bombasını zırha doğru attığında etrafı sis bulutu kaplamıştı. Jane'in kolundan tutup onu tenha bir alana çekti ve ne olduğunu izlemeye başladı. Herkes geri de dururken Thor zırha doğru ilerliyordu. Zırh onu geriye savurduğunda Jane ile birlikte hızla yanlarına gittiler.

"Thor, uyan." Loki yanaklarına vurarak onu uyandırmaya çalışırken Tessa'nın yaptığı tek şey gök yüzün de ki çakan şimşekleri izlemekti. Küçüklüğünden beri devamlı yaptığı bir şeydi bu. Çakan şimşekleri izlemek ona doyulmaz bir haz veriyordu. Öyle bir hazdı ki bu çalan telefon sesini zar zor duyabilmişti. Cebinden çıkarıp cevapladığında kimin aradığını görememişti bile. 

"Tessa hemen yanıma gelmeni istiyorum." yıllardır tanıdığı adamın sesinin duyunca gülümsedi. 

"Şuan gelemem Nick. Gökyüzüne baksana, şimşekler ne güzel." telefonun diğer ucunda ki adam hızla masasından kalktı. Yine aynısı olmuştu, yine Tessa farklılığını ortaya koyarak dünyadan soyutlanmıştı.

"Tessa şuan sırası değil. Bak oradan hemen uzaklaş ve yanıma gel. Çekice bir şeyler oluyor. Tek başına olmanı istemiyorum." kız gökyüzünde ki çakan şimşekleri izlemeye devam ederken cevap verdi.

"Bu beni ilgilendirmiyor Nick. Ve tek başıma da değilim." siyahi adam önünde ki bilgisayardan Tessa'nın yerini bulmaya çalışırken onunla konuşmaya devam etti.

"Tessa suçlu hala yanında değil mi?" bu cümle Tessa'nın kendine gelmesini sağlamıştı.

"Evet Nick şuan kapatmam lazım yoksa şu karşımda ki şey dünyayı yok edecek." sistemin konumu bulmasına az kalmışken kapanan telefon işlemi iptal etmişti. Bunun üzerine Nick Fury burnundan soluyarak odasından çıktı.

Gökyüzünden indirmediği bakışları bir şeye takıldığında dikkatlice onu inceledi. Bir şey hızla bulundukları yere doğru düşüyordu. Bunun çekiç yani Thor'un deyimi ile mjolnir olduğunu anlaması pek uzun sürmedi. Her şey saniyeler içinde gerçekleşmişti. Tessa çekicin Thor'un üstüne doğru geldiğini gördüğünde onun öleceğini düşünmüştü fakat beklediği gibi olmadı.  Thor üzerine doğru gelen çekici yakaladı. 

"Sen değişimde Flora'yı da geçtin." Wade'in her zaman ki yersiz cümleleri anın büyüsünü bozmuştu. Fakat Thor ona cevap vermeden mjolnirı sallayarak metal yığınına vurdu. Parçalara ayrılan metal yığını kırılmış asfalta saçılırken Thor yanlarına geldi.

"Her şey için teşekkürler Jane ve Leydi Tessa. Tabi ki size de Leydi Natasha ve Wade. Asgard'ın koruyucu muhafızının burada olması büyük bir tehlike. Bizim gitmemiz gerek. Sizinle tanıştığımıza çok memnun oldum." sözlerinin ardından Jane, Tessa ve Natasha'nın elini öpüp arkadaşlarının yanına ilerledi Thor.

"Bir daha görüşeceğimizi hissediyorum Tessa. Büyük bir hançer koleksiyonun olduğunu gördüm. Bir dahaki gelişimizde umarım onları incelememe izin verirsin." 

"Bakarız." gülüp Thor'un yanına ilerledi Loki. 

"Heimdall!" gökyüzünden gelen ışık süzmesiyle kaybolmuştu hepsi. Sokağın ortasında dururken düşünüyordu Tessa. Neler yaşamıştı o öyle?

*

"Jane konuşalım mı biraz?" en son 5 yıl önce uğradığı eve baktı Tessa. Jane'i evine bırakmayı teklif etmiş o ilk başta reddetse de kabul ettirmişti. 

"Olur, eve girmek istemeyeceğini düşünüyorum." kafasını salladı sadece Tessa. 

"O günden sonra ikimiz de oturup konuşma fırsatı yakalayamadık."

"Hayır Tessa sen konuşmak istedin fakat ben istemedim. Bak bunu sana uzun zamandır söylemek istiyordum. O gün sana söylediğim şeyler gerçek hislerim değildi. O an birisini suçlamam gerekiyordu ve asıl suçlu babam ve annemken ben seni suçlamayı seçtim. Ne annemin ölümünde ne de babamın gidişinde bir suçun yok." yine cevabını kafasını sallayarak verdi Tessa. 

"Yıllar sonra tek ortak noktamız olan Thor'da gittiğine göre artık eski yaşantımıza dönebiliriz." neyi kastettiğini anlamıştı Tessa. Birbirlerini hiç tanımamış gibi davranmaya devam edeceklerdi.

"Bunu yapmak zorunda değiliz Jane." kafasını salladı Jane.

"Yapmak zorundayız, aksi halde acı çekeriz Tessa. Böylesi daha iyi." kapısını açtığı siyah arabadan indi. Kafasını camdan uzatarak ela gözlerini yeşil gözlere çevirdi.

"Bir daha ki Thor vakasında görüşmek üzere kardeşim." güldü Tessa.

"Bir daha kine Thor'a daha az yakınlaş. Hareketlerin sevgilisinin hoşuna gitmemişe benziyordu."

"Sevgilisi?" anlamadığına şaşırmıştı Tessa. Bu tür konularda ablası ondan hep bir adım önde olurdu.

"Loki." 

"Ha o üvey kardeşiymiş, yani önümde bir engel yok. Dikkatli git." Jane eve girerken arabayı çalıştırdı Tessa. Loki ve Thor'un üvey kardeş oldukları aklının ucundan geçmemişti. Ne Loki'nin bakışlarını Jane'de görebilmişti ne de Thor'un korumacılığını kendinde.

Asgard'da

"Anne, Loki babamla tartıştığınızı söyledi bir sorun yok öyle değil mi?" Tanrıça oğlunun saçlarını okşamayı kesti. Loki'nin tartıştıklarını duyması hiç iyi olmamıştı. İçini büyük bir korku kapladı.

"Merak etme Thor, hiç bir sorun yok." fazla kurcalamadı Thor. Zaten her zaman böyle yapmaz mıydı? Olayı kurcalamak onun tarzı olmamıştı hiç bir zaman. Bu genel olarak Loki'nin tarzıydı.

Thor annesinin dizlerinde uykuya dalmışken Loki ellerini başının altına koymuş yatakta uzanıyor ve tartışmanın sebebini düşünüyordu. Onun ilgisini asıl çeken tartışmanın içeriği değil kendisini gördükleri an susmaları ve telaşlanmalarıydı. Frigga'yı bir çok duygu içinde görmüş olsa da Odin'i ya mutlu ya sinirli görürdü. Fakat telaşlı bir şekilde görmeye alışık değildi. En sonunda gözlerini kapattı ve uykuya daldı.

*

Gözlerini sımsıkı yumdu Heimdall, görmek istemedi ilk defa. Güçlerinin olmamasını diledi. Gördüklerini Odin'e anlatmalıydı fakat o bunu istemiyordu. İkinci defa gördüklerini anlatmayarak Kralına ihanet edecekti ve bunun büyük, geri dönülmez sonuçları olabilirdi.

Ne pahasına olursa olsun söylemeyecekti. Yıllar önce Kraliçe Frigga ve Prenses Hela'ya verdiği sözü tutacak, konuşmayacaktı.

------------------







{Revenge} Tessa & Bucky Barnes | ThorkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin