İyii okumalar 💕💕
Oy verirsiniz mükemmel olur ❣️❣️
Yorum yaparsanız çok sevinirim 🤭
Başlayalım bakalım 🤯🤯
_________________
Hastanede ışıl hanım bana sarıldıktan sonra Cihan Bey'de sarıldı sonrasında birbirimize telefon numaralarımızı verdik ve bugün biraz dinlenmek istediğim için yarın akşam yemeğine çağırdılar ailenin diğer üyeleriyle tanışmak için .
Onlarla ayrıldıktan sonra hastaneye geri dönüp dikişlerime baktırttım eğer sonraki günlere bıraksaymışım dikişleri yenilemek zorunda kalıcaklarmış neyseki ucuz atlattım. Ordan çıkıp otele gittim en kısa zamanda arabamı buraya getirmem lazım. Otele gittikten sonra askeriyenin yerini öğrenip oraya yakın ev bakmaya başladım sonunda 2 odalı bi apartman dairesi bulunca tuttum . Zaten tek kişiyim ve evde durmuyorum ne yapıcam o kadar büyük evi . Büyük ev istemememe rağmen bu evin salonu epey genişti ve hoşuma gitmişti.
Bi kaç eşya da baktıktan sonra otele geri dönmüştüm . Otele döndükten sonra dayanamayıp Murat'ın mezarına gitmeye karar verdim . Bebeğimiz ve muratın mezarları yan yanaydı ve bu şehirdeydi . Şehitliğe gitmek için mehmet abiyi aradım 15 dakika sonra gelince mezarlığın yerini söyledim ve gitmeye başladık
Mehmet : Gökçe bacım kusura bakma ama bu saatte mezarlıkta ne yapıcaksın dedi saat gecenin 2 siydi benim için hiç bi şey hem Mehmet abi de bugün gececiydi.
Ben : Sevdiğimi ve evladımı görücem abi dedim
Mehmet : başın sağolsun bacım
Ben : Vatan sağolsun diyince şaşırdı sonra yoluna devam etti mezarlığa varınca
Mehmet : beklim mi seni bacım tek gitme istersen
Ben : yok abi gerisi bende allah kolaylık versin selametle dedim ve gitti.
Mezarlığa bakıp titrek bi nefes aldım , adım atarken zorlanıyodum . Köşeden su alıp ilerlemeye devam ettim ilerledikçe gözlerimden yaşlar boşalıyodu mezara varınca hıçkırıklarımı serbest bıraktım ve yere çöküp çaresizce mezara sarıldım.
- Mu-Murat hıck sevgilim diyip ağlamaya devam ettim. Sonunda içimdekileri dökücektim. Bebeğimin mezarına dönüp
- Be bebeğim hıck annecim iyi misin bebeğim özür dilerim annecim koruyamadım seni hıck sahip çıkamadım sana özür dilerim yavrum diyip hıçkırarak ağla aya devam ettim . İkisininde mezar taşını öptüm ve konuşmaya devam ettim. Gözyaşlarım ve hıçkırıklarım durmuyodu .
- Sevgilim üşüyo musunuz orda sen soğuğu seversin ama üşüme olur mu . Biliyo musun buraya gelmeden önce evimize gittim her yer sen kokuyo bi tanem , her yerde anılarımız var her yerde sen varsın . Sen yoksan bende yokum dile kolay 23 yıl , ömrümün yarısını senle geçirdim nasıl unuturum , nasıl sensiz yaparım . Hani seninle bebeğimizi beklicektik, hani daha mutlu günlerimiz olucaktı neden ya neden atladın önüme murat niye yaptın katlanamıyorum sensizliğe , sizsizliğe ne yapıcam ben kaldım tek başıma . Özür dilerim sevgilim sana sinirlenmedim ben gerçekten tek sinirim kendime.
-Çok özledim sizi , mektubunu da okudum ama imkansız konuşuyosun sevgilim ben unutamam ki seni. Biliyo musun haftaya göreve başlicam evde buldum ama çok eksik hissediyorum hep bi tarafım boş , yokluğun o kadar çok hissediliyo , o kadar çok koyuyo kii
Gökyüzüne bakıp derin bi nefes aldım ve konuşmaya devam ettim- keşke şimdi gelsen ellerimi tutsan her zaman yaptığın gibi 'her şey düzelicek güzelim' desen , o kadar ihityacım var ki , hem sen hep sözünü tutarsın ne zaman öyle desen düzeliyodu , artık düzelmicek mi ben sensiz ne yapıcam sevgilim . Merak etme ikinizinde abileriminde , kardeşleriminde intikamını alıcam kanınız yerde kalmicak.