Taehyung ağzından:
Yarı zamanlı bir işim vardı hala okul okuyordum ve evin masraflarını ödemek için para kazanmam gerekiyordu. Bu yüzden burslu olarak okul okuyordum. Bursumun hepsi evin su, elektriğine gittiği için mecburen çalışmam gerekiyordu. Okulda olmadığımda ise gece saat 2'ye kadar burada çalışıyordum. Jimin ise ergenliğin zirvesindeydi yani 17 yaşında. Odasından hiç çıkmazdı. Hatta bazen günlerce odasına tıkılıp kaldığı oluyordu.
"Jimin ben çıkıyorum gelip kapıyı kilitle ve uyumaya çalış."
"Yine mi arkadaşında unuttun laptopunu. Niye her şeyi unutuyorsun yoksa beni mi kandırıyorsun sen."
"Beni sorguya mı çekiyorsun sen?" deyip sahte bir şekilde sinirli halime bürünmüştüm. Bana sinirli bir şekilde bakmıştı ve gözleri dolmuştu ama bunu saklayarak odasının kapısını sertçe kapatıp 2 kez kilitlemişti. Fark ettirmeden odama gidip özür notu yazmış, kapısının altından içeriye tıkıştırmıştım. Sonrasında ise kapıyı kilitlemeyeceğini bildiğimden, çıktığımda kapıyı kilitlemiştim.
***
Hızla saatimi kontrol ettim ve gördüğüm saati sindirmeye çalıştım. Eve bayağı geç kalmıştım.
Jimin ile vakit geçireceğime söz vermiştim...
Hemen masaları sildikten sonra koca restoranın kapısını kilitleyip eve doğru koşmaya başlamıştım. Ve aslında arkadaşım yoktu Jimin üzülmesin diye ona söylememiştim. Sosyal biri değildim okulda da arkadaşım yoktu. Zaten olmasını istemiyordum çünkü okulun eziği bendim. Diğerleri gibi eğlenmek yerine, ders çalıştığım için ezik durumuna düşmüştüm.
Dakikalar birbirini kovalıyor, nefes nefese eve doğru koşuyordum. Terden alnıma yapışmış kahverengi saçlarımı geriye atmış, evin kapısının önünde soluklanıyordum. Anahtarı deliğe sokmuş 2 kez geriye doğru çevirip kapıyı açmıştım. İçeriye girdiğimde, tüm evin ışığı kapalıydı ve bu nedensizce biraz ürkütüyordu.
Jimin'in kapısı kapalıydı ve sanırım uyuyordu. İyi geceler öpücüğü vermek için adımlarımı Jimin'in odasına doğru attığımda kapının kilitli olduğunu görüp mutfağa gitmiştim. Dolaptan, dünden kalan kızarmış tavuk ile yarısı Jimin sıçanı tarafından yenilmiş pirinç keklerini çıkarıp ısıtmış ve hepsini hızla mideme indirip hızlı adımlarla odama gitmiştim.
Saate baktığımda 03.04 olduğunu gömüştüm ama uykum kaçmıştı ve film izlemeye karar vermiştim. Odamı kilitleyip abur cubur dolabımdan bir kaç paket atıştırmalık çıkarıp yatağıma serilmiştim. -evet kapıyı kilitliyorum çünkü Jimin odama gelip atıştırmalıklarımı çalıyor- Oysa ki kendime aldığım her boku ona da alıyordum ama az geliyordu işte.
Netflix için param olmadığından kaçak sitelerden dizi ve filmlerimi izliyordum. Kim netflix'e boş para verir ki beleş siteler dururken?
Bir film seçmiştim ama tam izleyeceğim sırada üstten gelen bildirim dikkatimi çekmişti.
'Jungkook 2 km uzakta...'
Konuyu anlamışsınızdır herhalde neyse oylamayı ve takip etmeyi unutmayınn SİZİ SEVİYORUM 🧀
Karimi takip eder misiniz acep
minsungdiyeolmusum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever | •TaeKookkie•
RomanceTaehyung hafızasını kaybetmişti ve eski sevgilisi zorla +18 videolar çekmek zorundaydı. Bir gün tesadüf eseri eski sevgilisinin olduğu siteye girmişti... Kim film izlemek için bilgisayarını açtığında +18 görüntülerle karşılaşır ki? . . . . ⚠️🔞+18 y...