Oylamayı ve bolca yorum yapmayı unutmayın lütfen. Bunlar motivemi arttırıyor <3
iyi okumalar 💞
rahatsız olanlar okumasın ve hikaye tae'nin başından geçiyor.
"Jungkook 2 km uzakta"
"Bu da ne oluyor" dedim içimden ve üstteki yazıyı defalarca kapatmaya çalışırken, yanlışlıkla üstüne tıkladım. Tıklamam ile karşıma ağır ağır yüklenen bir pencere çıkmıştı. Sayfayı kapatmayı belki 100 kere denemiştim. Ama asla kapanmıyordu siteyi yeniden yüklemiştim ve gördüklerim karşısında ağzım 10 metre açılmıştı.
İşe yaramayacağını bile bile tekrar kapatmaya çalışmıştım ama yine olmamıştı. Ekranda kocaman yazılarla
JUNGKOOK ŞUAN AKTİF
+82**********
Eğer seni de böyle becermemi istiyorsan bu numarayı ara 👅
Yazıyı okuduktan 5 saniye sonra bilgisayarda kendi kendine bir sayfa açılmıştı ve orda olan +18 olayları, videoları görebiliyordum. Hepsi Jungkook üzerine gönderilmişti ve adamın yüzü net bir şekilde görünmüyordu. Adamın altında olan kadınların inleme sesleri hoparlörden çıkıyordu ve açık olmam gerekirse iğrenmiştim. Jungkook'un hesabını üzerine tıklamıştım ve üzerinde küçük bir şekilde 'Site kurucusu' yazıyordu. Ürpermiştim çünkü sadece seggs yoktu. Kanlı bıçaklı ve sansürsüz, vahşice katledilen adamlar ve kadınlar vardı. Hemen yataktan kalkıp ışığı açmıştım ve çalışma masama bilgisayarı koyduktan sonra koltuğa oturmuş, biraz daha sayfayı incelemiştim.
Korkudan soğuk soğuk terliyordum ve başım dönmeye başlamıştı. Aniden gürültülü bir şekilde bilgisayar ekranı siyaha bürünmüş, pixel ve kırmızı bir şekilde 'Bu sayfaya giriş izniniz yoktur' yazılmıştı. Gerisini hatırlamıyordum çünkü korkudan bayılmıştım.
Kendime geldiğimde saat 04.50 sularıydı hızla bilgisayara yönelmiştim. Şarjı 10 kalmıştı ve artık kırmızı yazılar gitmişti. Bu sefer tekrar rahatsız edici videolar çıkmaya başlamıştı. Site bir türlü kapanmıyordu. Korkmaya başlamıştım. Bilgisayarın şarjı 5'e düşmüştü bende koltuğa arkamı dönük bir şekilde titreye titreye bilgisayarın kapanmasını bekliyordum. Arkamı döndüğümde bilinmeyen numaradan bir mesaj gelmişti.
-
Bilinmeyen numara:
Sayfamda bu kadar uzun kalanı ilk defa görüyorum. Yoksa işini mi hallediyordun ;) boşalman uzun sürüyor sanırım :Dd?
-
Mesajı okuduğum gibi bilgisayarın şarjı bitmiş ve kapanmıştı. Ben ise bilgisayarın zamanlamasına küfürler saydırırken, kapım tekmelenmişti ne olduğunu anlamadığım için korkudan dilim tutulmuştu. Titrek bir şekilde kapıya doğru ilerlemiştim ve tam açacağım sırada kapı tekrar tekmelenmişti. Kalın sesimle büyük bir çığlık patlatmıştım koşarak yastığımı alıp kapıyı hızla açmıştım.
Gözümü kapatarak etrafa yastık darbeleri geçiriyordum. Hızla tüm gücümü kullanıp son kez yastığı savururken, yerde drama queen'lik yapıp bağıran Jimin'i görünce az da olsa sakinleşmiştim.
"Ne işin var bu saatte geri zekalı korkuttun beni"
"Ses gelmeyince merak ettim hemen yükselme"
"UYUYOR OLABİLİR MİYDİM HA?? ÖZÜRLÜ ÇOCUK YA ÖDÜMÜ KOPARDIN"
"Napim bi ses duyduğumu düşündüm"
"Napim eskidi bane dicektin salak hem gidip zıbar saatten haberin yok mu"
"Ba-"
"Yürü git lan söylüyo bi de" dedikten sonra, sivilce dolu yüzüne son kez bakıp totosuna şaplak atıp söylenmesini gülerek izliyordum. Odasına girdiğinde, kapımı kapatıp bilgisayara göz ucuyla baktım. Hızla bilgisayarı kapatıp yatağa girdim ve gördüğüm görüntüleri aklımdan silmeye çalışırken bilgisayarımdan gelen inleme ve bağırma sesleri ile dehşet içerisinde yatağımdan doğruldum...
AĞĞAĞAAĞ HEYECANLANDIMMM 👽🔥
UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR🤜🤛
NAMJİN İÇİN Bİ KONU BULANLAR VARSA YAZSIN ŞUAN AKLIMDA Bİ FİKİR YOK
ÖPÜLDÜNÜZ UZAYLI ÇİĞKÖFTLERİM 🍞💖👽
ha bi de karicigimi takip eder misiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever | •TaeKookkie•
RomanceTaehyung hafızasını kaybetmişti ve eski sevgilisi zorla +18 videolar çekmek zorundaydı. Bir gün tesadüf eseri eski sevgilisinin olduğu siteye girmişti... Kim film izlemek için bilgisayarını açtığında +18 görüntülerle karşılaşır ki? . . . . ⚠️🔞+18 y...