Oh shit

2.8K 23 4
                                    

De volgende ochtend word ik wakker. Overal liggen kleren. Ik moet weer denken aan gister avond en moet een beetje lachen.
Ohoh
Er schiet me ineens iets naarbinnen. Harry had gisteren toch wel een condoom om? En ik had gisteren toch wel een pilletje genomen? Ik kijk in de prullenbak en zoek de hele kamer rond of ik ergens die ballon zie liggen. Nergens!
Ohoh!
Ik ren naar de keuken, heb ik gister avond een pil genomen? Wacht! Ik heb die dingen niet!!
Ohoh!!
Ik ren naar de kast waar het zit. Ik ga de clearblue test doen! (Voor mensen die niet weten wat dat is, clearblue zegt of je zwanger bent, en hoeveel weken.)
Ik ren naar de WC en stop dat ding in mijn poeperd. Ondertussen lees ik de gebruikaanwijzing.
Oke.
Een blauw streepje is: zwanger
Een rood streepje is: niet zwanger

Ik wacht totdat ik een piepje hoor. Dat piepje betekend dat ie klaar is.

Doe dit niet thuis na, ik weet niet eens hoe zo'n clearblue ding werkt. Ik heb alleen de reclame ervan gezien

Ik kijk naar het clearblue ding en kruis mijn vingers. Please rood, please rood!
Het moment van waarheid. Misschien ben ik zwanger op mijn 19 jarige leeftijd. Hoe zou dan de bevalling gaan verlopen? Hoe zouden mensen reageren? En nog het ergste... Wat zou Harry doen?

Ik kijk naar het vakje...
Blauw
Wacht, nee, lees het nog een keer.
Blauw = zwanger
Rood = niet zwanger
OHOH!!!

Ik test nog een keer. Dat testen duurt best lang. Voor mij lijkt het al helemaal uren te duren!! Mijn hart bonst echt 600 000 000 keer per seconde! Ik hoor de piep

Hartverzakking! Wat is het?! Moment of truth...

Blauw

Harry sex StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu