De namen discussie

2.2K 20 1
                                    

Ik loop nerveus terug naar Harry. Ik zit mijn nagels eraf te krabben, zo zenuwachtig ben ik! Harry doet zijn kleren aan.
"Hoi lieverd, lekker geslapen?" vraagt Harry.
"Eeeuh, ja hoor...." zeg ik nerveus. Ik kijk weg. Maar jah, hij kent me TE goed.
"Wat is er?" vraagt hij.
"Euh, nou..." zeg ik.
"We hadden gisteren die leuke avond hé..."zeg ik.
"Jazeker, het was heel leuk." zegt hij enthousiast. Hij geeft me een kus.
Ik heb het clearblue dingetje nog in mijn hand zitten. Staat het blauwe streepje er nog? Ja. Ik laat het maar gewoon zien.
Ik draai het dingetje om en hij ziet het blauwe streepje.
"Rood is niet zwanger, blauw is wel zwanger..." zeg ik.
Ik zie Harry's ogen groot worden.
"Bedoel je nou dat... je zwanger bent?!" vraagt hij. Ik knik. Harry gaat weer zitten en haalt zijn handen door zijn haar. Ik bijt op mijn lip.
"Shit man. Hoe gaan we hem noemen?" vraagt Harry.
"Of haar? Het kan een meisje of jongen zijn." zeg ik. Dit is echt erg, maar eigenlijk ben ik best blij.
"Ik ben blij maar ook gefrustreerd. Wat zullen de andere denken? Je bent nog steeds 19." zegt Harry. En daar sta ik dan. Harry helemaal gefrustreerd en ik met een kind in mijn buik. Misschien wilt hij het wel weghalen... Maar we zullen goede ouders worden. Zullen we de namen bedenken?" vraag Harry. Ik knik.
Harry en ik ploffen op bed met een kladblok en pen. Ik noem op wat in me op komt.
"Henk. Jan. Kees. Klaas. Sam." zeg ik.
"Heehee, rustig. Het kan ook een meisje zijn. En de namen zijn echt onnozel." zegt Harry.
"Klopt, ik noemde maar iets in me op. En sam is een meisjes én jongens naam!" zeg ik enthousiast.
Harry zucht.
"Sorry." zeg ik.
"Geeft niet." zegt Harry.
Hij geeft me een kus op mijn wang.
"Ik weet een naam!" zegt Harry enthousiast.
"Vertel." zeg ik.
"Louise." zegt Harry.
Tuurlijk! Harry's beste vriend, heet Louis. En mijn beste vriendins 2de naam is Louise.
"Ja, perfect!" zeg ik.
"Nu nog een jongens naam." zegt Harry.
"Michael, Sean, Danny?" zeg ik maar op.
"Danny! Dat is ook de naam van de zanger van the script!" zegt Harry vrolijk.
Ik heb er niet eens aan gedacht dat Danny best wel een mooie naam is. Een hele mooie naam zelfs!
"Oke. Meisje heet Louise. Jongen heet Danny." zeg ik.
"Maar misschien is het een tweeling. Dan 2 meisjes of 2 jongens. En dan?" vraagt Harry.
"We gaan eerst naar de dokter om te kijken of het maar 1 kind is." zeg ik.
"Oke. Nu kunnen ze het nog niet zien, je bent nog niet zo heel lang zwanger. Het is wel jammer dat we nu niet meer van die gekke dingen kunnen doen..." zegt Harry sip.
Daar heb ik zelf ook niet over nagedacht. Het is ook moeilijk voor de baby om ons vaak te zien. Harry en ik zijn super beroemd! Voelt zo goed om dat te zeggen.
We'll see...

Harry sex StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu