başımıza gelen olaylar。◕‿◕。

315 40 12
                                    



Minseo

Sejun'un cümleleri ile olduğum yerde öylece kalmıştım. Yeonjun hyung korumacı abi edasıyla hemen sejun'a bir soru yöneltti.

"Nereden tanışıyorsunuz bakalım?"

Kendime geldiğim de soruya hemen atıldım. Ve yeonjun hyung'un sejun'a yönelttiği soruyu kendim cevapladım.

"Hyung biz onunla internetten yazışıyoruz ama ismimizi söylemedik birbirimize"

"Pardon, nasıl?"

"Bir dakika hyung bize izin verir misin?"

Sonra sejun'u da alıp oradan uzaklaştım yoksa bu düşük ağız herşeyi ortaya çıkaracaktı. Yeonjun hyung kesin herşeyin farkına vardı ya da korumacı tavrı daha baskın gelmiştir. Bunu bilemeyiz

"Sen nasıl böyle konuşuyorsun ya izinsiz özelime bakan biri ile nasıl tanışıyor olabilirim?!"

"Aslına bakarsan ben pek birşey söylemedim, basitçe açıklayabilirdin ama sen bizim mesajlastığımızı söyledin"

"Çünkü öyle olmasaydı beomgyu'ya neden mesajlarda öyle konuştuğumu söyleyecektin"

"Kendine gel istersen, böyle birşey yapmazdım. Beni tanımıyorsun bu yüzden hakkımda kendi kendine çıkarımlar yapma"

"Umrumda değil tanımıyorum tanımakta istemiyorum, umarım bir daha karşılaşmayız"

Ellerini cebine sokup omuz silkti gerilmiş gibiydi ama belli etmemeye çalışıyordu ve rahat tavırlar sergiliyordu.

"Bunu biz bilemeyiz"

Hadi ama tamam ben kendimi tutamayıp fazla yükseliyordum. Ama bu çocuk benden ne istiyordu. Amacı eminim ki benimle eğlenmekti

"Dalga geçiyorsun değil mi?, Benimle eğleniyorsun?"

Bu sefer aniden yüzü düşmüştü. Öfkeli aynı zamanda hassas bir şekilde bana bakıyordu.

"Çok önyargılısın, tanımadığın biri için bile fazla ön yargılı davranıyorsun, ama biliyor musun, sanırım bende senin hakkında yanıldım"

Bunları söyledikten sonra arkasını dönüp bizimkilerin yanına gitti.
Hah benim hakkımda yanılmışmış sana ne benden bir kere, bir sen eksiktin zaten, şimdi birde yeonjun hyung'a açıklama yapmam gerekiyordu.

Bende çok gecikmeden hyunglar'ın yanına gittim yeonjun hyung seninle sonra konuşacağız der gibi ters ters bana bakıyordu. Umarım batırmazdım.





***


Jungkook

Jimin nasıl böyle düşünebilirdi anlamıyorum, tamam beni kıskanmasını anlıyorum ama junha benim o kadar yıllık arkadaşım onun hakkında böyle düşünüyor, acaba... Olabilir mi?

"Ne yapacaksın hyung?"

"Bilmiyorum Minho kafam çok karışık, junha'yı aradım birazdan gelir eminim ki o da Jimin böyle düşündüğü için üzülmüştür."

"Hyung şey nasıl desem, aslında Jimin hyung birşey hakkında emin olmadan karar vermez"

"Ne yani sende mi onun gibi düşünüyorsun?"

Tam cevap vereceği sırada kapının zili çalmıştı. Hemen kapıya gittim ve junha'nın içeri girmesini bekledim.

"Ah misafirin mi vardı"

"Ah, evet sizi tanıştırayım bu Minho çok yakınım olur kendisi, kardeşim gibidir"

"Memnun oldum noona"

KAKAOLU SÜT {TAEGYU} 💙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin