zorgen

1.2K 23 3
                                    

Robbies pov
Ik gooi Matt het water in en begin te lachen. Ik voel 2 armen om me buik heen ik kijk achterom en zie Raoul die me vast heeft.
Hij gooit me het water in en springt er dan zelf in.

Even later komt Ezzie naar buiten.
'Ik voel me minder en heb het koud ik ga naar binnen Matt jij bent een trui kwijt' ze springt het water uit en voor Ezzie iets kon zeggen is ze al weg.

Ezzies pov
En ze ontloopt me yay heel fijn dit ik ga achter der aan en zie der en ze heeft op der buik 1 hele grote en diepe snee.
'Heb jij dat gedaan' vraag ik dan.
'Nee je oma nou goed'
'San je kon toen al niet voor jezelf zorgen toen je op jezelf woonde je kwam 3 keer op de IC dat weet je wel hé' ze kijkt me nog bozer aan en geeft me een schouder stoot terwijl ze weg wilt lopen.

'Maar ik kwam eigenlijk sorry zeggen' ze kijkt me verbaast aan en zegt niks dus ik weet nou niet of ze het prima vind of niet.
'Dus het spijt me dat ik dat tegen je zei'

zonder dat ze iets zegt loopt ze naar beneden. Ik besluit om naar Matt te gaan.

'Matt kunnen we praten alsjeblieft' hij kijkt me en knikt. 'Niet hier in jou kamer San gaat me namelijk vermoorden als ze weet dat ik je dit vertel' 'prima'
We lopen naar zijn kamer.

'Vertel' zegt die. 'Toen jij net het huis uit was mocht San ook op zichzelf gaan wonen..... weet je nog dat San niet kwam bij kerst enzo' 'ja ze zei dat ze ziek was' 'dat was ze ook maar niet fysiek maar mentaal wat bleek nou namelijk ze at alleen 1 keer in de 2 weken en alleen een cracker' ik kijk naar beneden want ik herinner het me nog veel te goed.

'Ze uh kwam 3x terecht op de IC en moest naar een kliniek en ze was niet zoals Koen ondergewicht ze was nog erger en vond dat ze nog meer kilootjes er af kon sporten' Matt knuffelt me.
'We gaan der helpen ja' zegt die.
'Wat als het straks kerst is en oud en nieuw en ze het dan weer gaat doen. Ze is toen 3x in elkaar gestort en ze liet zichzelf overgeven' hij aait me over me haar.

'We gaan der helpen ja' 'de kliniek kon der niet eens helpen ze had een laatste kans en weet je waarom ze die nam..... voor ons zodat wij ons geen zorgen hoefde te maken' ik zie dat het Matt ook raakt en dan kijkt die op en ik denk dat die 1 van de jongens zie dus ik draai me om en nee hoor ik zie San.

'Je was toch sorry ofzo zei je.... ja nee FUCK YOU EZZIE' ze rent weg en slaat met de voordeur. 'FUCK ze had het me vergeven' zeg ik en slaat Matt. Hij kijkt me aan maar zegt niks.

'We gaan kerstvakantie naar Disney world Marit ging vragen vandaag aan der ouders of ze mee mag.... San wilde met jou in de auto jij kan geen nee zeggen' zegt die dan. 'Ja okay'

Marits pov
Ik ga ff naar huis om te vragen of ik mee mag naar Disney world want het lijkt me best wel leuk maar ik ben ook bang om te vragen want me ouders zijn nou niet de liefste van de wereld weet ik zelf ook wel. Het zijn ook me echte ouders niet me ouders wilde me niet nu woon ik bij een pleeggezin maar ze zijn echt helemaal kut daarom ben ik liever bij de familie Het Lam
Ik loop naar binnen.

'Goeiemiddag' zeg ik en leg me sleutels op me kasje. 'Waar de fuck was je' ik krijg gezellig een klap voor me bek.
Voordat je het vraagt nee de familie het Lam weet van niks mogen ze ook zeker niet. 'Bij Ezzie enzo was ik' ik kijk naar beneden.

'Ik had eigenlijk een vraagje.... mag ik misschien met familie het Lam mee naar Disney world ze hadden me uitgenodigd' 'nee klaar ga nu maar naar je kamer' ik loop naar me kamer.

U
Hey Matt ik kan
Niet mee mag niet
Sorry had zelf ook anders
Gewild

Matt
Oh jammer
Hoezo niet

U
Ik moet was anders
Doen maak je maar
Geen zorgen joh

Matt
Ja maar doe ik
Wel je bent als klein
Zusje voor me en het
Is elke keer dat je niet
Mag zijn die
pleegouders
Überhaupt wel aardig
tegen je

U
Ja ze zijn aardig
Tegen me vertrouw me
Nou maar want ik ga
Gwn mee

Matt
Als niet mag
Dan niet okay

U
Vraag het later wel
Nog eens
Doei

Matt
Doei Marit

Aww hij ziet me als zijn kleine zusje echt lief. Me vader komt naar boven lopen want dat hoor ik. Ik verstop me tel onder me kussen. Hij komt me kamer binnen.
'Hoe lang is dat "tripje" dan naar dat domme Disney world' 'weet ik nog niet' 'als je maar langer dan een week weg blijft zijn we in iedergeval van je af tering bitch' 'ja is goed'

Hij loopt me kamer uit en ik gris naar me telefoon.

U
Ik mag toch wel
Als ik maar langer
Dan een week weg blijf😒

Matt
Prima je kan dan
Hier in casal del huts
Maar wrm willen ze je
Zo lang weg hebben dan

U
Waarschijnlijk feestje
Ofzo😃

Matt
Ja okay zeg maar
Dat het prima is....

Hij verdenkt me dat ik iets achter hou is ook zo maar gaan we het niet over hebben nu.

Matthys pov
Ik heb ooit die pleegouders ontmoet van Marit maar ik mag ze niet ze zou beter bij ons kunnen wonen maar dan moet 1 van ons der legaal adopteren en dat gaat ook niet want ze heeft al pleegouders.

Ik ga maar opzoek naar San ik denk dat ik wel weet waar der te vinden want als Ezzies verhaal klopt zal ze in de sportschool zijn waar ze altijd was.

Ze was vroeger wel wat voller net als Monica in Friends maar ze heeft zo der best gedaan om af te vallen en blijkbaar is ze nog steeds bezig terwijl ze nu nog erger ondergewicht heeft dan Koen als ze zo door gaat.

Matthy's family Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu