Matthys pov
Ik hoor dat San Raoul aan het irriteren is dus ik loop naar boven en ze zit onder de blauwe plekken en der lip ziet er kapot uit.Ezzie is gelukkig niet thuis want die zou hem helemaal trippen en boos worden ik ben ook boos ja.
'San wtf is er gebeurd' vraag ik. 'Gaat je geen ene flikker aan WAAROM BLIJVEN MENSEN DAT VRAGEN' ze begint te schreeuwen naar me.
'NIET SCHREEUWEN NAAR MIJ'
'JAWEL' ze gooit der telefoon naar de andere kant van der kamer.
'Jezus San rustig aan alsjeblieft'Ik pak der telefoon op en zie een hele barst in de telefoon.
Ik loop de kamer uit naar beneden en ik pak de telefoon die ik aan Ezzie wilde geven maar nu maar aan San ga geven want ja die van haar doet het niet meer.
Ik loop terug naar boven en zie zegmaar alle jongens behalve Milo bij zijn examens.
'San vang' ik gooi de telefoon de toe en ze vangt hem.Ik zie aan der hoofd dat ze ieder moment kan ontploffen.
'Jongens ga ff weg'
Ze lopen de kamer uit en San is aan het trillen en ik heb geen idee waarom.
'Hey kleintje kom ff hier' ik geef der een knuffel. Ik aai der over der hoofd en ze begint te huilen.Sannes pov
Ik voel me helemaal kut en ik weet niet waarom maar deze knuffel helpt. Ik haat het dus begin hem te slaan maar hij stopt niet met de knuffel en ik stop wel ik geef op.'Het is okay' ik kijk hem aan en lig gwn tegen hem. Dit deden we altijd toen we klein waren ik was bang dat Ezzie zou dood gaan in de beuk ofzo en dan was Matt me altijd aan het knuffelen.
'Wil je me nu vertellen wat er is gebeurd vanacht en tussen jou en Ezzie' vraagt die dan.
'Ik uh ik wilde iets niet en uh hij wilde het wel. Ik deed niks en nu is er dit gebeurt dus me eigen schuld' zeg ik en kijk naar beneden.
'Hey dit heb je niet verdient noemde jij Raoul nou boomer' ik knik en lach een beetje.'Wat is er gebeurd tussen jou en Ezzie dan' vraagt die dan. 'Ik ben gewoon boos vooral op mezelf denk ik en ik had jou niet om af te reageren' zeg ik.
Hij kijkt me aan en moet een beetje lachen.'Wie was die mysterieuze vriend eigenlijk en was dit je mysterieuze vriend waar je sliep' 'j-ja e-en ik kan h-het niet uitmaken'
Matthys pov
j-ja e-en ik kan h-het niet uitmaken' ik kijk der aan. 'Mag ik zijn straatnaam en nummer' 'n-nee' ze ziet er zo bang uit en ik maak me zorgen.
'Hoe oud is die' '27 een echte boomer dus' zegt ze.
'Hallo Raoul is 28 wil je dat ik en Raoul er heen gaan'
'Niet echt nee hij gaat me vermoorden dan' zegt ze boos en bang.'San dit is mishandeling'
Op dat moment krijgt ze een appje we hebben de telefoon al klaar gemaakt dus ja.Max❤💋
Waar de fuck ben
Je kut tering slet?!U
Ik moest optijd
Naar huis ik app je
Later love youIk zie die angst in der ogen en pak der telefoon en begin met hem te appen.
U
Laat der met rust
Man je bent een tering
Laaier zelf dus hou je
Bek
Xxx
der broer
Ps ik zoek je op!'WTF nee nee nee' ze probeert het te verwijderen maar hij heeft het al gelezen.
Max❤💋
Ah moet je nu
Huilen bij je broer
Ik weet waar
Casal del Huts isMax❤💋
Zie je vanavond😏Ik zie de paniek die in der ogen. Ze begint me dan te slaan en te schoppen.
'JE HEBT ALLES ERGER GEMAAKT'
'Nee want we gaan met zijn alle beneden slapen jij ik Ezzie en de Bankzitters' ze kijkt me raar aan.
'Het verbaast me niks meer dat je met zulke ideeën komt prima' zegt ze en we lopen naar beneden.
'Jongens we slapen hier beneden met zijn alle'Robbies pov
Ik zie dat die meid door te veel is geweest dus ik stem ermee in. Iedereen stemt ermee in ik denk zodat we der kunnen leren kennen.
'Ik ga me douchen en omkleden' ze loopt weg.'Tering ze is knap' floep ik er zo uit ik zie Matt dan boos naar me kijken.
'Je blijft van der af man' zegt Koen dan.
'Okay jongens ten eerste ik denk dat we vanacht bezoek krijgen van der vriend en ten tweede ze heeft een vriend die dat heeft gedaan' zegt Matt.
'We zijn met 6 jongens wat kan hij doen' vraagt Milo.
'Kijk naar wat die haar heeft aan gedaan''Jongens we gaan doen wat het kost om der te helpen toch' vraag ik en dan horen we der ineens gillen en we rennen naar boven. We zien iemand bijna 1.90 dus 2 koppen groter dan der, bruin haar te veel gel en hij heeft een soort riem in zijn hand.
Matt loopt naar San toe en Raoul loopt naar die gozer toe.
'Ga weg voor ik de politie bel man'
Hij kijkt naar der.
'Ahh heb je deze jongens al allemaal geneukt je bent een fucking hoer' zegt die. 'BOOMER' roept ze terug.
Matt pakt der en geeft der aan mij en Koen.
Ik zie Raoul weg lopen.Raouls pov
Ik loop naar de gang en bel de politie wegens inbraak. Ze zijn er met 5 minuten.
Ik app MattU
Hou die gozer
2 minuten bezig
Maakt niet uit hoeMatt
HoezoU
Zie je zoMatthys pov
Ik hou die gozer 5 minuten bezig en ineens komt de politie binnen maar Ezzie ook.
JE LEEST
Matthy's family
Fiksi Penggemarals je het de middelste het Lam bent en je ouders dood zijn gegaan en jij nooit meer in de auto durft. je oudste broer verteld niks over jou in zijn vrienden groep. Dat overkomt mij hoi ik ben Sanne het Lam. Gwn lezen