disney pubquiz

952 23 0
                                    

Matthys pov
Sanne eet iets dat is al iets. Het eten is op en we beginnen de pubquiz de teams zijn Sanne Milo en Robbie en dan ik Koen Raoul. Ezzie en Marit zijn aan het toe kijken.

We zijn al een tijdje bezig en Sanne der team staat op het punt om te winnen. 'Wie is dit' sanne drukt op de knop. 'MICKEY MOUSE' dat is goed en nu de laatste vraag en ook die heeft Sanne goed. Ze winnen. 'HA IK ZEI HET JE'
'wtf hoe ken jij zo veel hiervan' vraagt Koen. 'Ik weet alles' ze loopt naar boven en Rob gaat der achteraan.

Sannes pov
Ik loop naar boven en Rob volgt me. 'Hey' 'hey' hij komt dichterbij en doet me haar achter me oor. 'Je ziet er goed uit' ik voel dat ik bloos. Hij tilt me kin op.
Voor je het vraagt.... ja we hebben een geheime relatie.

Flashback
In Disney world nog.
We zijn lekker aan het zwemmen. 'Je ziet er goed uit deze avond' zei Rob. 'Jij ook worstenbroodje' hij zwemt naar me toe. En hij zoent me. 'Wil je mijn geheime vriendin zijn' ik bloos en knik. 'Ja heel graag en we vertellen het ooit wel aan Matt als die iets is afgekoeld is'
Einde van de flashback

'Ik hij ook van jou schatje' zeg ik. 'Weet ik prinses' hij zoent me en dan loopt Matt binnen. 'WTF' roept die. We kijken naar naar Matt. 'Wanneer waren jullie van plan om dit aan iemand te vertellen' vraagt die en hij is een beetje boos. Ik ben nog steeds boos op hem maar wordt nu alleen maar bozer.
'Oh ja wanneer was jij van plan om MIJ te vertellen dat JIJ MIJ niet vertrouwd huh. WE WILDE HET DOEN MAAR HEY JIJ VERTROUWD MIJ NIET DUS WAAROM ZOU HET ANDERSOM NET ZO ZIJN' 'NIET SCHREEUWEN NAAR MIJ SAN'

Ik sla hem voor zijn bek. 'Ik schreeuw wanneer ik wil ja en jij hebt niks te zeggen want ik vertrouw je en jij mij niet dus je moet je bek houden' zeg ik. Hij kijkt me boos aan. 'Wat' vraag ik geïrriteerd. 'Ik vertrouw jullie..... maar Rob als je der zwanger maakt maak ik je af'
Wtf ik sloeg hem en hij vond het prima. En wtf waar heeft hij het over ik wil NOG geen kind miss als ik iets ouder ben maar nu nog niet.
'Deal' zegt Rob. Ze geven elkaar een knuffel. 'San ga jij hiermee akkoord' vraagt die. 'Ja deal' zeg ik en ik zie dat die nog met me wilt praten in een andere kamer dus ik loop met hem naar een andere kamer.

'Sorry dat ik je sloeg' ik kijk naar beneden. 'Na ja ik verdiende het.... maar beloof me je doet voorzichtig' 'gozer ik doe altijd voorzichtig dat weet je toch'
'na ja ik weet nog wel een keer dat je in het ziekenhuis was beland omdat je over een muurtje wilde klimmen en toen viel en je arm had gebroken'
'Dat was een klein ongelukje' 'Oh ja net als dat je je been brak die zelfde week' 'okay okay okay ik snap het ik zal voorzichtig zijn. Maar ik ben gwn klunsig' zeg ik en hij lacht. 'Ja dat weten we'

Matthy's family Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu