Sannes pov
'Heb je echt geblowed' vraagt Matt dan. 'Waarom gaat het jou aan' zeg ik en hij rolt met zijn ogen. 'Wat is er met jou gebeurd deze 2 jaar' hij pakt zijn hoofd.
'Zal ik beginnen met het feit dat jij gewoon een KUT broer bent en er nooit bent' zeg ik met en grijns op me gezicht.'Dat is niet waar ik was er altijd' 'nee je bent hier altijd in je kut paleis met je kut vrienden nou ik heb koppijn van jou tering lelijke kop ik ga naar boven' Ik wil naar boven lopen maar hij pakt me vast.
'Laat me los tering tiefs griep homo'
Dan komen Ezzie en Marit naar beneden. 'Ga hun maar irriteren' 'nee ik wil met jou praten' ik rol met me ogen.
'Wat ben 22 eigen leven jij hoeft je er niet mee te bemoeien'
'Wow wat is hier aan de hand' vraagt Ezzie dan en ik steek me middelvinger op.
'San doe eens normaal' zegt Matt dan en steek me tong uit en ren naar boven zodra het lukt.Matthy's pov
'Weet jij wat er met der is gebeurd' vraag ik en kijk naar Ezzie.
'1 de enige waar ze mee sprak was oma dat weet jij weet ik na die is eerst dood was ze al bij dan hebben we pap en mam was ze ook bij.... wat denk je dat dat met der doet daarbij komt je was niet eens op der verjaardag' zegt die dan en maakt wat brood klaar.'Er is iemand boven en ze speelt de gitaar' zegt Koen ineens.
Ik wist niet dat ze dat kon ik loop naar boven en zie der inderdaad met een gitaar spelen ik blijf in de deuropening staan.
'I wish that heaven had visiting hours' zingt ze dan en dan zie ik dat ze wat tranen in der ogen heeft.'Gaat het' vraag ik dan en ze stopt met spelen en kijkt me boos aan.
'Wat moet je' zegt ze en kijkt me nog bozer aan.
'Kijken hoe het gaat'
'Het gaat prima'Ik kijk der aan en zie dan ineens dat ze make-up op heeft maar alleen langs der oog.
'Wat is er gebeurd met je oog'
'Wat gaat jou dat aan het is niet alsof het je boeit ofzo ik bedoel je bent er nooit wanneer er iets belangrijks gebeurd' zegt ze. 'Ik bedoel maar even toen ik was geslaagd waar was je... of oma's begrafenis waar was je toen' zegt ze en als ik iets wil zeggen begint ze der gitaar te spelen zodat ze me niet kan horen.Ezzies pov
Ik zit beneden ik luister naar het geruzie van ze het is onderhand normaal.
'Hoe was je huiswerk' zegt Raoul dan met een knipoog.
'We hebben echt huiswerk gemaakt' zegt Marit gelukkig was ik dus niet de enige die het zag. Hij knikt een beetje en maak brood klaar om mee te nemen.
'We zijn vrij vandaag zie ik nu in de groepsapp' zegt Marit dan ineens en kijk en dan zie ik het ook.'Wil je wat te drinken dan' ik pak wat te drinken voor der en geef het aan der.
'Dankje' 'alsje'
Ineens horen we geschreeuw.
'BLIJF EENS VAN ME AF TERING HOERE HOMO' 'WIE DE FUCK DEED DIT'
We rennen met zijn alle naar boven en we zijn blauwe plekken en sneetjes op der arm.
'WTF' roep ik dan.
'IK SLAAP BIJ ME VRIEND' roept ze en begint der spullen te pakken.'JIJ GAAT NERGENS HEEN'
'JE BENT ER NOOIT WAT BOEIT HET JE NU INEENS'
'IK HEB AL 500 KEER SORRY GEZEGD'
'IK HEB ER NIKS AAN'
Ze loopt de kamer uit en daarna het huis uit en gooit met de deur.'Wist je dat ze een vriend had' vraagt Matt snel aan mij.
'Nou nee ja maar dacht dat het een gewone vriend was zoals ik en Marit zijn' zeg ik. 'Denk je dat hij die blauwe plekken aan der gaf' zeg ik dan terwijl ik naar beneden kijk.
'Nee ja ik weet niet met wat voor mensen ze omgaat dat is het hele probleem'
'Nee ik dus ook niet' zeg ik.Sannes pov
Ik loop naar me vriend.... hij kan wel aardig zijn maar niet altijd zegmaar. Alleen als die niet dronken is is die wel aardig.
Die blauwe plekken komt door hem die sneetjes ook. Was wel me eige schuld moest gewoon luisteren maar ja.Hij woont in een klein appartementje en ik klop aan en hij doet open.
'Wat moet je' en ja hoor hij is weer eens dronken.
'Ik dacht misschien kan ik hier een nachtje blijven slapen als uh jij dat natuurlijk ook wilt' zeg ik.
'Ja kom binnen' ik loop naar binnen.Hij is met zijn 2 beste vrienden er staan 2 vodka flessen allebei leeg 10 bierflesjes 1 fles bacardi lemon alles is leeg.
'Gezellig' zeg ik en rol met me ogen dan krijg ik een klap voor me kanis.
'Auw' ik leg me hand op me wang en kijk in de spiegel en zie een hand afdruk.
'Hey daar is de slet van het jaar' roept 1 van de 2.Eventjes later gaat iedereen naar huis en ik lig al op het bed. Ze hebben nog een fles bacardi naar binnen lopen aten. Max loopt naar boven zo heet die me vriend.
'Hey' zegt die en gaat naast me liggen. 'Hey' zeg ik terug en speel met me ketting.'Ik heb zin om iets leuks te doen'
Hij begint zichzelf uit te kleden maar ik niet ben er te moe voor.
'Wat doe je' zegt die dan.
'Ik heb geen zin' antwoord ik wat ik heel snel spijt van heb.Hij pakt zijn riem en begint me ermee te slaan.
Hij is na 30 minuten klaar en ik loop naar de spiegel en zie dat ik onder de blauwe plekken zit.
Nou Matt en Ezzie gaan me vermoorden.Het is de volgende dag en ik zie dat Max nog ligt te slapen dus sniek het huis uit en ga naar Calas del huts klim door me raam en zie de gozer met het baardje dan staan.
'Wat moet je boomer' hij kijkt me boos aan en heeft zijn armen over elkaar.'1 zo kan je me niet noemen nog 2 waar was je, je broers waren fucking bezorgt'
'Niet mijn probleem' zeg ik en ga op me bed zitten.
'Wat is er gebeurd' vraagt die
'Waarom gaat het je aan' snauw ik hem af. Hij kijkt me nog bozer aan.
JE LEEST
Matthy's family
Fanfictionals je het de middelste het Lam bent en je ouders dood zijn gegaan en jij nooit meer in de auto durft. je oudste broer verteld niks over jou in zijn vrienden groep. Dat overkomt mij hoi ik ben Sanne het Lam. Gwn lezen