niks

1K 21 1
                                    

Dit is nog voor het heftige corona!!!

Robbies pov
Matt is nu naar boven.
'Steek je hand omhoog als je der knap vind' zegt Milo en iedereen steekt zijn hand op ik ook maar Raoul niet wat best logisch is want die heeft rustig een vriendin.

'We hebben concurrentie' zegt Koen. 'Het zal denk ik persoonlijk niks worden want Matt vermoord ons allemaal dat weten jullie dat weet ik' zeg ik met een diepe zucht.
'Ik ga ook maar naar boven ben moe' zeg ik en ga naar boven. Val in slaap denkend over hoe knap San eruit ziet.

Sannes pov
Het is de volgende ochtend en ik kom beneden. Ik zie alleen het worstenbroodje zitten.
'Goeiemorgen prinses' zegt die en ik voel me wangen rood worden. 'Goedemorgen worstenbroodje'

Ik kijk om me heen en zie verder niemand. 'Waar is iedereen' 'Ezzie is laatste dag school voor vakantie en de rest ging kerst spullen halen' 'maar de kerstboom staat al op.... al sinds ik hier ben'

Ik loop naar de kast en kijk of er iets te chappen staat maar nee. Dus ik pak 2 broodjes en doe het in de rooster en kook 2 eitjes. 'Mag ik ook een eitje' 'alsof ik 2 eitjes eet man' zeg ik beetje sarcastisch. 'Oh nou sorry hoor mevrouw' ik steek me tong naar hem uit.

'Beter voor je. Ik ga zo sporten ga je mee' 'uh ja prima maar nu gaan we mijn tempo houden' ik lach en we maken oogcontact dan gaat het broodrooster af en ik schrik.

Robbies pov
We hadden oogcontact wat was dat mooi die blauw groene ogen met mascara maar niet te veel en de bril gewoon wouw.

Ze zet de tv aan.
'Corona is nu erger dan ooit we moeten in lock down' 'top dit nee geweldig ik ga eindelijk een weekendje weg LOCK DOWN nee geweldig' zegt ze heel sarcastisch. We luisteren door.
'Over 2 weken gaat het in' 'dus we kunnen nog gaan' 'ja dat is wel fijn'

De rest komt thuis Sanne en ik zitten een film te kijken. Ze zit tegen me aan. Matthy kijkt me boos aan. We kijken de film Moana Sanne zingt zo'n beetje ieder liedje mee. Het is echt grappig.

'Hey jullie 2 we hebben de laatste kerstspullen wie helpt ons. 'Lock down misschien' zegt ze en de jongens kijken der aan. 'Ja over 2 weken dus we kunnen nog weg'

Ezzie komt ook terug van school. 'Waar is je chick' 'ze moest der spullen ff pakken van thuis ze is er rond 16.30 kunnen we nog ff ergens met zijn alle eten halen onderweg en dan huts Disney world here we come' zegt die en we lachen allemaal.
Het is nu 16.25 en er word aangeklopt Raoul doet open.

Raouls pov
Ik loop naar de voordeur en zie daar Marit met een blauw oog en een kapotte lip. Ik laat der snel naar binnen. 'Wat is er met jou gebeurd' vraag ik.
'Oh uh mijn uh' ze stopt der zin en begint tranen te krijgen in der ogen. Ik geef der een knuffel.

'Wil je hier blijven als in voor altijd als in ik adopteer je' ze kijkt me aan. 'Zeker als in je bent 1100% zeker Raoul' 'ja zeker anders zou ik het niet voorstellen' ze knikt heel blij en geeft me nog eens eens een dikke knuffel.

Matthy's family Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu