ziek

873 20 1
                                    

Sannes pov
Het is de volgende ochtend en ik ga naar beneden. Ik heb een veel te grote trui aan want heb er geen zin in. 'Iemand heeft geen zin in de dag vandaag' hoor ik achter me. 'Niet heel erg nee hoezo' ik draai me om en Ezzie staat daar.
'Gewoon zie ik aan je' zegt die en gaat naast me zitten. 'Wat is er' vraagt die dan. 'Okay beloof me tegen niemand te zeggen maar ik zou gister me ongesteldheid moeten krijgen maar ik ben niet' 'okay miss ben je wat later' 'ik ben nooit later Ezzie dat is het probleem' zeg ik ongerust.

Ezzies pov
Jeez hoezo maakt ze er zo'n grote deal van. 'Wat is de big deal San' ze kijkt me boos aan. 'Wat is het probleem' 'ik ben vorige maand ook niet geweest' 'Oh shit' zeg ik.
Als ze... is ze nu... nee toch.
'Heb je al een test gedaan' Ze schud der hoofd. 'Hoezo niet' vraag ik en dan komt Matt binnen. 'Wat hoezo niet' ik kijk der aan en voordat ik iets kan zeggen zegt San: 'hoezo ik niet goed heb geslapen' zegt ze.
Ze wilt het nog niet tegen Matt zeggen.

Matthy's pov
Ik heb geen idee wat ze verbergt maar ik kom erachter. Ik weet dat ze liegt maar boeie ik kom er toch wel achter binnenkort. 'Ja ze had niet lekker geslapen dus ik vroeg hoezo' zegt Ezzie. Kijk je hebt slechte leugenaars en hele slechte leugenaars en daarboven nog Ezzie. Ezzie wordt altijd knal rood en begint soms te stotteren als die liegt. Hij is nu alleen nog rood maar het stotteren komt later nog wel.
'Mhm vast' zeg ik met een glimlach. Sanne begint brood te maken maar dan wordt ze heel bleek. 'San gaat het' ze slikt en knikt. 'Het lijkt alsof je een geest hebt gezien San wat is er' zeg ik en ze blijft der hoofd schudden.
Het lijkt alsof ze ieder moment kan flauwvallen.

Ze gaat zitten en legt der hoofd in der hoofd. Ik maak me zo zorgen maar kan niks doen. 'San ga ff liggen' 'nee het gaat wel'
Oh ze is altijd zo fucking koppig. Ze staat op en gaat naar buiten. Ze loopt amper recht eerlijk het lijkt alsof ze dronken is. Ezzie loopt naar der en ik ook. We leggen der op de bank.
'Pak jij de thermometer Ezzie' 'nee dat is niet nodig' en ze staat op en gaat naar boven.
'Dit doet ze altijd Matt. Ze doet alsof alles prima gaat dan gaat ze naar boven en dan gaat ze zelf der temperatuur meten. Dan weet ze dat ze ziek is en dan blijft ze boven doet ze der deur op slot en klaar' 'ja dat weet ik dat doet ze al vanaf dat ze 7 is Ez' 'Oh ja dat weet ik toch niet'

Sannes pov
Ik loop naar Marit. 'Marit zullen we samen ff naar de dokter ik moet ff me laten checken' 'ja ik zie het je bent zo bleek als een lijk' ik moet een klein beetje lachen en we gaan naar de auto. Marit heeft al der rijbewijs dus zij rijd en ik zit ernaast.

Matthy's family Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu