afvallen

968 21 0
                                    

Sannes pov
Het is de volgende ochtend en ik heb een trui aan en me sportbroek. Rob komt ook naar beneden. 'Wat ga je doen' vraagt die. Ik durf geen antwoord te geven want ik ben bang.
'Oh uh ik ga ff rondje rennen... maak je geen zorgen ik wil gewoon in beweging blijven' 'dan ga ik mee' ik knik want als ik nee zeg dan denkt die dat ik het doe om aftevallen wat ook wel zo is maar dan zegt hij miss stop.

We gaan rennen en als we terug komen is de tafel gedekt met lekkere broodjes enzo. Shit dit wil ik niet. Kut kut kut ik moet een smoes bedenken.
'Ik heb geen trek het is nog vroeg' zeg ik en ren naar boven.

Robbies pov
Zou Matt dit gister hebben bedoelt.
'Wil je me nu helpen Rob' ik steek me middelvinger naar hem op en loop naar boven.

Matthys pov
Ik zie de rest me aan kijken. 'Waar ging dat over' vraagt Raoul dan. 'Ik wil niet dat die me zusje gaat date en hij is het er niet mee eens en nu is die boos op mij omdat ik hem om hulp vroeg' leg ik uit. 'Waarom zou je dat niet willen je vertrouwt ons wel toch met je zusje' gaat Raoul op door.
'Ja maar me zusje niet' zeg ik.
'Hoezo niet' vraagt Koen. 'Weet ik niet' 'bedankt broer' ik draai me om en zie Sanne ze rent het huis uit.
SHIT ik wil er achter aan maar Raoul stopt me en hij gaat er achter aan.

Raouls pov
Ik ga achter Sanne aan. Ze zit op een bankje langs de weg.
'Waar ga je heen' vraag ik. 'Alles is beter dan daar' 'ben ik het niet mee eens' ze kijkt me aan. 'Ik denk dat Matt bang is' ga ik door. 'Bang dat als die je pijn doet dat jij jezelf ook pijn gaat doen' ze kijkt me aan. 'Dat is toch niet zijn probleem' 'tuurlijk wel hij houd van je' 'niet hij vertrouwt me niet eens' 'San kom ff terug ja we gaan dan wel een leuke baan voor je. Ben je niet de hele dag thuis ja' 'prima' ze rolt met der ogen en we gaan terug.
We komen aan thuis en Sanne loopt meteen naar boven.

Matthys pov
Ik ga achter der aan maar ze slaat de deur in me gezicht dicht. Ik loop alsnog naar binnen en ze zit achter der laptop. 'Hey' zeg ik rustig maar ze negeert me. 'San het spijt me ik had het niet moeten zeggen' 'nee zeker niet kan je me nu met rust laten ik wil wel een echte baan' zegt ze en ik loop weg.
Ik loop naar de woonkamer en zie de jongens naar me kijken.
'Ze gaat een echte baan zoeken' 'leuk toch hoeft ze niet de hele tijd hier zijn' zegt Koen. 'Ja maar stel er gebeurd iets' 'stel het is niet zo. Je zou der moeten vertrouwen Matt' zegt Raoul. 'Ja weet ik'

Dat is het toen we jonger waren had ik ooit iets voor der gemaakt. Ik ga het opnieuw maken maar dan beter. Ik ga aan de slag en ga naar Rob.
'Rob ik weet dat je boos bent maar alsjeblieft je moet me helpen' hij kijkt me aan. 'Met wat dan' 'nou kijk Sanne is altijd al fan geweest van Disney heb je wel gezien neem ik aan.... ik dacht we gaan een quiz maken.... maar niet zomaar een quiz een pubquiz over Disney en marvel. We deden dit vroeger wel eens maar ik dacht het is leuk om het met jullie te doen, Marit en Ezzie doen ook mee' 'prima Ik doe wel mee'

Ik zet alles klaar. Ik heb nog posters ergens in een doos en knuffels van Disney en Marvel. We zijn alles aan het versieren en het is nu bijna etenstijd. Sanne komt beneden.
'Wtf is hier aan de hand dan' vraagt Sanne. 'Vanavond pubquiz zoals vroeger weet je nog' ze lacht en knikt. 'Ik maak je kapot jullie allemaal trouwens' zegt ze en ze wordt nu al fanatiek.

Matthy's family Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu