Sannes pov
Ik loop naar Rob.
'Ik ben vrij klunsig dus weet je dat' zeg ik lachend. 'Ja ja weet ik schatje.... waar waren we ook al weer' hij loopt naar me toe en sta tegen de muur aan. Hij zoent me en voor ik het weet zijn we naakt en lig ik onder hem.
Ja je weet wel wat we deden.
Na een half uur ben ik er klaar mee en duw hem van me af. 'Klaar ben moe' hij lacht. 'Okay prinses' zegt die en ik leg mijn hoofd op zijn buik.Matthys pov
Ik zit beneden te wachten en wachten te Rob en San. Maar ik denk niet dat ze nog komen maar ja.
'Gaan we Maccie halen' vraagt Koen dan en ik knik.
We gaan met zijn 2e want Raoul wilde niet mee en Milo is al naar huis.
We lopen naar de auto en gaan zitten. 'Is er iemand die jij leuk vind Koen' vraag ik en hij kijkt me aan. 'Wat' vraagt die. 'Je vind Milo leuk maar je durft het niet toe te geven en dat is okay maar ik ben je beste vriend dus geef maar gwn toe' hij neemt een diepe zucht. 'Ugh prima maar niks zeggen' zegt die. 'Okay ik zeg niks. Sanne is goed in dingen ontrafelen wil je weten of het andersom is' 'ja maar niks zeggen' ik steek me duim op. We gaan door de drive en dan gaan we naar huis.We komen aan en San en Rob zijn nog niet beneden. Ik weet nu wat ze hebben gedaan en ze liggen waarschijnlijk nu te slapen. Ik eet met Raoul en Koen en dan gaan wij ook naar bed.
Sannes pov
Het is de volgende ochtend en Rob is beneden. Ik kleed me om in iets comfys een trui en joggingbroek en loop naar beneden. 'Goedemorgen prinses' zegt Rob. Ik ben nog kaulo moe. 'Goeiemorgen worstenbroodje' zeg ik en hij lacht. Ik ga aan tafel zitten en krijg 2 croissants 1 met kaas en 1 met alleen gesmolten boter en nog een eitje. 'Dank u meneer' zeg ik lachend.
Ik eet me eten op en ga wat lezen uit het boek vlucht.
Het is nu koud en lelijk weer het sneeuwt en regent dus gwn kut sneeuw wordt dat en ik heb ff nergens meer zin in eigenlijk.
Rob komt naast me zitten en hij zet de tv aan. Een film ik ga tegen hem aan zitten en dan ineens komt Matt naar me toe.'San ik hen je hulp nodig... boven nu' zegt die en ik loop naar boven met hem. 'Wat is zat net lekker' zeg ik een beetje zeurend. 'Niet zo zeiken.... jij moet voor mij uitvinden wie wie leuk vind ik weet al van Koen maar jij van de rest please 🥺' zegt die. 'Wat krijg ik ervoor dan ik doe niks voor gratis' zeg ik. 'Neuke met Rob wel' ik sla hem voor zijn bek.
'Ouch sorry' 'wat krijg ik ervoor' 'Uh te weten wie wie leuk vind' zegt die vragend. 'En 100 euro anders doe ik het niet' 'deal' 'Rob houd het meest van mij Raoul van Lieke en ik weet het alleen niet van Milo als jij die van Koen weet' zeg ik.Ik loop naar Milo en sleep hem naar een andere kamer. 'Van wie hou je het meest' zeg ik. 'Maar wel als in verliefd he' zeg ik daarna snel. 'Uh weet ik niet hoezo' 'ik doe een onderzoek en je weet het wel dus zeg op' 'Oh uh ik weet het niet' ik geef hem een klap op zijn achterhoofd. 'Ouch okay ik zal het zeggen jeez. Koen ja maar hij vind mij niks dus' zegt die. 'Dank je' zeg ik en loop terug naar Matt. 'Hij vind Koen leuk mag ik niet me geld' zeg ik. En hij geeft mij het geld.
JE LEEST
Matthy's family
Hayran Kurguals je het de middelste het Lam bent en je ouders dood zijn gegaan en jij nooit meer in de auto durft. je oudste broer verteld niks over jou in zijn vrienden groep. Dat overkomt mij hoi ik ben Sanne het Lam. Gwn lezen