live

856 20 0
                                    

Robbies pov
Ik ben vergeten dat ik live ben en dat de camera aan staat. Ik kijk om en zie meerdere comments.

Wow Rob heeft een vriendin

So cute zijn ze

Sinds wanneer heeft Rob een vriendin dan??

Sanne ziet het ook. 'Ik denk dat je iets ben vergeten worstenbroodje' zegt ze lachend. 'Ik denk het ook princes' we lachen samen. 'Samen verder dan maar San' 'ja miss moet ik me dan ook maar eens gaan voorstellen' zegt ze en ik knik. We gaan samen zitten ik geef der een koptelefoon en ik heb er zelf 1 op.
'Okay iedereen zoals jullie al zagen dit is mijn vriendin... stel jezelf ff voor'
'Uh ja okay mijn naam is Sanne het Lam en ja ik ben familie met Matt en Ezzie het middelste kind uh 22 jaar. En ik doe geen werk' zegt ze met een lach.

Als je zo kijkt lijkt ze wel een beetje op Matt.

Jaaa... jaloers op der uiterlijk

Ik krijg alleen maar positieve reacties. 'Uh jongens ik ben niet perfect.... ik heb gerookt, ik drink en doe drugs.... NIET DOEN GEEN DRUGS DOEN' we kijken ff het filmpje door en dan stoppen we. 'Weet je waar ik nou echt zin in heb' zegt ze dan. 'Een worstenbroodje' zeg ik vragend. 'Nee sushi eigenlijk' 'Oh ja dat kan ook' 'zullen we bestellen er is verder niemand thuis' 'ja okay goed idee'

We bestellen de sushi en na een tijdje komt het aan.
'Sushi is me leven' zegt ze dan. 'Ik dacht dat ik dat was prinses' 'nee eten is nummer 1 dan hebben we me familie en daar hoor jij van' 'awww dank je wel' zeg ik. Ze legt der hoofd op mijn schoot als we klaar zijn met eten.
'Ben je moe San' 'mhm een beetje wel ja' 'dat is okay wil je film kijken' ze knikt dat voel ik. 'Welke wil je kijken' 'Uh home a lone staat op Disney+' zegt ze en ik zet hem aan.
'Ben je nou aan het huilen San' 'jaa ze lieten hem achter en ik heb het zelfde mee gemaakt' zegt ze zielig. 'Wat'

'Ja we zouden naar Italië gaan en ik had me verslapen. Ik was 12 jaar, het koste ze ook een week voordat ze er weer waren vraag maar aan Matt... die had het door namelijk' ik kijk der aan en we lachen allebei.

Na een tijdje komt de rest terug. San ligt te slapen op me schoot. Ze was zo moe en ik besluit het aan Matt te vragen. 'Matt ik en San zaten net home a lone te kijken' 'ze heeft he het verhaal over Italië of niet soms' 'ja klopt.... hoe' 'nou kijk onze ouders hadden geteld en we hadden iedereen na ja dachten we. Maar kijk ezzie en San hebben altijd ruzie dus het was zo na 2 dagen dat ik zei he wat is het stil en toen besefte we dat we der waren vergeten. Het koste ons toen 3 dagen om weer thuis te komen' hij loopt naar ons toe en gaat naast me zitten.

Matthy's family Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu