Yorum yapmayı unutmayın lütfen,yorumlarınız benim için değerli
Elena:Nasıl yani senin iyileşebilmen için kardeşlerini öldürmüş bir psikopatı cadıların özellikle tıktığı yerden çıkartmamız mı gerekiyo ve en can alıcı nokta sen bu çocukla çıktın ve onu kurtarmadığın için sana sinirli olduğunu düşünüyorsun?
Sanki onu ilgilendiriyormuş gibi eve Damon ve Stefan ile birlikte gelmişti ve hemen herkesten önce atlayıp özellikle son cümlesini vurgulayarak Kol'a beni kınayan bir bakış atmıştı.
Rebekah: Her zaman olduğu gibi bunda da bir işe yaramayacaksın,seni ilgilendiren konu ne anlamadım.
Rebekah benim yerime gereken cevabı verince yüzümde hayran bir gülümseme yayıldı. Dediği gibi iyi anlaşacak gibiydik.
Elena Rebekah'nın dediği ile bozulup durumu toparlamaya çalıştı:
Elena: Sonuçta buraya destek olmaya geldim, Clara'yı düşündüğümden.
- Emin ol,senin destek dediğin şey sinirlerimi bozmaktan başka bir işe yaramıyor.
Sert bir şekilde Elena'ya baktığımda Stefan ortalığı yatıştırmak adına ortaya atladı:
Stefan: Tamam,bu kadar yeter.
Uzun süredir sessizliğini koruyan Kol sonunda konuşmaya karar vermiş olacak ki Stefan'a çıkışarak konuştu:
Kol: Hayır,yettiğini düşünmüyorum. Bu kızın bu olayla alakası ne ki hâlâ burada? Ve haddine olmayan şeylerden bahsediyor. Aileden bile değil. Elijah'a ihanet edip annemle işbirliği yaptığı için şimdiye onu öldürmemiz gerekirdi. Merak ediyorum,niye hâlâ iyi niyetimizi suistimal ediyor?
Damon:Burada aileden olmayan tek kişi sensin.
Elena'sına laf atılmış Damon benim onun kardeşi olduğumu unutarak ve sanki Elena'ya benden daha çok değer verdiğini kanıtlamak istercesine Kol'a çıkışmıştı.-O benim erkek arkadaşım,Damon. Tabiki de aileden. Elena'nın şu an ikinizden biriyle de çıktığını sanmıyorum. Niye yakamıza yapışmayı bırakmıyor? Yoksa ilginin kesilmesinden mi korkuyor? Ne de olsa hayatını onun için feda edecek iki saf abim var.
Şimdi de Damon ve ben tartışmaya başlamıştık. Elena ise amacına ulaşıp hepimizi birbirimize düşürdükten sonra sonunda gitmesi gerektiğini akıl edebildi.
Elena: İyi,istenmediğim yerde durmam.
-Geç de olsa anladın,şükür.
Elena dram yaratmak adına kapıyı sertçe çarpıp ayrılırken Rebekah'nın göz devirip bir şeyler mırıldandığını duydum.
Stefan ise kavgalarımızdan bıkmış bir şekilde yanıma oturdu. Ardından Kol da yanıma gelip güven verircesine kolunu omzuma attı.
Ortamda sıkıcı bir sessizlik oluştu. Herkes Elena'nın çıkarttığı kaostan nasibini almıştı. Şu kız,bir eski halime gelsem ...