𝒉𝒂𝒖𝒏𝒕𝒆𝒅

608 43 13
                                    

Bu arada şarkıya sözleriyle birlikte bakıp bölümü okumanızı tavsiye ederim. Zaten koyduğum şarkılar hep bölümlerle alakalı oluyor.
~~~~~~~
Evimin önüne geldiğimizde içimde garip bir heyecan oluştu. Bana göre bu çevrenin kendine has ıssızlığındandı. Kai ile ilgili olduğunu da kabul etmeliydim. Sonuçta üzerinden yaklaşık 20 yıl geçmişti ve eminim beni sinirli karşılayacaktı. Ama asla ölmeme izin vermezdi. Çünkü beni hiçbir zaman güç emmek veya büyü yapmak için bile kullanmamıştı. Bana yardım edeceğine inanıyordum. Ama Kaleb ve Davina'ya saldırmayacağından emin değildim,tabiki.

Kaleb ve Davina ile birlikte bahçeye girmiştik ki Davina haykırdı:"Eyvah! Tuzak var. Kaleb dikkat et!" Ben ne olduğunu anlayamadan Kaleb ve Davina girişin önünde ben geçerken farkedilmeyen onlar geçerken oluşan çukura düştüler. Davina kafasını çarpmıştı ve kanıyordu. Kaleb de baya heyecanlanmıştı ve korkmasına rağmen soğukkanlılığını korumaya çalıştığı belliydi. Hemen aşağıya uzanmaya çalıştım. Ama sanki arada görünmeyen bir kapı var gibiydi. Hapsetme büyüsü olduğu anlaşılıyordu. Bunu Kai'den başkası yapmış olamazdı. Başkası daha doğrusu Kai ortaya çıkmadan Davina'nın kapının yanında bıraktığı çantasını yakaladım ve çantayı bırakıp korumak adına yükseleni ceketimin cebine koydum. "Bizi burada mı bırakacaksın?"ağlamaklı gözlerle bana bakan Davina'ya onu üzmeden cevap vermeye çalıştım. Biraz uğraşabilirdim ama yine de. "Buraya beni kurtarmak için geldiğimizi sanıyordum." dedim biraz sırıtarak. Onlarla uğraştığımı anlayan Kaleb, Davina'nın kanamasının artmasından korkarak ve ilk defa benim karşımda tabularını yıkıp yalvarırcasına konuştu: "Bunu yapacak biri olmadığını biliyorum, Clara."

"Ohh,hayır. Tam da bunu yapacak biri."-Kai

 Duyduğum tanıdık sesle kafamı çevirdim ve Kai'yi görmemle yutkundum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Duyduğum tanıdık sesle kafamı çevirdim ve Kai'yi görmemle yutkundum. "Kai." adını ağzımdan duyması yüzünde derin bir sırıtış yayılmasına yetmişti. Ben acaba üzerimde hangi şeytani planını uygulayacak derken yavaş yavaş üzerime yürümeye başladı. Ben de geri geri gitmeye başlayınca korktuğumu düşünmemesi için konuştum: " Ne yapmaya çalışıyorsun? Seni buradan çıkarmaya çalıştım. Ama imkansızdı. Gemini meclisi onları aradığımı duyunca sırra kadem bastı yok oldular. Ne yaptıysam onları bulamadım." Üzerime inandığını umduğum bir surat ifadesiyle yaklaşırken daha fazla geri gitmenin bir anlamı olmadığı kanaatine vararak durdum. Ve o da yaklaşarak dağılmış saçımı kulağımın arkasına yerleştirdi. "Endişelenme güzelim,biliyorsun sana asla zarar vermem."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Hʏʙʀɪᴅ WɪᴛᴄʜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin