32.

443 60 18
                                    

Poppy: Szia, édesem!
Poppy: Ne haragudj, hogy átszunyáltam ezeket a csodálatos élményeket.
Poppy: Olyan szépen leírtad nekem, olvasás közben hatalmas vigyor volt az arcomon.
Poppy: Tökre úgy éreztem, mintha én is ott lettem volna veletek.
Poppy: Annyira örülök, hogy jól éreztétek magatokat.
Poppy: Csörögj rám, ha hazaértél.
Poppy: Szeretném élőben is hallani a beszámolódat.

***
FELADÓ: kingmatt80@mailbox.com
CÍMZETT: lolamaymay@mailbox.com
TÁRGY: Képek
DÁTUM: 2015.06.21. - 13:05
📎kepek.zip

Szia!

Gondoltam, itt egyszerűbb lesz elküldeni a képeket. Kicsit feljavítottam a színeket, remélem neked is annyira tetszenek majd, mint nekem. Te vagy a kedvenc modellem, máskor is meg kell ismételnünk a fotózást. És a találkozást is, természetesen.
Lola May, a csodálatos tegnap után én nem bírok újabb egy hetet várni. Ha neked is jó, valamelyik nap elmehetnénk vacsorázni, vagy ebédelni, attól függ, hogyan érsz majd rá. Persze csak akkor, ha van kedved hozzá, de remélem, hogy így lesz. Nem vicceltem a múltkor, amikor azt mondtam neked, hogy a legjobbat hozod ki belőlem.
Muszáj ismét elmondanom, mennyire élveztem a tegnapi napot. Sokat jelent, hogy meghallgattál, jól esett beszélni a kevésbé szép gyerekkori emlékeimről. Van, amiről még a testvéreim sem tudnak, de úgy éreztem, neked bátran elmondhatom, meg fogsz érteni.
Annyira köszönöm, hogy nem néztél rám furán, amikor elmondtam, hogy pszichológushoz járok. A testvéreim próbálnak tudomást sem venni arról, mit kellett átélnünk anyával. Ők így próbálják feldolgozni apám erőszakos tetteit anyám irányába. Nem tudják, hogy még mindig szakember segítségére szorulok. Amióta veled beszélgetek, azóta csak egyszer jártam nála. Azóta jól vagyok, Lola May!
Bocsáss meg nekem, ez eredetileg egy vidám e-mailnek készült. Később majd csörögj rám, és visszahívlak. Alig várom, hogy újra lássalak. Remélem, hogy a lehető leghamarabb össze tudjuk hozni a találkát.

Köszönök neked mindent!

Matt

FELADÓ: lolamaymay@mailbox.com
CÍMZETT: kingmatt80@mailbox.com
TÁRGY: Re: Képek
DÁTUM: 2015.06.21. - 13:20

Kedves Matty!

Először is szeretném megköszönni a képeket. Fogalmam sincs, mikor készült rólam utoljára ennyire professzionális fénykép. Talán még iskolás koromban, amikor két copfban hordtam a hajam és foghíjas volt a mosolyom. Viccet félretéve hihetetlenül tehetséges vagy. Azt hinné az ember, ha van egy drága kamerája, az már elég ahhoz, hogy jó képeket csináljon, mindenfajta megerőltetés nélkül. Ez nem így van. Sok minden kell ahhoz, hogy "összeálljon a kép", de te profin vetted az akadályt. Annyira örülök, hogy Algernon is része volt a fotózásnak. A kedvencem azonban az a kép lett, amin együtt vagyunk. Egy újabb csodálatos nap megörökítése, amit veled tölthettem. Köszönöm szépen a tegnapot, minden pillanatát élveztem, és köszönöm szépen, hogy beszéltél nekem a gyerekkorodról. Tudnod kell, hogy amit anyukádért tettél, arra csak olyan ember képes, akinek helyén van a szíve. Hihetetlenül erős vagy, Matty, és bátor is, amiért mertél segítséget kérni. Örülök, hogy jobban érzed magad, és örülök, hogy ehhez nekem is közöm lehet. Te is a lehető legjobb hatással vagy rám, ezért természetesen igen a válaszom a vacsorára. Alig várom már, hogy találkozzunk.
Később felhívlak, és megbeszéljük a részleteket.

Lola May

Lola May leveleiWhere stories live. Discover now