11.

680 77 14
                                    

FELADÓ: lolamaymay@mailbox.com
CÍMZETT: kingmatt80@mailbox.com
TÁRGY: Könyvek
DÁTUM: 2015.04.27. - 05:56

Sok kéziratom van, de még egyiket sem fejeztem be teljesen. Melyikről meséljek neked?

FELADÓ: kingmatt80@mailbox.com
CÍMZETT: lolamaymay@mailbox.com
TÁRGY: Re: Könyvek
DÁTUM: 2015.04.27. - 06:00

Arról, amelyiket a legjobban szereted.

FELADÓ: lolamaymay@mailbox.com
CÍMZETT: kingmatt80@mailbox.com
TÁRGY: Re: Re: Könyvek
DÁTUM: 2015.04.27. - 06:15

Hűha, remélem felkészültél, mert hosszú lesz.

Van egy történet, ami a legkedvesebb a szívemnek. Már körülbelül két éve kezdtem el dolgozni rajta, elég jól is haladtam vele, de mostanában sajnos nem akar jönni az ihlet, képtelen vagyok úgy írni, mint régen. És erőm se nagyon van hozzá.

Szóval az egész a jövőben játszódik, de pontosan nem tudni, milyen évet írunk, a lényeg, hogy szinte kipusztult az emberiség. A városokban a természet átvette az uralmat, az épületek tönkrementek, mindent romok borítanak.
A történet főszereplője egy lány, Ayla, nagyjából az én koromban, akinek nincs már senkije. A szülei tíz éves korában rejtélyesen eltűntek. Ayla a város külső részén bujkál, egy lepusztult házban, ami már alig áll.
A lány legféltettebb kincse egy könyv, amely már azóta vele van, hogy az eszét tudja. Annyiszor olvasta már, hogy szinte fejből tudja az egészet.
Szóval Ayla ebben a világban próbál boldogulni, amikor hirtelen olyan hírek kezdenek terjedni, hogy létezik egy biztonságos sziget, ahol nincs nélkülözés, biztonságos az élet.
Ayla megismer egy testvérpárt, és szövetséget kötnek, hogy megpróbálnak a sziget nyomára bukkanni, a gond csak az, hogy szinte semmi megbízható információt nem tudnak róla.

Ennyi a lényeg, nagyjából, és Ayla az egyik testvérrel kezd egyre közelebb kerülni egymáshoz, ez lenne a romantikus része.

Hogy tetszik ennyi alapján?
Jaj, majdnem elfelejtettem, a címe: VÉGTELEN SÖTÉTSÉG

FELADÓ: kingmatt80@mailbox.com
CÍMZETT: lolamaymay@mailbox.com
TÁRGY: VÉGTELEN SÖTÉTSÉG
DÁTUM: 2015.04.27. - 06:30

Lola May, egy sort sem olvastam még a könyvből, de már most elképesztően tetszik az alaptörténet. Mennyi készült már el belőle? Esetleg át tudnál dobni pár fejezetet? Szívesen belenéznék, nem hiszem, hogy említettem volna, de nagyon szeretek olvasni. Ez az egyik szenvedélyem.

Lola May leveleiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin