Ez a történet Harry Potter világának egy alternatív verziója, ahol egy bizonyos személy születése teljesen megváltoztatta a boszorkány és varázslóvilág történetét. Ez a bizonyos személy nem mást Voldemort és Bellatrix Lextrange gyermeke, Bella Denem aki 1980 július 22. én látott napvilágot, pontosan Harry James Potter születése előtt 9 nappal. Ekkor Voldemortnak, a sötét nagyúrnak, már elmondta Perselus Piton a róla és a titokzatos gyermekről szóló jóslat azon részét amit Perselus kihallgatott. Október 31.én Peter Pettigrew lesz James és Lily Potter titokgazdája, és elárulja a Sötét nagyúrnak tartózkodási helyüket. Ekkor Voldemort Godroic Hollowba utazik és meggyilkolja Harry Potter szüleit, ám mikor a kisfiút is megpróbálja a holtak hazájába küldeni az átok visszahull rá és Voldemort nagyúr semmivé lesz. Ezekután a kis Bellát már csak édesanyja Bellatrix neveli, ám őt és még három halálfalót november 3.án letartóztatják és azkabanba zárják, Frank és Alice Longbottom megkínzásáért. Ekkor a közel 3 hónapos Bella, anyja kérésére húgához és sógorához Narcissa és Lucius Malfoyhoz kerül úgy, hogy a varázsvilág mit sem tud arról Bella kinek is a leszármazottja valójában. A Malfoy család elhíresztelte, hogy Bella az ő gyermekük aki egy napon született Draco Malfoyyal a vérszerinti fiúkkal annak ikertestvéreként, június 5.én. Bella a Malfoy kúriában nevelkedett és Lucius Malfoy valóban úgy nevelte mint a saját lányát, sőt titokban, jobban is szerette Bellát mint saját gyermekét, ezért Narcissa Bellára haragudott, de nem merte bántani hiszen nővére gyermeke volt és Voldemorté aki bár sokak szerint meghalt ő mégis még mindig tartott tőle. Így Narcissa csak simán levegőnek nézte Bellát, ha nem voltak társaságban, hiszen olyankor muszáj volt fenntartania a látszatot. Cissa elhalmozta saját fiát drágábbnál drágább dolgokkal, de Bella sem maradt ki a jóból mert Lucius mindent megvett Bellának amit csak a kislány szeretett volna. Narcissa bár ezt helytelenítette, nem mert férjének ellent mondani.
Voldemort még halála előtt letetette az összes halálfalóval a megszeghetetlen esküt arra vontakozóan, hogy senkinek sem beszélhetnek egymáson kívűl arról, hogy Bella az ő gyermeke. Bár egyesek szerint Voldemortnak nem volt szíve, és valóban magát még mindig jobban szerette mint gyermekét, mint apa mégis önmaga után a lányt szerette legjobban, és féltette őt, hogy esetleg még kiskorában kitudódik a létezése és az aurorok esetleg elvehetik tőle. Így Bella védve volt és a halálfalók sem mertek senkinek sem beszélni róla, még akkor sem , ha a kínok kínját állták ki, hisz a haláltól mindannyian jobban féltek. Lucius megbízta Perselus Pitont és Kyle Wilsont a lány taníttatásával, mivel a lány nagyon fiatal kora ellenére igen nagy varázserővel és koránál jóval fejlettebb intelligenciával és tudással rendelkezett. Perselus Piton a megszeghetetlen eskü miatt nem beszélt Belláról soha, még Dumblidornak sem, sőt igen megkedvelte a lányt és érdekelte a varázsereje még akkor is, ha ezt sosem mutatta ki a lány felé. Mr. Wilson a legalattomosabb és agyafurtabb halálfalók közé tartozott, aki egy varázslóknak fentartott bordélyházat és kocsmát működtetett Watforban London mellett. Anno Voldemort egyik kémje volt és rengeteg információt szerzett az általa futtatott szajhákon keresztül.
Bella felvette a Malfoy családnevet és jómódban nevelkedett, a legjobb taníttatást kapta és mindezek mellett 7 évesen megtudta ki is ő valójában, de megértette, hogy mindezt titokban kell tartania. Bella érezte, hogy apja nem halt meg és folyton abban reménykedik, hogy egy napon visszatér majd hozzá, addig pedig arra használja fel az idejét, hogy minnél hatalmasabb boszorkány váljon belőle, amihez minden affinitása megvan. Hatalmas megfelési kényszere van nem csak apja felé hanem Lucius, Perselus és Mr. Wilson felé is. Mint már említettem, Bella hihetetnelül értelmes és okos lány és szépségben is messze felülmúlja kortársait. Arca finom vonású, zöld szemei nagyok és mandulavágásúak. Ajkai dúsak arca pirospozsgás. Hosszú sötétbarna haja finoman hullik alá egészen a derekáig, és a divathoz is igen ért. Bella talán egyik legrosszabb tulajdonsága a hiúság. Mindig is tudta magáról, hogy szép és okos, és a legnagyobb félelme az öregedés volt. Úgy gondolta 25 éves koráig nem kell tartania szépsége múlandóságától mégis elszántan kereste az örök fiatalság titkát. Apjának a halhatatlanság neki pedig ez volt a rögeszméje.
BINABASA MO ANG
Halálfalók hercegnője
RomanceHarry Potter világának egy alternatív idősíkban játszódó története, egy különös lányra kihegyezve, aki nem éppen Harry oldalán áll. Több szerelmi szál bontakozik majd ki a történetben. FIGYELEM! A történetben sok helyen erősen 18+ tartalom lesz, fők...