A mozdony egy hangos füttyszó kíséretében lassan megindult. Bella az esőverte ablakon keresztül még egy pillanatig azt a helyet bámulta, ahol az előbb tanárja állt. Ekkor azonban valaki a falnak lökte, és maga felé fordította.
-Bella te bepasiztál! Látom amit látok ne is tagadd! Azóta ismerlek mióta anya négyévesen átvitt hozzátok teázni, az ilyet nem nagyon tudnád eltitkolni előlem! Ugye nem akarod azt kamuzni, hogy nincs semmi közted és közte? -Daph bájos szeplőborított arcával az ajtó felé bökött, és bár már régen maguk mögött hagyták a pályaudvart Bella mégis tudta kiről kérdezi őt. Még nem mentek be a kupék folyósójára így maguk voltak.
-Daphie, nyugodj meg. Ez ennél bonyolultabb, és nagyon sok minden történt, amit nem volt még időm elmondani. De nem akarom, hogy bárki meghallja. -mosolygott barátnőjére és próbállta sugallni, neki, hogy legyen még egy kis türelemmel. Daphot viszont annyira felzaklatták Bella szavai, hogy egy másodpercet sem akart várni arra, hogy majd egyszer hallja a történetet. Karon ragadta a "Malfoy" lányt és betuszkolta a női mosdóba, majd miután ő is bepréselte magát, varázsigével lezárta az ajtót. Bella szinte körülnézni sem tudott olyan szükösen voltak. Daphie leült a lehajtott vécé tetejére, Bella pedig vele szemben lekuporodott a földre és kezeit összekulcsolta felhúzott tédei előtt.
-Mesélj már mi ez az egész? Hogyan? Akkor most mi van közted és Piton között? -Vörös hajú barátnője olyan gyorsan beszélt, hogy Bella alig értette mit is mondd.
-Dahp el kell kezdenem az elejétől, de megesküdtem, hogy nem fogod, továbbmondani senkinek. Ugye így lesz? -Dahp szemrehányóan nézett rá.
-Mondtam én rólad valaha bármit is másnak?
-Oké, oké, tudom, csak most nem csak szerelmi kalandokról lesz szó, sőt az egész egy Kathryn nevű nővel kezdődött. -azzal elkezdte elmesélni, kalandos nyárivégi történetét attól kezdve, hogyan szövögették a bosszúját Mr. Wilsonnal és kínozta meg a boszorkányt, Piton felbukkanását, mindaddig amíg szerelmi légyottokba keveredett nem egy hanem két felnőtt varázslóval is. Hosszú volt a mondanivaló, és odakint az ablakon túl a ködbe burkolózó tájat, csak egyre öntözte a végeláthatatlannak tűnő eső. Daph azonban kitartóan figyelt, nem vágott közbe. Nem is tudott volna annyira hihetetlennek, és elképesztőnek tartotta az egész történetet. Rá se ismert barátnőjére, aki talán még soha életében nem beszélt vele olyan nyíltan mint most. Nagyon sokat változott és mindezt lehet, hogy annak köszönheti, hogy ő már túlesett ezen az egyfajta nővéavatási "ceremónián". Mikor Bella befejezte, csak dermedten nézett rá, végül ennyit mondott.:
-Én mondtam, hogy kell neked az a nyavajás könyv. -Bella elnevette magát.
-Komolyan, megöltem valakit és neked az egészből a könyv ragadt meg? -Daph vele nevetett.
-Ha az a könyv nem lenne - kezde, de Bella közbevágott.
-Akkor most csak egy pasi lenne aki szeretne minnél gyakrabban az ágyában látni -fejezte be helyette a mondatot.
-Ez annyira...fura Bella. Olyan sokat mondtam neked, de valahogy nem gondoltam volna, hogy pont ez a nyár lesz az amikor, összejön ez az egész ráadásul így, és egyszerre kettővel. Nem félsz, hogy rájönnek egymásra?
-Nem tudom. -vonogatta a vállát a boszorkány. -most mit tehetnének, ha rájönnének, hogy ki a másik akivel ágyba bújok? Nem hiszem, hogy tetszene nekik, hogy osztozniuk kell rajtam, de nem tudom mit tehetnének.
-Melyiküket választanád? Ha arra kerülne a sor, hogy csak az egyiküket tartod meg, kit választanál? - Daph huncut mosollyal a szemében várta a választ. Bella elgondolkozott. Ő maga sem tudta kit választana. Sokban hasonlított a két férfi, de mégis mások voltak. Ha bármelyikük aranyvérű volna, könnyítené a választást, de mindketten félvérek. Piton és Kyle szinte egyszerre keltették fel az érdeklődését és bájitaltanárával ugyan szinte egész évben találkozott minden egyes nap, mégis Wilson sokkal többet beszélgetett vele és jobban figyelt az érzéseire.
VOUS LISEZ
Halálfalók hercegnője
Roman d'amourHarry Potter világának egy alternatív idősíkban játszódó története, egy különös lányra kihegyezve, aki nem éppen Harry oldalán áll. Több szerelmi szál bontakozik majd ki a történetben. FIGYELEM! A történetben sok helyen erősen 18+ tartalom lesz, fők...