Luku 1, Viistokuja

190 7 0
                                    

VAROITUS VAROITUSS!!! TÄMÄ KIRJA VOI AIHEUTTAA SUURIA TRAUMOJA, KOSKA KYSEESSÄ ON OLLUT 13V KIRJOITTAJA JOKA SHIPPQSI TIES KETÄLIE, JOTEN TRAUMATISOIN NYKYISTÄ ITSEÄNIKIN TÄTÄ KIRJOTTAESSA😍






Fred Weasley heräsi Viistokujalta. Hän ihmetteli miten hän tänne oli joutunut, sillä viimeisin asia, jonka hän muisti oli se, kun seinä oli kaatunut tai räjähtänyt hänen päällensä. Hänen katsoessaan ympärillensä hän näki Lavender Brownin ja Colin Creeveyn. Kaikki heistä näyttivät hämmästyneiltä. Sitten Colin kysyi: "Missä me olemme?". "Olemme Viistokujalla", Fred vastasi. Hän sai lisää rohkeutta puhua, joten hän kysyi muilta voisimmeko mennä etsimään Weasleyn Welhovitsejä ja muut suostuivat. Kun tulimme oikeaan paikkaan, missä sen pitäisi olla näimme, ettei sitä ollut olemassa.

Kun olimme ihmetellyt jonkun aikaa selkääni taputettiin. Käännyin ympäri ja näin sivusilmällä että muutkin olivat kääntyneet. Tummatukkainen silmälasipäinen poika kysyi: "Etsittekö te jotain?". Colin oli jo vastaamassa jotain, mutta Lavender puhui hänen päälle: "Emme oikeastaan etsi mitään, mutta olisi kiva tietää milloin seuraava lukukausi alkaa", hän sanoi hajamielisesti. "Ensi lukukausi alkaa kolmen päivän päästä", toinen pidempi Tummatukkainen poika vastasi. Sen jälkeen neljä poikaa lähtivät pois. Sitten Colin sanoi: "Tuo yksi näytti ihan Harrylta". Fred vastasi hänelle: "Ehkä sen takia, koska olemme menneisyydessä". "Nuo neljä poikaa ovat kelmit", lisäsin vielä. Lavender kysyi sen jälkeen: "No keitä kelmit ovat?". "Kelmit ovat James Potter eli Harryn isä, Sirius Black eli Harryn kummisetä, Peter Pettigrew joka myi Voldemortille Harryn vanhemmat ja professori Lupin tai no Remus Lupin", vastasin Lavenderille. Sitten Colin kysyi minulta: "Fred miksi muuten halusit tietää milloin seuraava lukukausi alkaa?". Minä vastasin hänelle: "Koska silloin voisimme mennä Tylypahkaan ja kysyä Dumbledorelta miten pääsisimme takaisin oikeaaseen aikaan". "Tuossa on järkeä", Lavender vastasi. Tässä vaiheessa ulkona oli alkanut hämärtyä, joten he päättivät mennä kolmeksi yöksi Vuotavaan Noidankattilaan.

Sanat: 255(Jos loppuhöpötykseni lasketaan niin 311)
(Koitan tehdä jatkossa pidempiä lukuja, mutta tää on tosiaan mun ensimmäinen kirjoitus/tarina täällä Wattpadissa niin älkää tuomitko.)
Mutta mitä muuten tykkäsitte ensimmäisestä luvusta?
Ainiin tosiaan aluksi tästä tuli kyllä pidempi, koska mulla oli Tonks mukana tässä, mutta sitten älysin, että se ei voi olla tässä oikeen mukana, koska Tonks saattaisi nähdä itsensä jossain vaiheessa Tylypahkassa tai muualla.

Tunarointia Menneisyydessä || Marauders/Harry Potter FanfictTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang