🔮~8

5.2K 330 73
                                    

İyi okumalar

Başımı kaldırıp baktım Taehyung'a.

"Neyi?" başımı göğsüne bastırdı.

"Birkaç yıl önceki olayı; Bir adamın sana dokunmaya çalıştığını. Bu yüzden kimseyle yakınlaşamadığını" olayı nereden, nasıl öğrendiğini bilmiyordum ama çok ayrıntıya girmeden anlatması işime gelmişti.

"Ben-" ne diyeceğimi bilmememe rağmen cevap vermeye çalıştım. Boğazımı temizledim ve biraz daha bastırdım başımı göğsüne.

"Ben bunu konuşmak istemiyorum" hareketlenince kollarımı gevşettim ve başımı kaldırdım. Dönüp yatakta beni altına aldı yavaşça.

"Ah şey, bu an normalde hızlı olmaz mı?" utandığım için zorla gülmeye ve göz temasını bozmamaya çalışıyordum ama zordu.

"Ne? Cidden...fark etmez gerektiğinde yavaşta olabilir"

"Anladım" yüzünü yüzüme yaklaştırdı.

"Yapalım Jungkook" önce burnunu burnuma sürttü, ardından dudaklarını gezdirdi

"Neyi?" anlamamazlıktan gelmek belki daha iyi olabilirdi.

"Gerizekalı değilsin ikizimde biliyoruz bunu."

"Bence sen yeterince yapmışsındır başka kadınlarla" benim yaptığım imayı umursamadan dudaklarıma hafif değdirdi dudaklarını ve başını iki yana salladı

"Hayır. Hiçbir şey yapmadım" konuşurken dudakları dudaklarıma değiyordu.

"Gerçekten mi?" başını bu sefer aşağı yukarı salladı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Ellerim ilk itmek için omuzlarına gitsede bunu yapmamak için kendimi zorladım.

Bir süre o birşeyler yapsada karşılık vermedim. Kendimi hazır hissedip cesaretimi topladıktan sonra elimi yavaşça ensesine attım. O alt dudağıma ne yapıyorsa üst dudağına acele etmeden  aynı şeyleri uygulamaya başladım.

Diğer elimi de belime koyduğu elinin üstüne attım. İşaret parmağımı parmakları üzerinde gezdirip herhangi birine sardım tüm parmaklarımı ve okşamaya başladım yavaşça.

O da benim elimi okşayınca ufak bir inleme kaçmıştı ağzımdan. Utanıp yatağa iyice yapıştım. Hem inlemiştim hem de hafiften etkilenmiştim. Etkilenmem demek alt tarafımın hareketlenmesi demekti.

Ben kendimle savaşırken Taehyung'un elleri tişörtümü kavramış çıkarıyordu bile. Hızlı bir hareketle tişörtü çıkarınca şaşırmıştım. Çıplak kalan üst bedenime kollarımı doladım. Bana bakıp gözlerini kapattı ve başını iki yana salladı.

Ben pantolonumu çıkaracağını düşünüp kendime utanmamak için birşeyler söylerken o kendi gömleğinin düğmelerini açmaya başladı. İlk birkaç düğmeyi açtığında ofladı. Ellerini yakalarına koyup çekti ve gömleği yırttı.

"Vahşi" diye fısıldadım ve kollarımı kendime biraz daha sıkı sardım. Dudakları anlık kıvrılsa da tekrar eski ciddi haline bürünüp kemerini açmaya başladı. Onu izlerken biraz daha şişen penisimi saklamak için bacaklarımı birbirine bastırdım.

Pantolonunu da çıkartıp sadece boxer ile kaldı. Gözlerini gözlerimden ayırmadan bu sefer benim pantolonumu çıkarmaya başladı. Ona yardım edip kalçamı kaldırdım. Bende karşısında sadece boxer ile kalınca ellerimi bu sefer yüzüme siper ettim.

Parmağını boxerimin lastiğinde hissedince elini tuttum hemen.

"Dur" kaşlarını çatıp bana baktı

Hands of My MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin