İyi okumalar
"Merhaba, ben Jonwoon'u ziyaret etmek için geldim" Taehyung karşısındaki kadın ile konuşup elimi tutarak yürümeye başladı. Asansöre binip 2. kata çıktık ve inip sağdaki ikinci odanın kapısında durduk.
Taehyung kapıyı tıklatınca kapı açılmıştı.
"Baba!" kapıyı açan küçük çocuk bağırıp Taehyung'un bacaklarına sarılınca Taehyung onu kucağına alıp içeri girdi. Bende peşlerinden girip kapıyı kapattım.
Koltuğa oturup tam olarak bir çocuğa göre düzenlenmiş odada gözlerimi gezdirdim.
"Jonwoon bu sana bahsettiğim kişi -" küçük çocuk Taehyung'un sözünü kesip işaret parmağını bana doğru uzattı
"Jun-jungkook!" öndeki iki dişi düştüğü için adımı tuhaf söyleyince gülümseyip başımla onayladım.
"Sana güzel haberlerim var Jon" Jonwoon al al olan yanakları ile bakışlarını üzerimden çekmeden Taehyung'un göğsüne yaslanınca kalkıp yanlarına gittim.
"Seni götürmek için geldik" Jonwoon anında başını kaldırıp küçük elleri ile Taehyung'u yanaklarından tutup başını sabitledi
"Gerçekten mi? Teşekkür ederim baba! Sözünü tutacağını biliyordum."
"Bana değil Jungkook babana teşekkür etmelisin. O seni tanıyıp aramıza almak için çok heyecanlıydı ve hemen kabul etti." Jonwoon birkaç saniye bana baktıktan sonra kollarımı gelmesi için açtım. Anında kucağıma atlayıp yanağıma sulu bir öpücük kondurdu.
"Çok teşekkür ederim Jungkook - "arkasını dönüp Taehyung'a baktığında Taehyung başını sallamıştı. Bu sefer bana bakıp gözlerini kaçırdı.
"Jungkook baba" kollarımı omuzlarına sarıp kendime çektim ve saçlarını öptüm.
"Taehyung, sen istersen gereken işlemleri hallet biz de Jonwoon ile sohbet edelim. Değil mi Jonwoon?" Jonwoon gülüp başıyla onaylayınca Taehyung ile beraber o da ayaklandı. Taehyung'un peşinden gidip kapıyı kapattıktan sonra yanıma oturdu.
"Biz şimdi başka bir eve mi gideceğiz hep beraber?" heyecanlı heyecanlı konuşan bedenin saçlarını karıştırdım.
"Evet. Artık hep beraber bir aile olacağız. Üçümüz tek"
"Bir şey desem Taehyung babam kızar mı?" kırmızılaşan yanaklarına ellerini koyup gözlerini kaçırınca ellerini ellerimin arasına alıp ona doğru eğildim.
"Söyle bebeğim. Taehyung bir şey demez, hem istersen aramızda kalabilir"
"Sen çok güzelsin ve Taehyung babam gibi büyük değilsin. Biliyor musun ilk yanıma geldiğinde o kadar çok korktum ki o gittikten sonra ağladım" Jonwoon'un mimiklerini kullanıp değişik tepkiler vererek anlattığı şeye gülüp yanağını öptüm.
"Bence Taehyung bunu duymasın yoksa -" düşünüyormuş gibi yapıp elimi çeneme koydum. Dizlerinin üzerinde yükselip elimi indirdi çenemden
"Ne olur?" birden onu koltuğa uzandırıp gıdıklamaya başladım
"Yoksa seni gıdıklar" Çok abartmadan kucağıma alarak oturdum yine
"Eğer beni gıdıklarsa altıma yaparım!" Ciddi bir şekilde söylediği şeye bende onun gibi ciddileşerek onay verdim.
"Haklısın Jonwo- ahh Taehyung gelmiş olmalı, koş kapıyı aç" Jonwoon anında koşarak kapıyı açtı ve Taehyung'un elini tutup yanıma geldi.
"Hadi gidelim. Almak istediğin bir şey varsa alalım bebeğim. Artık yeni evine gidiyorsun" Jonwoon bir süre odada gözlerini gezdirdikten sonra koşarak yatağın üzerindeki kedili pufu alıp geri geldi.