🔮~19

3.1K 183 39
                                    

İyi okumalar

"Ahh! Yavaş ol, ödümü kopartıyorsun böyle olunca" Taehyung tarafından arsız bir gülümseme eşliğinde yatağa itildiğimde dirseklerimden destek alıp biraz geriye gittim. Üzerime eğilen bedeni göğsüne koyduğum ayağım ile durdurdum.

"Nasıl olunca Jungkook?" ayağımı tutup dudaklarına götürdü ve parmaklarımın ucuna ufak öpücükler bıraktı.

"Vahşi olunca" parmaklarımı öpmesinden dolayı eriyen beynim yüzünden dediğim şeyin sonradan farkına varınca dilimi ısırdım.

"Vahşi... Öyle mi?" ayağımı yatağa bastırıp dizleri üzerinde bana yaklaşınca dirseklerimden destek almayı bırakıp yatağa uzandım. Yüzlerimiz aynı hizaya gelince elini tişörtümden içeri sokup çıplak karnımı okşamaya başladı.

"Beni vahşileştiren şeyin ne olduğunu biliyor musun peki?" anında başımı iki yana salladım. Parmakları göğüs ucuma ulaşıp birden sıkınca başımı yatağa bastırıp göğsümü havaya kaldırdım. Elim tişörtün üstünden elini buldu ve sıktı.

"Sensin Jungkook. Sen ve bedenin beni delirtiyorsunuz bebeğim"

"Taehyung" gittikçe hassaslaşan bedenim dediği şeyler ile iyice kasılmaya başlamış ve bana adıyla inlemekten başka çare bırakmamıştı. Parmakları göğüs ucumu tekrar sıkıp ezmeye başladı

"Bir daha Jungkook!" sert sesi ile anında dediğini yapıp tekrar adıyla inlediğim de ağzında pek anlayamadığım bir küfür geveleyip elini çektiği gibi beni ters çevirdi. Ellerimi başımın yanında yatağa koyup başımı kaldırarak Taehyung'a bakmaya çalıştığımda eliyle başımı yatağa sabitlemişti.

"Bu ne şimdi Taehyung!" sesimin neden yüksek çıktığını anlamasam da kendimi bozmadım.

"Böyle olmaz ben böyle seni göremiyorum bile! Düzelt beni!" birden kalçamdan çıkan eşofman ve boxerim ile çırpınmaya başladım

"Taehyung! Sana diyorum! Duysana beni it herif!" birden sessizleşen ortam ve Taehyung'un kesilen hareketleri ile bir süre ne gibi bir hata yaptığımı algılamaya çalıştım. Sonunda aklıma dank eden şey ile alt dudağımı ısırdım.

"Şey yani -"

"Ne dedin?" sakin çıkan sesi titrememi sağlarken alnımı yatağa dayadım. Kalçama yediğim olağan üstü sert tokat ile başımı geriye atıp çığlık attım.

"Sana dedim Jungkook! Ne dedin?"

"Ağzımdan kaçtı Taeh-" tekrar yediğim tokat ile başımı yatağa geçirdim sertçe

"Ne dedin!?"

"Acıyor Taehyung!" dediğimi hiç duymamış gibi tekrar vurduğunda ağlayıp ayaklarımı yatağa vurdum.

"Ne dedin!?" Biraz daha tepinip bağırdıktan sonra başımı kaldırdım.

"İt herif dedim! Oldu mu?" başımı tekrar yatağa koyduğumda belimden tutulup yatakta dönmüştüm yine. Bacakları iki yanımda kalan Taehyung eğilip dudağımı öpünce gözlerimi kapattım. Kafamın iki yanında öylece duran ellerim bir süre sonra yanaklarına çıkınca okşadım yavaşça.

Birden benden ayrılıp soyunmaya başlaması ile öylece izlemeye başladım.

"Tişörtünü çıkar" utana sıkıla tişörtümü çıkarıp kenara koyduğumda Taehyung çoktan soyunmuştu.

"Yavaş ya da kibar olmayacağım" bacaklarımı aralarken dediği şey ile kaşlarımı çattım.

"Ne? Nası-ahhh" aniden içime tamamen girmesi ile ağzım açık kalırken gözlerim yuvalarından çıkacak gibi olmuştu

Hands of My MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin