🔮~24

2.7K 180 25
                                    

İyi okumalar

"Hemen yumuşama Jungkook." aynada kendime bakıp kaşlarımı çattım. O günün üstünden 4 gün geçmişti ve Taehyung biraz değişmişti. Bana karşı daha yumuşaktır ve dediğim şeylere pek kızmıyor, karşı çıkmıyordu.

"Biraz daha yüz vermesem adam olur bence" kendimi ikna edince yarım saattir karşısında durduğum aynanın önünden kalktım. Aşağı indiğimde çalışanlardan biri yanıma gelip eğildi.

"Efendim, Bay Kim birazdan geleceğini ve yemek için kendisini beklemenizi istedi."

"Peki. Teşekkürler" kadın önümde eğilip kapıya ilerledi. Evden çıkınca mutfağa gittim. Taehyung gelene kadar öylesine evde gezdim. Yemek odasında beklemeye karar verip oraya gideceğim sırada kapı açılmıştı.

Taehyung ile kısa bir süre göz göze geldikten sonra onu beklemeden yemek odasına gittim. Kendi sandalyeme oturduğum sırada Taehyung da içeri girdi. Sandalyesine oturup bir bardak su içtikten sonra tabağındaki eti bıçakla dilimleyeme başladı.

"Yarın bir iş yemeğim var Jungkook" küçük bir parça eti ağzıma attım. Arkasına yaslanıp bana bakınca dudağıma bulaşan sosu yaladım. Bakışlarını dudaklarıma indirdi. Daha sonra etrafına bakınıp gömleğinin birkaç düğmesini açtı.

"Beni ilgilendiren kısmı ne acaba?" yemeğe devam ettim. Takmıyormuş gibi yapıyordum ama fazla merak ediyordum.

"Seninde gelmeni istiyorum." omuz silkip kalktım.

"Gelmek istemiyorum" odadan çıkarken Taehyung da peşimden geldi. Merdivenleri çıkıp odaya girdiğimizde kendimi koltuğa attım.

"Jungkook çalışacağım kişi seninle tanışmak istiyor. İşim için gelmelisin" yanıma gelip karşımda dikildi.

"Gelmek istemiyorum Taehyung. Beni zorla götürmeyeceksin herhalde" kendimden emin bir şekilde söylediğim şeyle ofladı. Önümde eğilip dizlerini yere koydu ve ellerini bacaklarıma koydu

"Jungkook lütfen. Sadece yemek yiyeceğiz. Yemek bittikten sonra hemen geri gelebilirsin ya da benimle kalırsın eve birlikte döneriz. Lütfen, benim için çok önemli" ellerimi tutup sıktı. Gözlerimi kaçırıp ellerimi ellerinin arasından çektim ve ayağa kalktım.

Taehyung'u orada bırakıp yatağa gittim.

"İzninle uyumak istiyorum" anında beni bulan bakışlarına karşı yatakta uzanmadan öylece bekledim. Dudakları birkaç kere aralansa bile bir şey demedi. Derin bir nefes alıp hiçbir şey demeden odadan çıktı.

"Salak. Tek başına uyu bakalım yine."

...

"İyi ettin, oh olmuş" Seokjin kahvesinden içip masaya bıraktı

"Bence de. Taehyung bunu hak ediyor" Jimin de Seokjin'i onayladığında güldüm. Beni gerçekten destekliyorlardı. Benim Taehyung'u değiştirebileceğimi ve elimden geldiğince onu süründürmemi söylüyorlardı.

"Biraz daha dayan sadece. Bir tanecik eşine böyle yapmaya gönlün el vermiyor biliyoruz ama" Seokjin güldüğünde ayağımdaki terliği çıkartıp Jimin'e fırlattım ama kurtulmuştu

"Yemezler canım. Ayrıca yanılıyor muyum?"

"Hayır" sessizce mırıldandım. Bir süre bir şey demeden kahvelerimizi içtikten sonra Taehyung gelmişti.

"Ooo Taehyung Beyler gelmiş" Taehyung yorgunca kendini yanıma atıp alnını ovuşturdu.

"Yemek nasıl geçti?" Seokjin bana göz kırpıp sorunca Taehyung'a baktım.

Hands of My MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin