Hermione Granger szemszöge:A következő pillanatban pedig, egy értetlen Ginny Potterrel találtam szembe magam. Hosszú lesz ez a nap is...
- Hermione! Ez megtudhatnám mi? – Ginnytől az évek során megtanultam, hogy kényes helyzet esetén köszönés, szép szó, nyugodt bevezetés nincs. Kő keményen belevág a közepébe a dolgoknak, de én ezt is kedvelem benne igazán, a többi jó tulajdonságai mellett.
- Mit is? – Próbáltam lazán kezelni a dolgokat, de úgy látszik, nem vagyok a színészetek mestere, ugyanis Ginny arca eltorzul és egyre dühösebb lesz.
- Hermione! Ne játszd itt nekem a tudatlant! Pontosan tudd, miről beszélek!
- Jaj, Ginny! Hosszú történet ez. Nagyon hosszú...
Sokáig tartott a monológom, míg mindent elmeséltem Ginnynek. Végig tátott szájjal hallgatott. Én meg csak meséltem és meséltem. Jól esett valakinek elmondani ezeket, még ha nem is szándékosan nem tudott róla senki. Most meg már szinte mindenki tud róla...
- Ginny! Meg sem néztem mit ír a Próféta – csapott belém a felismerés.
- Hermione... én szóval, szerintem ne nézd meg. Amit mondtál azok alapján... - mondta volna végig, de én már az előkeresett újságot böngésztem, tányérnagyságú szemekkel.
ROMÁNC A HÁBORÚS HŐSNŐ ÉS AZ EX-HALÁLFALÓ KÖZÖTT
A hét folyamán hihetetlen dolgok kerültek felszínre. a hírhedt háborús hősnőt, Hermione Grangert, a fiatal galleon milliárdos, jó útra tért rossz fiú Draco Malfoyjal látták együtt a Minisztériumban. A Reggeli Próféta munkatársa – aki az esemény szemtanúja volt – számolt be részletesebben az eseményekről.
- Nagyon bele voltak mélyedve a témába, és szinte forrt kettőjük közt a levegő. Eddig feltételezésem szerint titokban tartották ezt a kapcsolatot, mivel semmilyen cselekedetük nem utalt arra, hogy a szívük egymásra talált. Remélem sokáig fog tartani a kapcsolatuk!
Ezek szerint a mugli gyűlölő Draco Malfoy, lemondott a gyűlöletről, és szívére hallgatva összejött Hermione Grangerrel. Örül a boldogságuknak az egész varázsvilág...
- Ilyen már tényleg nincs! Hogy azok a Merlinverte pletykalaposok. A következő ügyem biztosan a firkászok jogainak korlátozása lesz. Eddig sem szerettem a firkászokat, sőt ez így még szépen hangzik. Egyszerűen nem értem. Nem is történt köztünk semmi, nem beszéltünk sehogyan, és nem is forrt köztünk a levegő! Merlin mit kevernek ezek itt!
- Hermione nyugodj meg! Nem lesz semmi baj!
- Csak a Varázsvilág fogja azt hinni, hogy összejöttem azzal a görénnyel. Nem lesz semmi baj, tényleg – mosolyogtam szarkasztikusan.
BINABASA MO ANG
An old secret [dramione]
FanfictionA Malfoy család sosem volt híres a jóságról, becsületéről. Mindig is voltak mocskos ügyeik. Szövetkeztek egy régi aranyvérű családdal, mely távol állt Voldemorttól. Erre azért volt szükség, mert ha feltennék azt, hogy egyszer majd a Sötét Nagyúr el...