Hermione Granger szemszöge:
A délelőtt hamar elszaladt, és utána is csak kapkodtam magam, hogy odaérjek az Abszol Útra Ronnak segíteni.
Ron sok szempontból nehéz esetnek bizonyul, de vásárlás tekintetében a legjobb férfi a világon. Szerencsés nő lehet Belle, ha Ronnal összejönnek. Ronnak jár a boldogság. A családjában sok mindent nem kaphatott meg, és jó lenne ha egy gyönyörű, páratlan nőt találna maga mell. Bíztam benne, hogy ez a randevúja jól fog alakulni, ugyanis Harryéktől akarva - akaratlanul is hallottam Ron balul elsült találkáit, még Lavender előtt.
Az egész délután elment a vásárlással nézelődéssel, de cseppet sem bántam. Nagyon jó volt Ronnal sok idő után együtt tölteni ezt a pár órácskát. Igazi agglegény ruhát vásárolt magának egy drága üzletben - amit végre megengedhetett magának.
*
Este örültem volna, ha nyugodtan ágyba tudnék kerülni, egy jó könyv társaságában- viszonylag korán -, de ha maga Merlin is akarta volna, se jött volna össze.
Két levél is várt az előszobai polcon, amiket bagoly hozhatott, ugyanis a ripityára törött ablak, a polc felett és a körülötte levő üvegszilánkok elég gyanúsak voltak.
- Reparo - suhintottam a pálcámmal a törött ablakom felé, ami pillanatokon belül, már töretlenül zárta ki a hideg levegőt. Egy melegítő bűbájt bocsátottam még a hideg lakásra.
A két boríték kellően különbözött egymástól. Az egyik egy drága pergamen lehetett - fogásából ítélve - és Malfoy pecsét díszelgett rajta, míg a másik kicsit sárgás, már - már réginek tűnő gyűrött pergamen volt, a másikkal ellentétben, ezen nem volt semmilyen pecsét, sem jelzés.
Malfoy levele jobban érdekelt, mint a másik furcsa levél, így inkább először a pecsétes levelet bontottam ki.
A levélben egy meghívás volt Malfoytól - aki, az anyja unszolására, írta a levélben - hívott el egy vacsorára vele, Draco Malfoyjal és Narcissával. Őszintén meglepett a levél és féltem is a vacsora meghívástól, ám még is egy igent írtam a válaszlevélre, amit ha bár meggondolatlanul, de ilyenkor este - tizenegy órakor - adok oda álmos baglyomnak. A vacsora holnap este hétkor lesz a Wiltshire-ben található Malfoy kúria kettőben, azaz Draco Malfoy otthonában.
A másik borítékot Roger írta. Nagyon meglepő, főleg tőle - Roger szokása, hogy minden borítékot megjelöl, igaz ez munkahelyi szokása, mégis furcsa volt, hogy most semmilyen jelet nem hagyott.
Hermione!
Sürgősen szükségem van a segítségére. A manóim fel akarnak mondani. Érted ezt? Nem tettem semmi rosszat, hisz tudod te is, hogy nem lennék képes bántani őket! Mindent tudok a jogaikról, mindenük meg van. Még sem értem miért akarnak elmenni tőlem. Kérlek Hermione! Holnap délben el tudnál jönni hozzám? Segíts nekem!
Roger WilsonRogernek vannak manói?! - volt az első kérdésem, amelyet követett nagyon sok másik. Úgy látszik a holnapi napom is el fog telni hamar...
*
A minisztériumban gyorsan végeztem, és szerencsémre nem tartott fel semmi, így időben Roger házához tudtam hoppanálni. Meglepett a cím, ugyanis most nem a Londoni lakásának a címét adta meg, amit eddig tudtam, hanem egy elhagyatott házét, amely a semmi közepén fekszik.
Itt csak egy erdő van, meg kihalt növények. Meg a ház, ami Rogeré, és a manóké. Nem emlékeztem, hogy Rogernek lettek volna manói, sőt... Ő sem szerette ezeknek a lényeknek a tartását.
KAMU SEDANG MEMBACA
An old secret [dramione]
Fiksi PenggemarA Malfoy család sosem volt híres a jóságról, becsületéről. Mindig is voltak mocskos ügyeik. Szövetkeztek egy régi aranyvérű családdal, mely távol állt Voldemorttól. Erre azért volt szükség, mert ha feltennék azt, hogy egyszer majd a Sötét Nagyúr el...