safkan bir vampirin, saf ve temiz bir fâniye ihtiyacı vardı³

499 56 149
                                    

(Bebeklerim ficde her bölüme farklı bir shipi yazmaya çalışıyorum çünkü biliyorsunuz ki ficin ana shipi Jaeyong olsa da diğer sahipler de en az Jaeyong kadar önemli. Bu yüzden her bölüme ficde ki shiplerin olaylarını yazıp onlar bittikten sonra asıl olaylara geçeceğim >..<)

İyi Okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi Okumalar

"

Lütfen, yalvarırım bırak beni." titrek çıkan sesi karanlık odada yayılırken kaçmak istiyordu oradan, o lanetli gün yapamadığını yapıp kaçıp gitmek istiyordu çünkü eğer bunu yapmazsa yine canının yanacağını biliyordu.

Saymayı unuttuğu günleri, gece mi gündüz mü olduğunu anlayamayacak kadar kapanan algıları onu bitiriyordu. Ölebilirdi, kendini öldürebilirdi ancak o buna izin vermiyordu.

Aslında safkanlar tarafından dönüştürülen ve dönüştürülecek olan her bir fâni, sonlarının ne olacağını bilmedikleri sonsuz bir girdaba düşüyorlardı.

O girdaba düşenlerden birisi de, Na JaeMin'di.

Siyah saçları perçem perçem yüzüne dökülen, beyaz teninde birer kara inci gibi parlayan umut dolu, biraz da kırgın bakan gözleri ve göreni mest eden gülümsemesi ile narin bir insandı JaeMin.

"Çok ısrarcısın JaeMin-ah," karanlıkta nerede olduğunu göremediği bedenin sesini işitince korkuyla titredi. Saftı JaeMin, kendisine yalanlar söyleyen ve sonunda da onu hayatından koparıp bambaşka bir yere getiren bu vampire; Lee Jeno'ya inanacak kadar saftı.

Toz pembe yalanlardı bunlar Jeno için, böyle yalanları her insan soyuna söylemişti zamanında, onun için çok basitti bunlar. JaeMin için ise hayatında ilk defa duyduğu güzel sözler, gözlerinin içine ilk defa bambaşka duygularla bakan gözlerdi Jeno'nun yaptıkları.

Şimdi ise hissettiği tek şey gücenmişlik, kırılmışlıktı çünkü şu zamana kadar yaşadığı her şeyin birer yalandan ibaret oluşu onu darmadağın ediyordu.

"Sana şu zamana kadar yaşattığım her şey fragmandı, neden beni dinlemiyorsun?" Jeno'nun kırmızı gözleri karanlıkta parıldarken biraz daha yaklaştı deli gibi arzuladığı bedene. Safkan olan vampirlerin bağlanmaları ve dönüştürmeleri için bir fâniye ihtiyaçları olurdu. O ise şimdiye kadar hiç bir fâniyi bu kadar arzulamamıştı.

Safkan bir vampirin, saf ve temiz bir fâniye ihtiyacı vardı.

"Daha güzellerini yaşayacaksın, hemde istediğin kadar çok yaşayacaksın. O iğrenç hayatından kurtulacaksın üstelik," elini kaldırıp JaeMin'in pürüssüz cildinin süslediği yüzüne götürdü Jeno. Tir tir titreyen beden ise tek bir şey bile yapamadı. Söyledikleri ile onun aklını çalıyordu, diğerlerinin yaptığı gibi onun zihnine işliyor ve sonunda elde edeceği cevheri düşünüyordu.

Bloody Darling° nctHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin