(Açıkçası, nct 127 Favorite mvsinden sonra böyle bir şey yazmaya başladı eğv eğw diyenleri siklemiyorum çünkü zaten ilham öyle geldi kodumun akılsızları.
Bir de kitapta baya bir cinsellik ve +18 olay olacak, hani ister fantazi deyin ister şiddet hani masum bir fic değil :)
Linçleyecekseniz hiç okumayın baştan uyarıyorum o yüzden ehe >.<)İyi Okumalar
-bölüm 1-
Soğuk bir gece yarısında, sokak lambaları cızırdıyorken, bir kaç kedi geceleri insanların yerini alırken ve büyük bir sessizlik hakimken attı adımlarını.
Sessiz sokakta rugan ayakkabısının çıkardığı tok, tek düze sesler yayılırken, tıpkı hava gibi bir soğukluk vardı üzerinde.Yüzünde, bakışlarında ve teninde.
Çıkmaz sokağın başına geldiğinde işittiği boğuşma sesleri ve kısık bir şekilde dilenen yardım çağrıları gülümsemesini sağladı. Keyfini yerine getiren yoğun kan kokusu genzini doldururken ellerini üzerinde ki kaşe kabanın ceplerine koydu, gözlerinin koyu kırmızıya büründüğünü ve sivri dişlerinin dudaklarını zorladığını hissetti.
"Aferin, Taeyong-ah." ağzından çıkan fısıltı çıkmaz sokağın sonunda ki hareketliliği sonlandırdı ilk önce, sonrasında kendisine doğru ilerleyen adımları işitti. Karanlık sokağa vuran cılız sokak lambasının ışığı onun yüzüne vurdu sonra.
Jung Jaehyun'un biricik vampiri, Lee Taeyong'a.
Taeyong ağzının kenarından akan ve beyaz tenine bulaşan kanları elinin tersiyle temizlerken gülümsüyordu. Dışarıda ki bu keskin soğuğa rağmen onun üzerinde ince ve yırtık pırtık bir tişört, altında ise kısacık bir şort vardı.
Yüzünde ki heyecanlı gülümseme ile çıkmaz sokağın geride kalan tarafını gösterdi, "sonunda onun kanını alabildim! Hem de son damlasına kadar!" sesinde ki heyecan hissedilirken Jung Jaehyun ona gururla bakıyordu.
"Aferin, küçüğüm. Şimdi buraya gel." Taeyong attığı minik adımlarıyla efendisine doğru ilerlerken üzerinde tarif edilemez bir heyecan vardı.
"Evimize mi gideceğiz Jaehyun-ah?" elleri uzun olanın omuzlarına tutunurken Jaehyun ufak bir hareketle kucağına aldı onu. Dar sokaktan çıkarlarken Taeyong'un başı çoktan boyun girintisinde ki yerini almıştı bile.
"Evet, evimize gidiyoruz." Taeyong sığındığı bedenin boynundan genzini dolduran kokusunu derince içine çekerken gözlerini kapattı hissettiği ağır memnuniyetle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Darling° nct
FanficZifiri karanlık gecede; inci beyazı sivri dişler, katran kırmızı kanlar, birbirine karışan bedenler ve ruhlarına işleyen şehvet. Sadece bu. beatrisJmn_2 | nct ship [Jaeyong, Markhyuck, Johnten, Yuwin, Nomin, Dowoo] |vampir au¡| Song: Katy Perry- E...