Jemné slnečné lúče ma budili. Vstala som z postele a zistila som, že som u Kiky. Moja bolesť hlavy bola neznesiteľná, a to sucho v hrdle ma hneď vyhnalo z izby na chodbu, kde som narazila rovno do Kristíny "už si hore žena ?" Ozvala sa Kika "hej, ale bolí ma hlava a mám sucho v ústach, ako som sa tu dostala? A do postele? " Kika sa začala smiať a ťahala ma do obývačky. V dome už nikto nebol. Všetci boli v práci, aj keď bol víkend. Kika pochádza z veľmi dobrej a slušnej rodiny. Žijú na takých pomeroch ako aj mi. Vždy sa tu cítim ako doma, preto otcovi a mame ani nevadí, že sa kamarátime, otec pozná jej rodičov a vie, že sú to veľmi inteligentná slušná a bohatá rodina. Sadla som si do kresla a napila sa vody Kika už sedela oproti mne "Larisa Robinson máš 5 zmeškané hovory od otca a mamy a aj 6 sms" pozrela som sa na Kiku a nechápala som odkiaľ to vie "Kika, ako som sa dostala sem. a do postele ?" Kika sa začala smiať "ja s Marcom sme ťa doniesli domov. Do izby som ťa odniesla ja" môj telefón začal zvoniť, volalo mi číslo, ktoré som nepoznala bolo z iného štátu, prvé som rozmýšľala či zdvihnem, no nakoniec som to zodvihla "prosím, Pri telefóne Larisa Robinson" z druhej strany sa ozvalo "dobre ráno princezná pozri sa von oknom" ostala som v šoku a utekal ku oknu, stál tam Denis s Marcom a v rukách malý veľký plagát s nápisom "prekvapenie" zrejme si z nás chceli uťahovať po včerajšku "Kika ! odkiaľ má moje číslo Denis ?" Kika nechápala "asi mu ho dal Marco" chlapci prišli dnu do domu. Denis z vrecka vytiahol akési kľúčenky a jednu dal mne aj Kike "aby ste ma mali vždy na pamäti" Kika sa pozrela na mňa a ja nanu "ďakujem Denis" usmiala som sa naňho "Kika čo keby si so mnou zašla do garáže, sľúbil som ujovi, že sa pozriem na tie kolesa poď " Marcus hodil okom do Kiki a myslel si, že si to nevšimnem, Kika ho hneď pochopila a šla s ním "počkajte nás tu chvíľu" usmiali sme sa iba a ponúkla som Denisa nech si sadne " dáš si kávu čaj alebo vodu mame na vyber s ochutených alebo čistej" Denis sa usmial "kávu ak môžem poprosiť" usmiala som sa "dobrí výber už som mala chuť " utekala som spraviť kávu a hneď som utekala s kávou rovno za nim "Denis fajčíš ? " Zakýval na znak áno "poď ideme na terasu teda keď ti nebude zima " Denis si vzal kávu a šli sme na terasu vytiahla som krabičku cigariet a ponúkla som ho "také silne fajčíš?" pozrela som sa na krabičku a na neho "niesu silne skôr sú mi slabé" Denis sa začal smiať "fajčím také iste" vytiahol svoju krabičku a obaja sme sa začali smiať "prečo si sem prišiel Denis" nechápavo sa pozrel a odpil si z kávy "myslíš na slovensko ?" odpila som si z kávy a potiahla z cigarety "áno sem na slovensko" usmial sa na mňa "neviem už som to tam mal plne zuby. Chcel som sa vrátiť. Zažiť niečo, vidieť starých známych aj rodinu " ja som sa klepala od zimí a snažila sa fajčiť, Denis si to všimol a začal ma šúchať po rukách aby ma zahrial, mala som na sebe iba negližé čiernej saténovej farby a dlhý tenký čierny saténový župan, videla som, ako sa na mňa pozeral . A on videl, ako sa naňho pozerám ja, ako keby to bol osud, to všetko od kedy som ho videla, odkedy som zacítila jeho vôňu, jeho ruky na mojich už ramenách pre mňa boli príjemne, jeho nežne prsty mi, ako keby hladili krk "ďakujem už som sa trochu zohriala, vidíš niekto sa vracia a niekto by chcel utiecť" otočila som sa. Zahasila cigaretu a šla som do domu. On tam stál a tiež hasil cigaretu, nechápavo sa pozrel na zem, ako keby bol v šoku cítil niečo čo ešte necítil, vošiel do domu za mnou a sadol si vedľa mňa "Lara musím ti niečo povedať" pozrela som sa naňho "hovor, počúvam ťa" pozrel sa na zem a potom na mňa " odkedy som ťa prvýkrát videl vonku pri aute, stala si tam a fajcila, jemny vánok ti fúkal do vlasov, niečo som cítil a potom večer keď nás Marco zoznámil to bolo ešte silnejšie, cítil som, že si môj strážny anjel a ja som ten tvoj. Lara nemusíš mi veriť, ale akokoľvek sa ti chcem vyhnúť nedokážem to, vždy ma to ťahá za tebou od tej chvíle" bola som v šoku. Veľmi som ho chcela pobozkať. Cítiť jeho jahodové pery. Začať si s nim niečo čo bude ako kolotoč. Ale nechcela som raniť jeho srdce ani city. Ale už som to nevydržala. Chytila som ho a pobozkala ho. On sa vôbec nevzpieral. Chcel ma tak ako ja jeho. Boli sme tu iba ja a on. Sami u Kiki doma v obývačke, na pohovke. Bozkával ma tak sladko, cítila som celi vesmír, no on to prerušil "Lara stretnime sa dnes večer. Iba mi dvaja. Prídem po teba ak chceš. Niekde sa stretneme iba mi dvaja, môžme si dať večeru, isť sa prejsť, alebo môžme robiť čo chceš" usmiala som sa naňho a ešte raz ho pobozkala tak sladko, ako len viem "dobre pošli mi žiadosť na Facebook dohodneme sa" v to vošiel Marcus s Kikou do obývačky, Marcus buchol do ramena Denisa a hodil doňho okom, Kika sa zas kukala na mňa a chcela všetko vedieť "dobre Kika mi už pôjdeme potom ti ešte zavolám, Ema ťa chcela vidieť, možno prídeme večer" ja som rýchlo zahlásila ale aj Denis zahlásil "ja večer nemôžem" povedali sme to naraz, vyznelo to strašne blbo. Kika a Marcus sa na nás začali pozerať lebo nechápali "no otec ma asi nepusti veď vieš aký je. Už volal. Budem musieť isť domov" Denis sa pozrel na Marca "ja tiež nemôžem. Idem k tete, asi tam ostanem spať, dlho sme sa nevideli" Kika ostala smutná a Marco sa kukal na Denisa a stále mu akoby ukazoval, že čo je, čo to ma znamenať, Marcus mal podozrenie "dobre tak ideme už večer Kika, okey ?" usmiala som sa a zakývala im "okey. Čau zatím" Kika ma už ťahala do izby "Lara čo sa deje, povedz, čo ste robili ?" sadla som si na postel "nič Kika, iba sme sa rozprávali o Anglicku" Kika mi vôbec neverí "neverím ti Lara videla som, ako ste sa na seba pozerali, ak sa tvoj otec dozvie, že máš niečo s tím chlapcom zničí ho a ty to vieš. Navyše ťa chce vydať Lara. Prosím nerob blbosti" vzala som si veci "neboj Kika " vošla som do kúpeľni. Dala si rýchlu sprchu a oblieka sa. U Kiki mam vždy svoje čiste veci aj pižama. Aj kika ma u mňa svoje veci. Vyšla som z kúpeľný už oblečená. Pozrela som sa na hodiny. Zišla dole a povedala Kike že už idem domov. Kika ma vyprevadila a ja som šla na benzínku aby som si kúpila cigarety a natankovala. Keď už som išla tankovať zastavil pri mne Denis "čo tu robíš sleduješ ma " opýtala som sa ho " nie idem tankovať. Večer to platí ? prídem po teba ?" zasmiala som sa "platí. Ale prídem ja po teba okey ?" usmial sa "okey. Smiem si ukradnúť ešte jeden bozk ?" usmiala som sa a prameň vlasov som si dala za ucho "choď už tankuj idem zaplatiť a idem rýchlo domov " usmial sa. Bol šťastní. Doma ma už čakal otec a kričal "zas si to urobia Larisa!... Zas! ...Ako vždy iba utekáš a neukážeš sa 1 alebo 2 dni ... takto to nefunguje. Vydáš sa a už nebudeš môcť utekať" zasmiala som sa "vieš čo otec naser si, taka som po tebe. Mam tvoju povahu a správanie. To iste si robieval ti. Aj keď ta dedko oženil. Aj keď ste už mali mňa. Vždy si iba utekal ! Som už dospela ja si vyberiem aký život budem mať a s kým ho prežijem. Pre mňa za mňa ma aj vydeď. Vrátim ti všetky prachy. Aj tak na tebe nie som zavisla" vybrala som s peňaženky tisíc eur a hodila som ich otcovi do tvare "na. Zbytok ti dam neskôr" šla som do predsieňe a obula sa, vzala telefón a zavolala Denisovy "ahoj . Si voľný?... môžem dojsť ? " - "jasne. čo tak sa stretnuť v meste ?" - "nie. Tam nie. Niekde inde" - "tak poď ku mne. Kika a všetci niesu doma. Šli do mesta. nikto ťa neuvidí" - "okey. Idem. Už som na cesťe ." - "teším sa. Čakám ťa" - "pa " - "pa" zišla som dolu k autu. Naštartovala a odišla. Otec sa iba pozeral von oknom z pracovne a mama ako stále za mnou kričala nech nejdem.
YOU ARE READING
The shadow of your smile
RomanceTýmto príbehom chcem ukázať na staré zvyky v novom svete. Že ak sú dvaja z odlišných svetov aj tak im nič nezabráni v láske. Je to veľmi silný a krásny príbeh ktorý si nenechajte ujsť. Hlavná postava sa bude snažiť zo všetkých síl aby dokázala že...