4.

26 4 0
                                    




Ako som odchádzala a sedela v aute, zapálila som si cigaretu a volala Denisovi, že mením plány "Denis obleč sa a čakaj ma pred bránou. Niekam ťa vezmem" - "ale Lara. Prečo ? " - "nevypytuj sa ale rob čo hovorím uvidíš". Došla som pred Denisovu bránu on nasadol do auta. Šli sme na ten vrch kde je pekný výhľad, je to moje obľúbené miesto. Navyše nikto nevie, ako sa tam ide, dokonca ani Kika, došli sme tam, ja som zastavila auto a vystúpila, Denis vystúpil z auta, podišiel ku mne a oprel sa o auto "je to tu veľmi nádherné, nikdy som tu nebol, chodí tu veľa ľudí ?" pozrela som sa na neho a vybuchla som smiechom "nechodí tu nikto, nepoznajú cestu tu hore lebo, ako si mohol vidieť šli sme po cestičke, ktorá reálne neexistuje" sadla som si na trávu pri aute a zapálila si cigaretu "chodíš sem často ? Nebála si sa mi to tu ukázať ? Veď predsa len nikto to tu nepozná" vyfúkla som pomaly dym "ne nebojím sa chcem aby si to tu poznal, neviem prečo ale niečo mi vraví, že ti môžem veriť" Denis si sadol ku mne "Lara chcem ťa " odhodila som cigaretu "Denis nechceš ma možno som sa ti zapáčila ale nechceš ma ver mi, aj mne sa páčiš a rozumieme si, ako keby som ťa roky poznala ale pritom sa ani nepoznáme, mam kopu zmiešaných pocitov" Denis ma chytil za bradu " neviem už vydržať,chcem ťa cítiť mať ťa celú" začal ma bozkávať. Bozkával ma tak sladko, chutil mi, bol ako jahody, jeho pery boli tak mäkké, ako obláčiky a ja som ležala na tráve, ktorá bola tak mäkká, jeho vôňa ma opíjala do bezvedomia, a to, ako ma v tú chvíľu miloval a teple slnečné lúče sa dotýkali našich tiel a ja som sa cítila, ako po návale extrémnej extázy potešenia v tú chvíľu som vedela, že jeho chcem cítiť stále, že ho chcem mať a premilovať sa s nim do nekonečna kde budem neustále opitá tou silnou dávkou extáze a potešenia. To vrcholne potešenie, jeho sladký ston a keď už som vedela, že je potom a ležali sme vedľa seba v travé a okolo nás boli krásne kvety sýtej farby nebo bolo tak krásne a obláčiky sa priamo na nás smiali, držal ma za ruku a usmieval sa bol tak krásny, bol krásny od samého začiatku. Ako som tam ležala zmocnil sa ma pocit strachu ze s nim nebudem môcť byť no zároveň som si vychutnávala tu chvíľu s nim. Denis ležal vedľa mňa na travé a fajčil "počuj čo tak teraz niekde ísť užiť si ,ešte noc je mlada " pozrela som sa na neho no to si robíš hádam prdel akože sme to urobili a už je všetko OK nič ťa nezaujíma chceš si ísť ešte užiť "čo akože by si chcel ešte robiť hm" usmial sa na mňa "no už začínam byť trochu hladní a ty tiež nevyzeráš, že si niečo jedla čo tak ísť ku mne spravíme si večeru alebo môžme ísť do mesta ale asi tam budú všetci čo ti nato alebo čo navrhuješ ty" sadla som si "mne je to jedno vyber ti ale do mesta sa mi moc nechce" Denis sa posadil tiež "tak ideme ku mne"...."hej a druhú ponožku máš pod autom, tak si ju vezmi" vypúlila som oči, nechápala som vôbec čo hovorí no bolo zjavne, že mi stihol stiahnuť ponožku, tak pekne sa smial s toho, ako malý chlapec, že to rozosmialo dokonca aj mňa "šoféruješ ty Denis teraz ? Chceš ?" pozrel sa na mňa tými krásnymi očami " to fakt môžem Lara ?" zasmiala som sa " no a Denis veď vieš šoférovať videla som ťa" Denis sadol do auta a ja som si sadla na spolujazdcove miesto "pusti si nejakú hudbu čo počúvaš pripoj sa cez telefón" Denis zapol rádio a tam sa hneď spustila pesnička never get used to people – life letters . Denis sa na mňa pozrel " také počúvaš balady" začal sa smiať a ja som rýchlo vypla tú pesničku "nie ale niekedy je fajn raz začas počuť niečo také" Denis si pripojil telefón "čo vlastne počúvaš najviac?" usmiala som sa a hneď som vedela čo povedať toto bola vždy je moja parketa " no prevažne G Funk, Funky, Rap a takéto ale najviac asi snoop dogg a ty ?" Denis tam pustil snoopa a ja som hneď vedela aká pesnička to je " tak to si budeme rozumieť baby" Denis naštartoval a šiel pomali keď už bol na ceste blízko k jeho domu tak pridal aby nikto nevidel moje auto išli sme od Kikineho domu ešte vyššie asi tak 5 domov od nej úplne na kopec, zastavil pred obrovskou bránou, dnu nebolo vidieť úplne nič , vytiahol kľúče a stlačil ich, brána sa automaticky otvorila a my sme vošli na veľké dláždené krásne parkovisko, v strede bola krásna fontána a okolo nej krásne kvety po bokoch parkoviska boli pozdĺž nasadene krásne rúže ostrej červenej farby predo mnou sa objavil krásny moderny dvojposchodový dom mal krásne veľké lesklé okna. Denis zastavil a ja som vystúpila nemohla som uveriť, že ma takýto dom my mame veľký dom a je pekný no nie je až takto moderny skôr by som povedala, že je starožitní a cenný máme v ňom kopec starožitnosti na okrasu, ktoré sa nevyužívajú iba tam tak ležia, kopec soch, rôznych váz a kvetov, a všetky tie čudne veci, ktoré ma napríklad aj Kikina stará mama v dome. Denis otvoril dvere a pozval ma dnu. Ocitla som sa na krásnej svetlej chodbe no nikde som nevidela botnik ani miesto kde by som sa mohla vyzuť "Denis kde sa vyzúvať ?" Denis bol nesvoj a bolo to na ňom strašne vidieť "prepáč poď" otvoril akési dvere a ja som sa ocitla v maličkej miestnosti s poličkami na topánky a vešiakmi na kabáty, vyzula som sa a dala topánky do poličky vedľa Denisa potom sme vyšli z miestnosti späť na chodbu a prešli sme popod klenbu do veľkej priestrannej obývačky, ktorá bola moderne a priestranné zariadená, vedľa stál stôl, ktorý vykúkal na krásnu modernú kuchyňu v rohu medzi ktorými stali sklenené dvojdverové dvere cez, ktoré bolo vidieť na krásny veľký bazén "uvaríme si niečo alebo si niečo objednáme ?" usmiala som sa "nechám výber na tebe" stál v strede tejto takzvanej usporiadanej hali "čo tak, dať si niečo čo som rad jedol v Anglicku" zamyslene som sa pozerala okolo "a to je čo ? " Denis kráčal smerom do kuchyne " Tikka Masala a inak ak chceš popozeraj sa po dome" dal mi veľmi zaujímavý návrh ale nepatrilo by sa chodiť sama po dome "to je niečo indické, že " usmial sa "ANO a ja nám, to teraz uvarím" začala som s a smiať "neverím, ti vieš variť hej? " Denis sa začal sa smiať " hej viem, ale nesmieš sa zo mňa smiať ! Dáš si víno alebo malinovku, kávu, hocičo na čo si spomenieš?" sadla som si k barovému pultu "dám si kávu, inak fajčíš v dome ?" otočil sa a vybral krásnu šálku na kávu "tie sú nove predvčerom som ich doniesol boli iba dve a stáli 80 eur ale nechápem prečo boli iba dve a áno fajčím ale musím potom dlho vetrať takže ak chceš fajčiť tak môžeš ale radím ti sadnúť si do kresla ku oknu lebo tak dym odchádza rýchlejšie" sadla som si k oknu s lahodnou kávov do krásneho mäkkého kresla a nechala sa unášať atmosférou domu a toho, že chlap ktorého hltám mi varí večeru.

The shadow of your smileDonde viven las historias. Descúbrelo ahora