Larin PohľadOdišli sme od Denisa. Marcel a Denis niekde išli a ponáhľali sa. Zastavili nám pri Kikinom dome zo zadnej strany pri lese. Vystúpili sme z auta a šli po malej lúke smerom ku Kikinej záhrade. Pozrela som sa na Kiku. Bola úplne v piči, fajčila a ruky a nohy sa jej triasli. Zvonil mi telefón, bol to Brayen. Kika sa na mňa pozrela a pochopila čo sa jej snažím povedať. Zdvihla som "Halo" - "no čo robíš" - "sedím s Kikou asi tu zostanem spať, nedávno sme došli z butiku bola som aj u mami. " - "prečo tam ostávaš ?" - "ráno musím ísť kúpiť svetlá lebo vyhoreli, a mám menší problém v papieroch musím ísť na úrad" - "no dobre teda" - "poobede hneď prídem" - "dobre" - "ľúbim ťa" - "aj ja teba" zložil to. Vošli sme do záhrady dozadu. Nikdy by ma nenapadlo, že tá záhrada je tak veľká. Išli sme okolo sadu kde mali nasadenú zeleninu aj ovocie. Podišla som s Kikou k stromu. Kika si sadla do trávy a ja som si odtrhla jahody. Ľahla som si do trávi a pozerala sa na nebo. Vonku bolo príjemne teplo. Na nebi bol ešte jasní mesiac a žiarivé male hviezdy "Čo sa to stalo" opýtala som sa nechápavo Kiki "čaje ja neviem" stiekla mi slza po líci "Jak sa teraz mám dívať na oboch " chcela som ich oboch naraz. Nemohla som si vybrať. Nemohla som medzi nimi robiť rozdiel. "Kika toto sa nesmie nikto dozvedieť, budeme to iba vedieť mi, a ty ľudia, pri ktorých uznáme, že je to vhodné" Kika sa pozrela na mňa "nechceš prestať nie ?" posadila som sa "nemôžem prestať " - "ale prečo Lara" - "neviem" zapálila som si a potiahla som "prečo si mi nepovedala, že kuriš" - "šak vieš, že kurím" zasmiala som sa "myslím kávu" - "Bo som vedela, že budeš kričať " - "ti jebe ? Zakúrila by som s tebou" Kika ostala v šoku "veď ty si to prestala robiť, navyše s to robila asi 3 krát" - "nabudúce si dáme spolu" zasmiala sa a ja s ňou. Sedeli sme tam len tak, mi dva, a mali sme zase svoje tajomstvá. Zas a znova som sa cítila, ako tá Lara neporaziteľná "aký bol Marcel" pozrela sa na mňa a odhodila všetky tajnosti. Vedela, že po tomto dni mi už nemusí tajiť vôbec nič a ani ja jej "bol fajný veľmi len keby nebol taky... no takyyy... drsný" pozrela som sa na ňu "drsný ??" začala sa smiať "všimla si is ruky mal jak lopaty" začali sme sa smiať obe "a nohy ? ...nohy mal jak obor" vybuchli sme smiechom "Ale kar mal dobrý taky charizmaticky" vybuchla som smiechom ešte viac a začala sa kotúľať po zemi. Myslela som, že sa poštím "čo Denis ?" opýtala sa ma "čo ja viem... je to proste Denis. Ten je fajný vždy" začala sa smiať "čo kures" - "joooj tak fajný no, proste musím ho jebať a veľa " začala sa strašne smiať " takže v tým chceš pokračovať " - "veď vravím, že hej" Kika sa zamyslela "čo keď on nebude chcieť ?" pozrela som sa jej hlboko do oči "to sa nestane... On nezabudne na mňa a ja na neho ver mi" v hlave som mala milión myšlienok, no tou hlavnou bola tá, že Denisa zbláznim. Chcela som aby šalel. Chcela som aby sa zamiloval. Chcela som aby sa mnou zbláznil... aby som bola jeho jedinou ženou v živote ktorú nevyhodí len tak z hlavy. Mala som plán. Postavila som sa z trávy a s Kikou odišla potichu do domu.
Denisou Pohľad
Sedel som s Marcelom v aute a iba tak sa vozil aby si oni dva mysleli, že sme niekde naozaj išli. Rozmýšľal som nad tým čo sa stalo. Nemohol som uveriť, že som naozaj našiel takéto stvorenie. Mala krásu anjela no bola poháňaná túžbou, ako démon Lilith. Chcela chlapov zviesť, priniesť do šialenstva, a zabiť ich. Chlap, ktorý s ňou strávil noc mal samé nešťastie, musel myslieť iba na ňu. Bláznil som chcel som ju neustále cítiť, cítiť sa v nej. Rozmýšľal som, ako sa s ňou budem písať. Marcel sa ozval "Keď s ňou chceš písať máš písať na ten FB" ukázal mi jej profil, bol to fajkový profil s cudzím menom a Kikinou fotkou "Ale šak to Kikin" - "chodia na to obe" pochopil som. Zastavil som na benzínke, natankoval som a kúpil som vodu. Napísal som Lare na ten FB "ahoj...Čo robíte ?" odpísala "sedíme vy " sadol som do auta a písal jej "poďte ešte von" naštartoval som a pohol sa šiel som dozadu k lesu pri Kikinom dome "poďte tu dozadu" Marcel sa na mňa pozrel "čo robíš chuju" zasmial som sa "idzem dzigac ešte raz " - "more ta ti biruješ no " zasmial som sa. Marcel vystúpil z auta von. Napísal som Lare čo toľko robí a čakal som. Došla. Vlasy mala štipcom zopnuté. Na sebe mala to, čo mala večer. Otvorila dvere na strane spolujazdca a zafúkal jemný vánok. Jej vôňa ma hneď omámila. Chcel som znej okamžite strhávať šaty. Nastúpili si do auta, šiel som po cestičke cez pole, hlbšie do lesa. Zastavil som. Pozrel som sa na Marcela a na Kristínu "coto chuju " zasmial som sa "no ice še dzigac ne " Lara pozerala von oknom na prírodu a ani ju nehlo sa pozrieť smerom ku mne. Kika sa k nej ozvala "Lara ta čo ..." pozrela sa na Kiku a vtedy som to využil. Chytil som ju za bradu, pohladil ju a pobozkal. Jednou rukou som jej vošiel k stehnám z vnútornej strany a pritlačil som jej tam ruku. Marcel chytil Kiku sa vlasy a celé ústa sa jej snažil zjesť aj z hlavou. Prišlo mi to veľmi vtipne. Marcel si to všimol a odišiel sa prejsť von s Kikou. Sedel som tam sám s Larou. Pobozkal som ju a pošepol jej "chcem byť tvojim milencom" pozrela sa mi do oči, mala ich pekne, čierne, ako eben "ako to myslíš " nahol som sa k nej bližšie " chcem tu byť pre teba... chcem aby si vedela, že mi môžeš hocikedy zavolať a ja prídem" pozrela sa na mňa "dobre" - "nejdeme do zadu ?" zamyslela sa "nechce sa mi nemám náladu" - "ale no tak zlatko" dobiedzal som. Zamyslene sa na mňa pozrela a ja som vedel čo jej behá po rozume. Ešte chvíľu som na ňu dobiedzal až nakoniec poľavila a predsa si sadla do zadu. Sedel som s ňou vzadu a bozkávali sme sa. Chcel som to pár krát skúsiť na ňu ešte ale potom sa mi nechcelo už. Sedeli sme v zadu a čakali pokým dôjde Marcel a Kika. Potom sme sa všetci pozhovárali a každý sme šli domov. Došiel som domov, zaparkoval som a vyšiel hore. Okúpal som sa a ľahol si do postel. Pustil som si Netflix. Dopozeral som film a rozmýšľal som, ako to ďalej bude. Potom som zaspal.
BINABASA MO ANG
The shadow of your smile
RomanceTýmto príbehom chcem ukázať na staré zvyky v novom svete. Že ak sú dvaja z odlišných svetov aj tak im nič nezabráni v láske. Je to veľmi silný a krásny príbeh ktorý si nenechajte ujsť. Hlavná postava sa bude snažiť zo všetkých síl aby dokázala že...