11.

8 2 0
                                    


Denisov pohľad

Zobudil som sa. Vonku bolo krásne teplo. Okúpal som sa a šiel do obývačky. Teta bola v práci aj jej manžel. V sedačke sedel Marcel a sesternica Ashley. "čaute. Ashley nespraviš mi kávu? " - "nejdeme radčej do mesta na kávu ?" kukol som na Marcela a Ashley "ta poďte aspoň sa prejdeme" obuli sme sa a nasadli sme do auta. Išli sme do krásnej kaviarne blízko Eiffelovky. Cinkol mi telefon Kika robila Live. Bola s Larou a šli do práce. Lara šoférovala v aute im hral Kontrafakt a ona fajčila. Marcel sa hneď ozval "Ashley totu čo šoféruje jebal" buchol ma do pleca a začal sa smiať. Ashley sa pozrela poriadne na live "ona je gadžovka ?" kukol som na nu "hej jak vieš? " - "šak vidím tote ťahy" - "čosi" začal som sa smiať a Marcel sa smial až tak že sa začal búchať po nohách. Kika vypla live. Ashley sa zamyslela a vzala mi telefón "teraz robíme mi live mňa predsa ani Marcela nepoznajú" zapla live a začala sa smiať "Deníís šak poď so mnou tu do mesta sa prejsť " hneď som pochopil o čo jej ide. Kika začala pozerať live "dobre.. chcem si dať kávu" Ashley ma pobozkala na líce. V aute nam šla hudba a ja som mal možnosť ukázať že mám v piči. Marcel pustil skladbu od Rytmusa - Hráč a mňa to nabudilo. Marcel začal spievať a ja s nim. Dorazili sme ku kaviarni a Ashley vypla live. Vystúpili sme z auta a išli si sadnuť na terasu. Objednali sme si kávu a začali debatovať "Denis po tomto keď to videla bude ešte viac tebou posadnuta" - "že to hovoríš ty tak ti verím" - "veď som žena predsa" s Marcelom sme sa začali smiať. Sedeli sme v paríži na terase a pili kávu. Rozhodli sme sa že Marcel príde so mnou do Anglicka. Vybavili sme si loď a debatovali o tom čo budeme robiť. Boli sme v meste a večer sme išli na diskotéku, kde sme robili Live pili a zabávali sa.

Larin pohľad

Ráno som vstala naraňajkovala som sa s Brayenom a šli sme do práce. Išla som po Kiku a šli sme do práce. Rozhodla sa robiť live lebo mala náladu. Vypla live a zrazu zapla Denisov live. Denis sedel s nejakým chlapcom v aute a nejaké dievča ho pobozkalo. Zúrila som keď som videla že ma tam hneď druhú ženskú "Kika dopiči vipni ten live" - "Lara veď pozri ako sa predvádza je to smiešne" - "ale mňa to nezaujíma" - "neklam..jojj... viem že ťa to zaujíma" - "buď ticho radšej" došli sme do práce celý deň som písala s Brayenom alebo volala. Došli sme z práce domov. Vzala som aj Kiku k nám domov. Večer sme sa mali stretnúť s Brayenom a on chcel spoznať Kiku "nebude mu vadiť že som rómka? " začala som sa smiať "Kika vie že sme kamaratky aj to že si rómka povedala som mu to" Kika bola stále nesvoja. Vybrala som jej pekné šaty a lodičky "Lara to fakt mi dávaš tvoje najdrahšie šaty a lodičky ? " - "no za toto ti dam lacnu kabelku (hlasný smiech)" začali sme sa oba strašne smiať, Kika sa dokonca tak veľmi smiala že si ľahla až na zem a začala zo sebou kotúľať. Niekto zaklopal a do izby vošla mama "čo to robíte dievčatá " Kika ešte stále ležala na zemi a plakala od smiechu. Ja som sa pozrela na mamu a nemohla som sa prestať smiať. Mama sa zasmiala "poplety jedne čo ste vyparatili" Kika sa vtedy prestala smiať a posadila sa, pozrela sa na mňa a zas vybuchla smiechom. Mama zavrela dvere a posadila sa do kresla v izbe "no už poviete prečo sa tak smejete ?" pozrela som sa na Kiku a ta sa prestala smiať "ideme z Brayenom do mesta a ja som jej požičala šaty ale povedala som jej že jej dam lacnu kabelku k nim " - " a to preto sa tak smejete ?" - "hej" - "no ukáž ? ...tie ti nebudu pasovať, počkaj ,donesiem ti jední moje, mne sú už male" mama odišla a doniesla Kike krásne smaragdovo zelené šaty. Kika si ich išla vyskúšať a bola nádherná. Dala som jej k ním pekné svetlé lodičky aj kabelku. Mama sa usmiala a odišla. Vrátila sa s krásnymi polo krátkymi, cyklamenovo ružovými šatami ktoré boli voľné "na Lara obleč si ich" obliekla som si ich boli krásne "daj si k nim biele biele tenisky s tým strieborným vieš aké" - "dobrý nápad Kika a ešte striebornu kabelku" šli sme sa namaľovať a mama sedela v kresle. Radila nam čo a ako. Potom sme sa spoločne odfotili a hodili to na Instagram. Brayan vošiel do domu a zhováral sa s otcom. Zišli sme s Kikou dole a odišli sme s Brayanom. Vzal nas do mesta. Sedeli sme vonku na terase a vychutnavali si dobré jedlo. Kika si s Brayanom rozumela a mňa to veľmi tešilo. Neskôr sme Kiku odniesli domov a mňa Brayen zavolal k sebe. Vtedy sa vo mne niečo zlomilo. V hlave mi prebleskol Denis a usadil sa tam. Hneď som zahnala všetky myšlienky na ňho. Brayen bol fajny a ja som sa rozhodla si ho užiť naplno. Odišli sme k nem. Smiali sme sa a užívali si chvíľe spolu. Bolo vidieť že ma má úprimne rád. Brayan mal krásny priestranný byt v centre mesta. Všetko tam bolo biele a moderné. Aj napriek tomu že tam bol úplne sám bolo to tam útulne. Brayen mi povedal že ma mladšieho brata ktorý žije v Holandsku aj s jeho rodičmi. Je tu sám preto lebo dozerá na rodinnú firmu. Priznal sa mi aj k tomu že má dcéru. Má už 8 a chodí do školy. V živote s ňou nebol v kontakte. Videl ju iba keď sa narodila. Vraj to bola nehoda ale tak stalo sa, jeho život to neovplyvnilo. Ta baba ma už vraj manžela a spolu vychovávajú jeho dceru. Trochu ma to rozrušilo no pochopila som to , u nás bielich je to bežne a normálne. Môj otec o tom vraj vie preto Brayenovy verím. Začali sme sa baviť o tom že by som sa k nemu mohla nasťahovať, aspoň by sme si skúsili aké to bude. Ja som mu navrhla nech počkáme pár týždňov. Brayan neodmietol. Niečo mi v kúsku duše vravelo že sa musím udobriť s Denisom, no zároveň som vedela že ak prestanem na neho myslieť zabudnem. Ako prechádzali dni a ja som bola zamestnana prácou a Brayenom, zabúdala som viac a viac. Po niekoľkých týždňoch som sa nasťahovala k Brayenovy. Boli sme spolu nonstop a ja som sa doňho stále zamilovávala viac a viac. Dni bežali ako rieka. Boli sme spolu už aj na malej dovolenke cez vikend. Plány vyšli ako mali a ja som bola šťastná s novým chlapom ktorý mi vnikol do môjho rýchleho šialeného života. Milovala som ho bol pre mňa jediným. Začínali sa plány na naše zásnuby. Bol chlapom pre mňa a všetci s tým súhlasili. Boli to dni plné šťastia a hojnosti. Zobúdzala som sa s pocitom šťastia a zaspávala som, s tým istým pocitom. S pocitom že som s tým pravým a milujem ho. 

The shadow of your smileWhere stories live. Discover now