Larin pohľadBrayen ma budil "Lara vstávaj, pôjdem na nočnú" otvorila som oči, a sadla si na postel. Vzala som telefón do ruky, a videla som, že mi písala Kika či nedáme večer cigu. Odpísala som asi. Išla som do kuchyne urobiť Brayenovy večeru. Sedeli sme spolu v Kuchyni a zhovárali sa "už iba poslední deň nočná a mám voľno 4 dni" usmiala som sa "nepôjdeme niekam ?" - "môžme... kde navrhuješ ísť" zamyslela som sa "pôjdeme autom alebo budeme letieť " zamyslel sa Brayen "no navrhoval by som niečo tu poblizku" - "Poľsko ? Maďarsko ? Česko ?" Brayen sa opäť zamyslel "navrhujem Poľsko... nechaj to na mňa. Niečo už vymyslím" usmiala som sa "tak teda dobre" - "čo budeš robiť večer ?" zamyslela som sa "poupratujem, a, mala by prísť Kika, alebo, pôjdem ja za ňou. Treba nám spísať koľko tovaru sa objedná" postavil sa zo stoličky riad dal do umývačky, pozrel sa na hodiny a poznamenal "musím už ísť. Potom sa ozvy kde si. Ľúbim ťa" pobozkal ma aj ja jeho "Dávaj na seba pozor ...aj ja teba" odprevadila som ho k dverám a pustila sa do upratovania. Cinkol mi telefón. Bol to Denis ešte stále mal moje číslo "Ahoj môžem volať ?" rozhodla som sa mu zavolať. Zazvonilo to raz a z druhej strany sa ozval Denis "Ahooj" - "Čau čo sa deje ?" - "Čo robíš ?" - "Denis nemôžeš mi len tak zavolať alebo napísať čo robím" - "Prepáč zabudol som... Môžeš vlastne rozprávať? " - "môžem... Upratujem akurát" - "super. A kedy máš čas vlastne ?" - "prečo ?" - "chcel by som ťa vidieť ak Marcel Kiku" - "poupratujem a asi pôjdem za ňou"- "dobre tak volaj alebo píš keď budeš s ňou" - "dobre" - "paa" - "čau" on si snáď zo mňa robí srandu. Nemohla som uveriť, že mi písal a volal so mnou aj keď vie, že som zasnúbená a mám už muža, ako on vraví. Ale musím povedať, že sa mi to na ňom aj páčilo to aký bol drzí to ma priťahovalo.
Denisou pohľad
Vstal som, dal sa dokopy, a v hlave som už mal premyslené to čo ráno rozprával Marcel. Zišiel som dole. Marcel ma čakal už oblečení v obývačke. Vyšli sme z domu sadli do auta a šli do mesta. Po ceste som mu vysvetlil aký mám plán. Napísal som Lare a ta mi zavolala. Dovolal som s ňou a Marcel zavolal Kike. Dohodli sa. Marcel sa na mňa pozrel "more Neskurime sa ?" pozrel som naňho "jebe ci " - "chuju znáš jak še dobre potom dziga ?" zamyslel som sa "More nebude to kokotina ?" zasmial sa "Včera som dal Kike znáš jak v piči s toho bula" - "ta zožeň no" Marcel napísal nejakému chalanovi čo sa pozná s jeho bratrancom. Dohodli sa na mieste. Išli sme si po trávu a zafajčili sme. Sedeli sme v aute, bol som nesmierne spokojný. V hlave som mal iba to, ako sa budem môcť zas a znova dotýkať Larisy. Chutila mi. Bola úžasná a nezabudnuteľná, a ja, som ju nedokázal vypustiť z hlavy. Pozrel som sa na Marcela a on na mňa "na čo myslíš?" opýtal som sa ho "na Kiku" začal som sa smiať "čo sa smeješ... ty na čo myslíš?" - "Na tu kurvu" vybuchli sme obaja smiechom "Dneska ich dáme dole chuju" - "máš jasné" ani som nestihol poriadne dopovedať volala Kika. Marcel jej zdvihol "no haloo miláčku" - "Je s tebou Denis ? " - "ale čo to čo to " - "daj mi ho abo zapni repro " ozval som sa "no čaje " - "ide tu Lara napíšem ti kde po nás prídeš okey ? ....skúsiš ju zas šaliť, vytrhnem ti kár" - "veď dobre čaje" - "10 minutes Denis priprav sa " - "Dobre, dobre" šiel som na benzínku kúpiť vodu aj gumu. Sadol som do auta a vozil sa.
Larín pohľad
Dala som sa dokopy. Obliekla som si čierne úzke kožené nohavice s vysokým pásom, a krásnym strihom v ktorom mi vynikala postava, vzala som si k nim krásny voľný, letný, kvetovaný Crop Top. Bol Svetlo modrý s modrými kvietkami. Obula som si k nemu svetlomodré lodičky a vzala čiernu, malú kabelku cez seba. Vzala som Kikinu súpravu a vyšla pred byt. Zamkla som a šla do auta. Cez diaľnicu som šla 230, bola som u Kiky do 12 minút. Kika ma čakala už s papiermi od tovaru lebo som jej volala nech ich prípravy. Zaparkovala som do dvora a vystúpila. Papiere som skryla do auta. Vysvetlila som Kike, že musím ísť aj k mame. Kika zavolala Nikole a tá prišla aj s frajerom po nás. Trochu sme pokecali zafajčili a hodila ma k Mame. Stáli sme už pred bránou mojich rodičov "Kika nie, že sa niečo prekecneš" - "dobré čaje, ale rob het bo príde po nás niekto" - "kto ? Ja mám tiež niekomu zavolať ?" zamyslela sa a vtedy nám to doplo "Oni, že?!" začali sme sa smiať. Vošli sme k mame. Sedeli sme tam trochu, mama nám urobila kávu. Podebatovali sme a potom sme sa rozhodli, že pôjdeme už. Kika zavolala taxi. Nasadli sme. Kika ma vzala na nejaké miesto k starému Kláštoru. Neustále písala s niekým.
Denisov pohľad
S Marcelom sme stáli na ulici pri parku. Boli sme na bomby skureny no už to znás prchalo von. Kika písala, že už máme ísť k nejakému starému kláštoru, poslala nám adresu na mape. Sadli sme do auta s šli sme tam "chuju budzeme dzigac" vybuchol som smiechom. Došli sme ku Kláštoru. Stála tam ona. Bola tak Krásna a tá postava. Vystúpili sme z auta. Marcel sa hneď šupol ku Kike, Lara sa začala smiať. Všetko na nej bolo krásne, len to, ako sa smiala. Smiala sa a z jej úsmevu a oči bolo vidieť, že je to vybitá piča. Bola taká prefíkaná, mala nás hneď všetkých prečítaných. Pozrela sa na mňa a hneď vedela, že viem čo chce spraviť a povedať. Pozrela sa na Kiku a začala s ňou rozprávať očami. Hneď som vedel, že ohovárajú "čo ohovárate bosorky" pre strašila sa a s ňou zároveň aj Kristína. Pozrel som na Marcela a ten na Laru "čo chcete robiť " ozvala sa Lara "ideme dzigať" dodal som a pozrel na Marcela, ktorý vybuchol smiechom "čo tak kukáte obom vám horia piče" Lara sa naštvané pozrela "tak poď... ukáž sa či vieš dzigať... Lebo zatiaľ len poriadne ženy jebali teba" To, že som bol skureny, mi len dodávalo odvahu, jej vytrhnúť srdce z hrudi a pošliapať ho. Chcel som ju iba pojebať a odjebať. Podišiel som bližšie k nej tak, že na mňa priam dýchala, chytil som ju za bradu "tak poď ideme ku mne" ukázal som jej nech si sadne do auta. Marcel chytil Kiku a hodil ju do auta. Kika už nemohla vydržať a začala sa bozkávať s Marcelom. Marcel vytiahol fľašu a začal v zadu s Kikou piť. Lara sa nasrala vzala im fľašu a začala piť. Počul som len Glo Glo Glo, otočil som sa a videl som, ako sa Lara odviazala a vypila sama polku fľaše. Kika jej zatlieskala a začala kričať "to je moja bejby" došli sme ku mne. Vystúpili z auta a vošli do domu. Pustil som pomocou telefónu hudbu v dome. Hudba sa ozývala po celom dome cez svetlá. Marcel už vyzliekal Kristínu. Lara tam tak stala. Podišiel som k nej bližšie a pritiahol ju k sebe. Dýchali sme jeden na druhého. Neodolali sme a pustili sme sa jeden do druhého. Zdvihol som ju a bozkával som ju tak vášnivo. Odniesol som ju do izby hodil na postel a strhával s nej veci. Chcel som ju a ona mňa "Denis achh" kričala rozkošou. Nedokázal som sa ovládať. Z druhej izby bolo počuť, ako kričí Kristína na Marcela po anglicky "hard.... hard" vybuchol som smiechom a Lara tiež. Užívali sme si to naplno. Keď posledný krát vykríkla moje meno a ležala tam len tak ja som vstal bez slova a odišiel som fajčiť. Stretli sme sa s Marcelom na balkóne "čivas len avri ? (vyhodíme ich von) " zasmial som sa. Zahasil som cigaretu a povedal im nech sa oblečú. Poponáhľal som ich. Hodil ich domov a neozval sa. Konečne som jej dal pocítiť kto som a kde je jej miesto. Že sa so mnou nemôže zahrávať.
YOU ARE READING
The shadow of your smile
RomanceTýmto príbehom chcem ukázať na staré zvyky v novom svete. Že ak sú dvaja z odlišných svetov aj tak im nič nezabráni v láske. Je to veľmi silný a krásny príbeh ktorý si nenechajte ujsť. Hlavná postava sa bude snažiť zo všetkých síl aby dokázala že...