"Bir hafta boyunca kendine iyi bak, tamam mı? Sebze yemeklerine burun kıvırma, tabağını bitir. Boş zamanını fotoğraf çekmekle değil, uyumakla değerlendir. Ve son olarak o kıza sakın bakma! Yanına geldiğinde kafanı ters yöne - "
"Seni mi bekleyeceğiz?!!"
Hae Nam susmak bilmeyen kız kardeşinin boynunu tutup zorla arabaya bindirdi. Chanyeol ve Yun aksi abi yüzünden ayrılmak zorunda kaldılar.
"Hey, daha söyleyeceklerim vardı!"
"Seni bıraksak akşama kadar konuşursun hala." Hae Joon , Yun'a sevimli bakışlar attıktan sonra meyve suyunu içmeye devam etti.
"Onunla konuşma Hae Joon!"
"Senin derdin ne Hae Nam?! Az önce iyi abi tavırlarındaydın.Şimdi ne değişti lanet olası?!"
"Çünkü o lanet olası şirkete girmeni istiyordum."
Jun hee, Hae Joon'a kekini verdikten sonra kocasına döndü.
"İkinizin konuşması bile iyi bir geleceğin habercisi.Ahh Tanrım!"
Hae Nam öfke kusmaya devam etti. "İşlerime burnunu sokmaman için yardım ettim. Hepsi bu!"
"Şirketin başına geçmesi gereken sensin. Bunu kabul ediyorum.Ama Hae Jin'e hisse verip beni yok saymanı kabul edemem."
"Geldik." Hae Nam kız kardeşini umursamayarak arabadan indi.Ardından oğlunu kucağına alarak eve doğru yürümeye başladı. "Ağzınızı dahi açmayın Bayan Yun!"
☆☆☆
"Ne kadar da büyümüşsün!" Yun, Hae Jin'in poposuna vurdu. "Seni hergele!"
"Noona! On sekiz yaşındayım ben!" Hae Jin, Yun'dan kaçtıktan sonra söyleyeceklerinin aksine annesine sığındı. "Hisselerini elde edecek birine böyle davranamazsın!"
Bay Hae Won bitki çayını yudumladıktan sonra iğneleyici bakışlarla kızına döndü. "Siz bu işlerden vazgeçeli çok olduğu için bilmemeniz normal Bayan Yun."
Hae Jin gergin ortamdan uzaklaşırken mırıldandı. "Oh, sanırım patavatsızlık ettim.Sorry."
"Peki ya geri dönmek istiyorsam Bay Hae Won?"
"Vereceğim zararlardan daha fazlasına razı olduğunuz anlamına gelir."
Daha ne kadar zarar verebilirsin pislik herif?!
"Verdiğiniz zararlar sayesinde güçleniyorum Bay Hae Won."
Yun, Bay Hae Won'u taklit edercesine kibarca çayını yudumladı.Eskiden olsa hisseleri umursamazdı bile.Ama şimdi ona güvenen Chanyeol vardı.Başarabilirdi.
.
.
.
Bir Hafta Sonra~♡
"Eğitimde ilk günün nasıl geçiyor?" İkisi meşhur terasta oturuyorlar, birbirlerine günlerinin nasıl geçtiği ve öğle tatilinden sonra ne yapacaklarını soruyorlardı.Bu tıpkı...uzun geçen günün sonunda iki evli çiftin konuşması gibiydi.İlişkilerinin beşinci ayında olmalarına rağmen yaşadıkları zorluklar onları olgunlaştırmıştı.
"Karganın şeyini yemediği saatte bir sürü ses egzersizine tâbi tutuldum."
"Terbiyeli konuş."
"Peki." Elindeki mendili alnını silmesi için oğlanın eline tutuşturdu. "Dans hocası bir sürü kusur bulup enerjimi, isteğimi yerle bir etti!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my idol neighbour |p.chanyeol
Fanfiction"Yalnızlık, karşılaşmamız için lütuftu Yun. Yirmi kişinin anca yaşadığı bu ıssız şehre geldim ve kalbimin ritmini değiştiren senle tanıştım. Tanrı'ya tüm bunlar için ne kadar minnettar olduğumu tahmin edemezsin."