5.Bölüm: Christmas Day

1.5K 102 33
                                    

→Sonunda 2015'e giriyorlar!
Fic zamanı geriden takip ettiği için üzgünüm.Bunun nedenini açıklamıştım.
→Multimedyada Exo - The First Snow var.
Ve tekrardan soruyorum.Her bölüm multimedyaya şarkı koyuyorum.Beğeniyor musunuz?
→Hikaye hakkında hoşlanmadığınız ya da şöyle yapsan daha iyi olurdu demek istediğiniz bir nokta varsa söyleyebilirsiniz.Aynı zamanda anlamadığınız bir durum varsa sorabilirsiniz.

İyi Okumalar ~♡

Lee Yun burnuna dolan ağır kokunun etkisiyle yeni güne gözlerini açtı.Neden bu pis kokulu yerde bulunduğu hakkında hiçbir fikri yoktu.Şaşkınlıkla yattığı yerden yavaşça doğruldu ve gözleri odayı taradığında yanında uyuyan oğlanı gördü.Ona yıldızlardan bile parlak olduğunu söyleyen oğlanı gördü.

Yun'un uykusu görünenin aksine hafifti.Yun yatakta Chanyeol'ün ağırlığını hissettiğinde oğlanı yataktan döverek çıkarmak istedi.Ama bunu yapamadı.Çünkü oğlanın bakışlarının dudaklarında kilitlendiğini hissetmişti.Oğlanın yüzüne vuran nefesi Yun'u titretiyor,onu öpmek istemesine neden oluyordu.

Yun gözlerini açmayı düşündüğünde Chanyeol'ün kalın sesi onu engelledi.Kız, Chanyeol'den hiç beklemediği sözcükleri işitti ve kalp atışlarının hızlandığını hissetti...

Şu an ise uyuyan Chanyeol'ü izliyordu.Oğlanı nasıl kaldıracağı hakkında hiçbir fikri yoktu.Bu yüzden başını yastığa tekrardan koydu, oğlanın uyanmasını beklerken tıpkı dün gece Chanyeol'ün Yun'a yaptığı gibi onu izledi.

"Park Chanyeol o kadar salaksın ki bana söyleyecek tek şeyin dizilerden fırlamış sözcükler oldu." 

İçindeki dürtüye engel olamayarak oğlanın burnuna hafif bir öpücük kondurdu. "Seni tatlı hergele! "

Üç Gün Sonra~♡

Sun Mi ilk defa tekerlekli sandalyesinde dönüp durmayan Yun'un yanına tedirginlikle oturdu.Bu hali çok tuhaftı.Her zaman sandalyede yayılır, döner dururdu.Şimdi ise ciddiyetle bilgisayarın karşısında oturuyordu.Sun Mi neye baktığını görmek için kafasını eğdi.Magazin haberleri?

"Yun, iyi misin kanka?"

"Chanyeol gideli iki saat on dakika yirmi saniye oldu desem bana inanır mısın?"

"Sadece iyi mis- " Yun, Sun Mi'ye seni şuracıkta ansiklopediyle öldürürüm bakışı attı.

"Ahh...sanırım inanmam."

"Tanrım, ben neden bu it herifi düşünüyorum ki?! "

"İşsizlik?"

"İşsizlik?" Yun tekerlekli sandalyesinin yardımıyla bilgisayardan uzaklaştı.Şu an ihtiyacı olan tek şey Sun Mi'nin aptal hipotezleriydi.

"Evet, sen kendine uğraş bulamayınca hep bir şeylere yapışırsın! Chanyeol'de onlardan biri işte."

"Çok haklısın kanka." Sun Mi'nin sandalyesini kendine çekti. "Bu duygudan kurtulmama yardım et." 

"Kafeye gelerek bu duygudan kurtulabilirsin.İki şarkı çalarsın seninde için açılır patronunda."

"Bende oturdum senden yardım istiyorum.DEFOL PARK SUN Mİ! Oraya gelmeyeceğim."

Sun Mi'nin sırıtışı bozuldu.Ayağa kalktı ve arkadaşına kötü sözler sarf etti.

"Umarım patron kafanı ayva göbeği yardımıyla duvara sürter seni kötü arkadaş!"

İşsizlik...ayva göbekli patron...tripsavar bir arkadaş ve aklını kurcalayan en önemli başlık: Bir adet idol komşu.

Yun tüm bunlarla ne yapacağını bilmiyordu.Yine de bu akşamlık kafeye gitmeyi kabul etti.En azından ikinci ve üçüncü başlığın sahiplerinin gazabından kurtulurdu.İdol komşusuyla ne yapacağını ise hiç bilmiyordu.

my idol neighbour |p.chanyeolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin