→Multimedyada K.will - One Person var.
İyi okumalar~♡
Yeni yıla gireli tam üç gün olmasına rağmen Yun kendini hala yorgun ve kızgın hissediyordu.
Ne ailesi ne de Chanyeol adındaki pislik ondan af dilemiyor, Yun'u aramıyordu.Sonucunda da sinirini ona yardım etmeye çalışan Sun Mi ve Taehyung'dan çıkarıyordu.
"O lanet olasıların bildiği tek şey üzgünüm demek!" dedi kız gözyaşları yüzünden boğuk çıkan sesiyle. "Kırık kalbimi o kelimeyle tamir edebileceklerini sanıyorlar!"
Yun onu dinlerken uyuyakalan Sun Mi'ye döndü.
"Baksana sen bile dertlerimden sıkıldın."
Soju şişesini kafasına dikledi ve Sun Mi'nin bacaklarına kafasını koyarak uyumaya hazırlandı.
"Tam bir zavallıyım Sun Mi.Şu dünyada karınca kadar değerim yok."
☆☆☆
Baekhyun kapıdan girer girmez bedeninde hissettiği kollarla irkildi.
"Yeol? İyi misin?"
"Değilim."
Chanyeol kolları yüzünden nefes almakta zorlanan arkadaşını serbest bıraktı.
"Tavsiyelerine ihtiyacım var Baekhyun."
Baek elini kepçe kulaklı oğlanın omzuna atarken sırıttı. "Ne gibi tavsi- ?"
"Yun'da elini omzuma atmıştı.Hatta rahat yürüyebilmemiz için eğilmemi söylemişti."
"Kim bu Yun? Dün de Suho hyung'tan senin için izin almasını istedin.Nedenini sorduğunda yine bu kızı öne sürdün Chanyeol."
"Onu görmem gerek Baekhyun."
"Neden? Neden o kızı görmek istiyorsun?"
"Çünkü...aslındaaa...bilmiyorum."
Baekhyun derin nefes aldı.Chanyeol bu kızdan hoşlanıyor olmalıydı.Hayır, kötü olan birinden hoşlanması değildi! Kötü olan bu kız tanınan biri değilse Lee Soo Man'ın onları öldürecek olmasıydı.
"Yun idol veya stajyer mi?"
"Hayır.Onun kitapevi var. Seul Üniversitesi Müzik Bölümü mezunu ve benden altı ay büyük."
"Tanrım! Sana asla yardım etmeyeceğim ve diğer üyelere de bunu açıklayacağım. Sıradan birine aşık olmak için daha çok gençsiniz idol Park Chanyeol! Şirket hepimizi öldürür salak herif!"
Neden sadece 'hayır' demedim ki?!
"Baek -"
"Sadece comeback ile ilgilen Chanyeol!"
☆☆☆
"Sana yeni tekerlekli sandalye almamı ister misin noona?"
Yun başını masadan kaldırmadan cevapladı. "Hayır ,Tehun."
"Ama tekerlekli sandalyen kitapevinde onunla birlikte dönmediğin için ağlıyor."
Yun kuyruk sallayan köpek biblosunu Taehyung'a attı.
" Kes sesini! Viledanı al, yerleri sil.Çok gevezesin seni pislik!"
"KAFAM ACIDI!"
"Kes sesini dedim sana!"
Taehyung, Yun'un daha fazla sinirlenmemesi gerektiğini düşünerek kızın yanından uzaklaştı, kuru vileda ile birlikte kitapevinin içinde dolaşmaya başladı.Aslında yeni gelen kitap kolilerini boşaltması gerekirdi.Ama bunu yapmak için fazlasıyla yorgundu ve ayakları onu ters istikamete götürüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my idol neighbour |p.chanyeol
Fanfiction"Yalnızlık, karşılaşmamız için lütuftu Yun. Yirmi kişinin anca yaşadığı bu ıssız şehre geldim ve kalbimin ritmini değiştiren senle tanıştım. Tanrı'ya tüm bunlar için ne kadar minnettar olduğumu tahmin edemezsin."