"Teyzen şu an burada olduğun için çok mutlu olmalı."
"Ah, hayır mezun olan teyzesi değil."
Yaşlı kadın, şişkin karnı okşarken gülümsedi. "Dayısı mı yoksa?"
Lee Yun karnını okşayan kırışıklarla dolu elleri nazikçe itti ve aralarına katılmak için içeride sabırsızlıkla bekleyen bebeğini kucakladı.
"Mezun olan babamız." Arkadaşlarıyla muhabbet eden Chanyeol'ü işaret etti. "Kepçe kulaklı olanı görüyor musunuz? Dikkatli baktığınızda diğerlerinden büyük olduğunu fark edeceksiniz. İşte o bizim babamız."
"Yüzü tanıdık geliyor."
"Eskiden şarkıcıydı. Altı yıl önce Exo grubunun üyesiydi."
Evet, tam altı yıl geçti.
Chanyeol klasik ama bir o kadar da tatlı evlilik teklifinden sonra en doğru kararın askere gitmek olduğunu vermişti. On beş aylık süre Kore halkının sakinleşmesi için yeterliydi.
Kilisenin bahçesindeki sade nikahlarının ardından Yun, İlsan Lisesi'nde müzik öğretmenliği yapmaya başladı. Fakat Chanyeol üniversite mezunu olmadığı için sınavlara girmek zorunda kaldı. Şimdi ise mezun oluyordu. Artık stajyer de olsa muhabirdi.
Ah, bir de altı yıllık evliliğin meyvesi olarak doğmayı bekleyen küçük Yun Ji vardı.Kavuşmalarına sadece on gün kalmıştı.
"Exo mu? Onları hatırlamıyorum."
Exo ise Chanyeol'ün ardından geriye kalan iki Çinli üyesini de kaybetti. Grubun böylelikle şöhreti solmuş oldu. Hala beraber oldukları bilinse de hepsi ayrı yöne dağılmışlardı. Üç yıldır comeback yapmıyorlardı.
"Babası stajdayken çok zorluk çekecek. Mezun olmasını bekleseydiniz ya, ne azgın çiftmişsiniz!"
"NE?! AHJUMMA-"
"Sorun ne Yun?" dedi Yun'un sağında oturan Bayan Park. Sol elini Yun'un omzuna koydu.
"Dediklerini duymuyor musun anne?!"
"Takma kafana. Çok çabuk sinirleniyorsun tatlım."
Yun kafasının üzerinde hissettiği ağırlıkla kaşlarını daha da fazla çattı.
"Kes şunu Sun Mi! Hamile kadınların kafasına vurulmaz!"
"Daha kocanı tanımıyorsun!" Chanyeol, ahjumma ve Yun'un arasına oturdu. "Ayrıca kafana vurmadım."
"Her neyse. Bitti mi tören?"
"Kocanın en mutlu günü bugün. Ve sen sıkılıyorsun, öyle mi?"
"Yeollie~" Sağa sola sallanarak oğlana nazlandı. "Ben sıkılmıyorum Yun Ji sıkılıyor."
"Ah, Tanrım," Ahjumma'nın Yun'un karnına ilişen ellerini çekti Chanyeol. "Annenin isteklerini yerine getirmek için seni kullanması ne kötü kızım."
"Ayy, filmlerdeki gibi değil." Tehun, didişen iki çifte yaklaşarak söyledi.
"Taklidimi yapamıyorsun seni gerzek!"
Tehun kollarını Yun'un boynuna doladı. "Noona'ların en tatlısı bugün neden bu kadar sinirli?"
"Kocasının mezuniyetinde olmak sıkıcı geliyormuş." dedi Chanyeol kepin içindeki saçlarını düzeltirken.
"Hangi koca hamile karısına trip atar ki?"
Bayan Park zavallı oğlunu kollarının arasına aldı.Hamile Yun'la sadece bir gün geçirmesine rağmen kendisi bile eve gitmek için sabırsızlanıyordu.Chanyeol için hayat zor olmalıydı. "Yeter artık kızım! Doğur da kurtulalım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my idol neighbour |p.chanyeol
Fanfic"Yalnızlık, karşılaşmamız için lütuftu Yun. Yirmi kişinin anca yaşadığı bu ıssız şehre geldim ve kalbimin ritmini değiştiren senle tanıştım. Tanrı'ya tüm bunlar için ne kadar minnettar olduğumu tahmin edemezsin."