ŞU ANDA NAPIYORSUN?ELİNDE TELEFON VAR YA DA BİLGİSAYARIN KARŞISINDASIN.YÜZÜN EKRANA YAKIN,BUNLARI OKUYORSUN.ORTAM BİRAZ KARANLIK .HİÇBİR ŞEYİN FAKINDA DEĞİLSİN DİMİ?KARANLIKTA NELERİN SAKLANDIĞINDAN HABERİN BİLE YOK.DUYDUĞUN SESLER EVDEKİ HERHANGİ BİR ALETTEN GELMİYOR!
İZLENİYORSUN.AYNI BENİM GİBİ HERKES GİBİ.İZLENDİĞİMİ FARKETMEDEN ÖNCE NORMAL BİR HAYATIM VARDI.FARKINA VARDĞIMDA YINE SIRADAN BİR GECEYDİ.HER ZAMAN OLDIĞU GİBİ
WATTPAD HİKAYELERİNE BAKIYORDUM.BİRDEN İÇİME İZLENİYORMUŞUM GİBİ BIR HİS GELDİ.OKUDUKLARIMIN ETKISINDE OLDUĞUMU DÜŞÜNDÜM AMA ARKAMI DÖNDÜM.VE ONU GÖRDÜM.GÖRMEMİŞ OLMAK İSTERDİM.KARANLIĞA KARIŞMIŞ BENI İZLİYORDU.AĞAZI KORKUNÇ BİR GÜLÜMSEME ILE KIVRILMIŞTI.
HEMEN BİLGİSAYARI KAPATIP YATAĞIMA YATTIM.TÜM VÜCUDUMU YORGANLAR KAPLAYIP KENDİMİ UYUMAYA ZORLADIM.HEPSİ UYKUSUZLUK VE OKUDUKLARIMIN ESERİYDİ.GÖZLERİMİ AÇTIĞIMDA GÜNEŞİN DAHA DOĞMADIĞINI GÖRDÜM.KAFAMI ÇEVIRINCE YÜZÜMÜN BIRAZ ÖTESİNDE ONUN KAN DONDURUCU SURATINI.ÇIĞLIĞIM BOĞAZIMDA TAKILI KALMIŞTI.KANLA KAPLI DUDAĞINI KULAĞIMA YAKLAŞTIRDI VEFISILDADI,"ARTIK ARKADAŞ OLDUĞUMUZA GÖRE SAKLANMANA GEREK YOK , ARTIK HER GECE BÖYLE OLABİLİRİZ"İSTEMSİZCE TİTREDİM.
KORKUDAN DOLAYI KENDİMDEN GEÇMEDEN ÖNCE "SÖZ VERIYORUM HERGÜN BURADA OLACAĞIM"DEDİĞİNİ DUYMUŞTUM.
VE SÖZÜNÜ TUTTU.HER GECE ARKAMDA HATTA BAZEN BENİMLE
KONUŞUYOR,UYURKEN BENİ İZLİYOR,BEN FARKINA VARMADAN ÖNCEDE BÖYLE OLDUĞUNU SÖYLÜYOR.ASLINDA KARANLIK OLAN HERYERDE ONUN GİBİLER VAR,BİZİ İZLİYORLAR.HERKESİN BIR "KARANLIĞI "VAR AMA NEDEN? BİLEMİYORUM ,BİLDİĞİM BIR ŞEY VARSA O DA IŞIKTAN NEFRET ETTİKLERİ.ONLARIN VARLIĞININ FARKINDAYKEN IŞIĞI AÇMAYA KALKMAYIN.NEDEN Mİ?ÇÜNKÜ O LANET PENÇELERİNİ VÜCUDUNUAZA
GEÇİRDİĞİNDE NE KADAR BAĞIRDIĞINIZ UMURLARINDA OLMUYOR,ŞANSLIYSANIZ ÖLMENİZE İZİN VERİRLER.BİZ FARKEDENLER OLARAK ONLARLA NASIL YAŞAYACAĞIMIZI ÖĞRENMELİYİZ.
AMA SEN HALA "KARANLIK"ILE TANIŞMADIYSAN SAKIN KARANLIKTA ETRAFINI İNCELEME.SAKIN YÜZÜNÜ LANET EKRANDAN AYIRIP ARKANA BAKMA.IŞIĞI AÇ VE DEDİKLERİMİ UNUTMA."FARK ETMEDİĞİN SÜRECE IŞIK KORUYUCUDUR,FARK ETTİKTEN
SONRA KATİLİN"
KARANLIKTA ARKANA DÖNME!