Morg -Bölüm 1-

131 2 5
                                    

Elinde bir çekiç var.Sağ elinde.Sıkıca kavramışsın.Tam karşında sıkıca bağlanmış sarışın seksi bir kız var.Ağızında şu toplu tıkaçlardan.Soğuk depo gibi bir yer burası...Şey gibi...Evet morg.Bir morg burası.Peki bu kızı neden buraya getirdin?Neyse biz eğelencemize bakalım.Kızın elleri demir kelepçelerle arkadan kelepçeli.Ayak bilekleri birbirlerine sabitlenecek bir şekilde sarı bir koli bandıyla bantlanmış.Çelik ceset dolaplarla tam karşındaki duvar arasında seleserpe yatıyor seninki.Ölmüş olamasın?Ama yok şimdi açtı gözlerini.Ağızındaki tıkacın top kısmını geveleyerek bir şey ler söylüyor.Gözlerinde yaşlar var.Çekici alıp tam sağ dizinin üzerine indiriyorsun.Belli,paramparça olmuş dizi bu darbeden sonra.Önce kulağını tırmalıyor dizinden çıkan kemik sesi ve kızın inlemesi.Sonra diz kapağından boşalan kana bakıyorsun bir süre.Yeni spor ayakkabılarına bulaşıyor."Hassiktir!"diye bağırıyorsun.Daha yeni almıştın herhalde.Herkes şanslı doğmuyor amına koduğumun dünyasında.Sen bu ayakkabının yenisini alamazken birileri fabrikasını alıp satıyor, biliyorsun.Birden morgun giriş kapısının kolu aşağı doğru eğiliyor.Biri dışarıdan kapıyı açmaya çalışıyor olmalı.Kapıyı kitledin inşallah?Oh...kitlemişsin.Ama kapı yumruklanmaya devam ediyor.

EVET SEVGİLİ OKUR ŞİMDİ SIRA SENDE.KATİLİMİZ NE YAPMALI?
A-)KAPIYI AÇSIN
B-)KAÇSIN
C-)ARKADAŞINI ARASIN

KATİLİMİZİN NE YAPACAĞI VE HİKAYENİN NASIL İLERLEYECEĞİ SENİN ELİNDE.YORUMA SANA HOŞ GELEN ŞIKKI YAZMAN YETERLİ.BİR HAFTA SONRA SONRA KATİL,EN ÇOK TERCİH EDİLEN ŞIK YÖNERGESİNDE İLERLEYECEK.BAKALIM NELER OLACAK???
Not:Yorum gelmezse hikaye sona erecek.
Lütfen yorum atın.

Korkmak İstiyorsan GelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin