Bay Toms

143 4 0
                                    

Çok güzel bir hikaye ile başlıyoruz arkadaşlar ben çok sevdim.Başlıyoruz

Bay Toms'u tanıyormusunuz?Onu biliyormusunuz?
Tabiiki bilmiyorsunuz çünkü o benim hayali karakterimdi.Elleri yüzlerce iğneyle kaplıydı ve yüzünde korkunç bir maske vardı.Hiç maskesini çıkarmamıştı ve vücudu takım elbisesinin üzerine giydiği kanlı insan derisiyle kaplıydı.Benimle hiç konuşmuyordu.Onu 4 gün önce görmeye başlamıştım.Bu beni korkutuyordu çünkü annemler onu görmüyordu,sadece ben görüyordum.

Dün gece anneme benimle beraber uyuması için yalvardım.Eğer o benim yanımda uyursa Bay Toms gelmezdi.Annem ise beni hiç ciddiye almadı.Bay Toms'un gerçek olmadığını ve biran önce uyumam gerektiğini söyledi.Zor olsa da gözlerimi kapatıp uyumaya çalışmak istedim ama o yine geliyordu.Geldi ve benimle ilk defa konuştu"Doğruluk mu? Cesaret mi?"
Sesi yüreğimi ağızıma getirecek kadar ürkütücüydü.O an sadece "Doğruluk"diyebildim.Bir an kayboldu ve o gece hiç gelmedi.Bende gece 3 gibi uyuyabildim.Sabah çok keskin bir koku burnumu rahatsız ederek beni uyandırdı.Mayışıklık haliyle beraber gözüm kapalı bir şekilde annemin odasına girdim ve kendimi yatağa attım.
Elim tuhaf bir sıvıya değmişti.Gözümü açtığımda bu sıvının annemin kanı olduğunu gördüm ve annem her yeri delik deşik şekilde yatakta yatıyordu.Tiz bir çığlık attım.Annem artık yoktu.O ölmüştü.

O sırada arkamda durduğunu hissettiğim Bay Toms'un gülüşlerini duydun.Ben ağlarken o kahkaha atıyordu ve sonra şöyle dedi."Annen için doğruluğu seçtin.O bana inanmıyordu bende ona doğru olanı gösterdim.Eğer cesaret demiş olsaydın ona sadece yüzümü gösterecektim.".

Kendimi annemin ölümünden suçlu tutmakla beraber Bay Toms'un yok olmasını istedim.

Şu an babamın yanındayım ve Bay Toms artık yok.Bana giderken başkasına gideceğini söylemişti.Belki o kişi sizsinizdir.Bay Toms'u hissediyorumsun?O etrafında ve seninle her an Doğruluk mu?Cesaret mi? oynayabilir.Peki ya sana sorsa ne siyeceksin?Cesaret deyip o dehşet verici yüzüyle baş başa mı kalacaktın?Yoksa doğruluk deyip seni ve etrafındakileri öldürmesine izin mi vereceksin?

Şimdi şu an seni izleyen Bay Toms'a söyle;

"Doğruluk mu?Cesaretlilik mi?"

Korkmak İstiyorsan GelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin