Sakın Hüddam Daveti Yapma

701 6 4
                                    


SAKIN HÜDDAM DAVETİ YAPMAYIN
Aslında bu hikayeyi buraya insanları uyarmak için koyuyorum. Size yaptığım hüddam davetini ve sonuçlarını yazacağım. Hüddamın ne olduğunu bilmeyenler için kısaca şöyle açıklayayım: Cin veya şeytanları insanların emrine almaktır. Çok güç bir şeydir cahil bir başıma bunu denedim. Ve çok korkunç şeyler yaşadım.
Arkadaşlarım bir gün cinleri kontrol edelim onlara istediğimizi yaptırabiliriz bu konularda çok bilgili hoca var diye konuşuyorlardı. Ben kulak misafiri oldum hemen o hocayla görüşmek istedim. Randevu aldık öyle adama istediğin saat gidemiyorsun. Derme çatma bir yerde yaşıyor hoca yoksul yani. Size vereceğim duaları okumayı asla bırakmayın yoksa siz onların emrine girersiniz. Bana zikirleri verdi. Sizin başınızı belaya sokmamak için zikirleri yazmıyorum. Her gün 1000 adet bunlardan okuyacaktım 13.günün sonunda cinler benim emrimde olacaktı ama lanet olsun keşke hiç okumasaydım.
İlk gece okumaya başladım. İşte okudum 1000 tane. Sonra gittim uyudum. Bir gecede göremeyeceğim kadar çok kabus gördüm. Ama devam etmeliydim yoksa ben onların kontrolü altına girecektim. Ertesi gece gene okudum. İkinci gece kabus falan görmemiştim ama iyice delirmeye başlıyordum. Çünkü siyah şekiller görmeye başlamıştım. Üçüncü gece dokundular. Odamın camı kendi kendine açıldı ve hiçbir şey görmeme rağmen bir el hissettim başımda. Sanki dokunuyordu. Artık iyice korkmaya başlamıştım ama yetmedi. Gene devam ettim illa kontrol altına alacaktım cinleri. Dördüncü gece ağlama sesleri duymaya başladım. Bebek ağlamasıydı ama hiç susmuyorlardı. Bütün gece bebek ağlaması duydum. Günler geçtikçe beni daha da çok korkutuyorlardı. Beşinci gecede çığlık sesleri duymaya başladım iyice psikolojim bozulmuştu. Bırakmak istiyordum artık söylemek istemiyordum o zikirleri. Geceleri duyduğum sesler ve gördüğüm kabuslar ilerde yaşayacaklarımın göstergesiydi.
Altıncı ve yedinci geceler resmen karşımda varlıklar görmeye başladım. Siyah silüetler odamda dolaşıyordu başımda hiç bilmediğim bir lisanda fısıldaşıp duruyorlardı. Fısıldamalar 4 gece sürdü. 6-7-8-9-10. gecelerde hep yanımdaydılar. 11.gece odamda aslanlar, kaplanlar, yarasalar vardı. Artık siyah silüet değil hayvan şeklinde görünüyorlardı. Çok korkunç hayvanlar yarasa dediysem de rahat 1 metre boyundaydı. Hepsi etrafımdaydı ve benim gördüklerimi hiç kimse görmüyor ve duymuyordu.
12. gece tavandan cesetler ve kemikler yağdı üzerime. Yemin ederim hiçbir şekilde yalan söylemiyorum. Kesik başlar ve kollar yağıyordu. 13.güne gelebilmiştim. Son gün okuduğumda kendimi karşımda gördüm. Kendi boğazımı kesiyor ve gözlerimi bıçakla oyuyordum deli gibi gülüyordum. Ama artık onları kontrol etmeyi başardığımı zannederken 14.gün gecesinde siyah kıyafetli beyaz tenli uzun boylu sıska bir adam geldi. Bana antlaşma yapmaya ne dersin? dedi. Sen bizim cinlerimizi kontrol etmek istedin ama bu iş o kadar kolay değil evlat dedi. Bana teklifte bulundu. Ayaklarımdan birine Kuran diğerine İncil bağlayarak 40 gün ve 40 gece dolaşırsam bana istediklerimi vereceklermiş. Hayır böyle bir şey yapmam dedim. Bizi boş yere rahatsız ettin yaptıklarının bedelini ödeyeceksin sen kimsinde bizi emrine alacaksın dediler. Bayağı bir korkuttular. Bize hüddam söyleyen hocaya gittik bulamadık. Ölmüş lan adam hemde yanarak. Evi desen ev değil ama yanarak ölmüş iyice korktum. Medyum bir kadın bulduk cinler için kurban kes seni affederler dedi. Gittim onlar için kurban kestim kadın muska verdi bunu sakın çıkarma dedi. Çok ucuz kurtuldum arkadaşlar siz sakın ama sakın böyle hüddam davetleri falan denemeyin. Cinleri de emrinize alacağınızı falan hayal etmeyin. Böyle bir şey mümkün değil!!!

Korkmak İstiyorsan GelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin