A hihetetlen intenzív élvezet után egy ideig csak feküdtünk és kapkodtuk a lélegzetünket. Én a hátamon fekve a plafont bámultam, ahogy a csillagok kezdtek halványulni a szemem előtt, míg ő a mellkasomon fekve fújta ki magát, míg a már lágyuló férfiassága bennem lüktetett.
Ahogy ott feküdt, hirtelen elkapott egy érzés, hogy az ujjaimat fúrjam be a kellemesen hullámos tincsei közé. Felemeltem a kezem, de hirtelen a mellkasomban éreztem valamit és lefagytam egy pillanatra.
"Mi a jó Istent csinálok?! Nem vagyunk egy pár, még csak szeretők sem. Ez csak egyszeri alkalom volt. Nem érezhetek iránta semmit."
A kezemet visszatettem oda, ahonnan egy pillanattal korábban felemeltem.Mikor Glenn elhúzódott, én még mindig kicsit sokkban voltam a korábbi impulzusom miatt.
-Baj van? Fáj valahol? -kérdezte enyhe aggodalommal.
Természetesen nem akartam bevallani a gondolataimat, így egy gyors, fáradt mosolyt villantottam az irányába.
-Minden rendben. Kicsit "zone-out" voltam egy pillanatra. -jegyeztem meg, kínos nevetéssel.
-Nem csodálom. -kacsintott rám.
Felkeltünk az ágyról és elkezdtünk felöltözni, ami alatt hallgattam a háttérzenét.
"El sem hiszem, hogy ez a szám megy. Pont most. Micsoda irónia."Öltözés közben elkezdtem dúdolni, majd elfeledkeztem magamról egy pillanatra.
-So tell me you love me. Only for tonight...
Amikor észbe kaptam, gyorsan be is fejeztem az éneklést és nem mertem hátranézni Glennre, de már késő volt.
-Wow. Ez most nekem szólt vagy csak felvágtál, hogy olyan a hangod akár egy angyalé? -kérdezte meglepődötten.Ha tehettem volna, elásom magam ott helyben, olyan kellemetlenül éreztem magam.
-Öhm, semmi ilyesmi. -válaszoltam zavaromban nevetve, miközben matattam még egy kicsit a szoknyám cipzárjával, háttal neki, hogy elrejtsem a paprika vörös arcomat.
Sikeres lehetett a terelésem, mert hamarosan odajött és segített felhúzni a cipzáromat. Nem tudom mi ütött belém, de hirtelen borzasztóan zavarban éreztem magam, annak ellenére, ami néhány perce történt.
"Hova lett a Femme fatale?! Össze kell szednem magam!"
Vettem egy mély levegőt, mialatt megigazítottam a hajam és a sminkem, majd elindultam az ajtó felé.Nyúltam a kilincs felé, amikor hirtelen megfordultam, mintha valami eszembe jutott volna. Kicsit meghökkentem, hogy milyen közel állt hozzám. Az egyik tenyeremet a mellkasára tettem, ami a gombhiányos ingje miatt fedetlen volt, aztán felnéztem rá, mintha mondani szeretnék valamit, azonban semmi sem jutott eszembe. Ott álltunk, csak egymást szemébe bámulva, amikor felemelte a kezét és megérintette vele az arcomat. A hüvelyk ujját végigsimította az alsó ajkamon. Az arca meglepően komoly volt, a tekintetében mintha láng égett volna. Hirtelen mintha áramütés ért volna és nem kaptam levegőt.
"Ezt nem lehet! Ki kell jutnom innen!"Nyeltem egy nagyot és elszakítottam a tekintetem az övétől.
-Mennem kell! -mondtam és gyorsan megfordultam, majd kiviharzottam a szobából.
Magam mögött még hallottam, ahogy utánam kiáltott, de nem fordultam meg. Életemben nem akartam még kijutni ennyire sehonnan, mint akkor abból a klubból. Mintha egy idegen bolygón lettem volna oxigén nélkül és bizonyos értelemben ez így is volt.
-Mit is hittem? Nem való ez nekem! Nem kötődni a másik félhez... -motyogtam magamnak.Mint akinek hirtelen pánikrohama van: kapkodtam a levegőt és hadartam magamnak félhangosan, az úton a taxiállomásra.
-Most pár napig legalább meg lesz a téma amin lehet röhögni. A fruska, aki zavarba jött és nem tudta hogy viselkedjen a légyott után. A francba! Baszd meg, Glenn!Megálltam, neki támaszkodtam az egyik útbaeső ház falának és az egyik kezemet a mellkasomra tettem, mintha ezzel lelassíthatnám a szívem zakatolását. Néhány pillanat múlva sikerült legalább a légzésemet leredukálni, mégha a szívem maratont is futott eközben.
-Ah, de a szex isteni volt... -mondtam elhaló hangon.Miután hazaértem, már semmire sem volt erőm, így csak levetkőztem és lefeküdtem aludni.
"Holnap... vagyis ma szombat. Ráérek reggel zuhanyozni... és megbánni mindent, ami történt."Az ominózus éjszaka után minden a megszokottak szerint ment. A hétvége otthon, nyugalomban telt. Takarítottam, zenét hallgattam. Semmi különleges nem történt. Semmi, leszámítva a gondolataimat, amik teljesen ok nélkül is képesek voltak Glenn irányába terelődni.
"Hihetetlen lepedőakrobata a srác. Dehát valószínűleg vagy 100 lány volt előttem az ágyában, így ez nem túl meglepő."Még mindig nem hittem el teljesen, hogy az az este megtörtént, nem pedig csak álmodtam. Egy részem borzasztóan bánta, egy másik viszont bármikor újracsinálná.
"Az önfeledt és kötöttségek nélküli szex izgató, de nem tudom, hogy viselkedjek utána. Pont mint legutóbb. Ah, még mindig meghalok szégyenemben, ha eszembe jut..."Lassan elérkezett a hétfő ismét és Tia barátnőmmel találkoztunk a megállóban. Rögtön észrevette, hogy "valami van", de nem éreztem kényelmesnek ezt egy emberektől hemzsegő helyen megbeszélni, ezért lefixáltuk, hogy mivel szerdán nincsenek óráink, ezért kedden este beülünk a kedvenc bárunkba és elmesélek neki mindent. Ugyan nem kérdezett innentől semmit, de láttam rajta az aggodalommal kevert izgalmat, hogy mi lehet az, ami így felkavart engem.
Hamar elérkezett a kedd este és vártuk az italunkat csendben, míg én magamban futattam, hogy mit is mondjak és hol is kezdjem. Mikor kézhez kaptam a boroskólámat, nagyot kortyoltam belőle, majd letettem a poharat és felnéztem a barátnőmre. Ő nem mondott semmit, de lélegzet visszafojtva várta, hogy kezdjem már el.
-Volt egy egyéjszakás kalandom. -böktem ki végül.Egy néhány másodpercig csak nézett rám, emésztette a szavaimat, mintha az agya nem lenne képes feldolgozni az információt.
-Hogy kinek volt egy milye? -majdnem suttogva kérdezett vissza, a végtelennek tűnő várakozás után.
-Miután csütörtökön hazaértem még felbontottam egy bort és...
-Jajj! Ne! -szakított félbe- Ez már rosszul kezdődik!
-És még semmit nem hallottál! -vágtam rá, majd folytattam- Szóval még hazafelé támadt egy idióta ötletem, hogy kipróbálom milyen is ez a dolog, ezért letöltöttem a MeChatet, ahogy ajánlottad...Barátnőm tágra nyílt szemekkel, lélegzetvisszafojtva figyelt minden szavamra. Nagyvonalakban elmeséltem neki, hogy másnap délutánig a másnaposság miatt eszembe sem jutott az egész és hogy meg is bántam, amíg meg nem láttam annak a nagymenőnek a profilját.
-Szóval úgy döntöttem, hogyha már elterveztem, akkor végrehajtom ezt az őrültséget és hát ez a tetovált, csupa pc srác lett a kiválasztott. -nevettem kínosan.
-Nem gondoltam volna, hogy neked ez a típus bejön. -mondta meglepődve.
-Én sem, de életemben nem láttam olyan helyes srácot, mint Glenn. -válaszoltam.
-Én már majdnem férjes asszony vagyok, de ezt látnom kell, hogy ki vitt téged bűnbe. -mondta izgatottan.Forgattam a szemem, de végül beadtam a derekamat és beléptem az alkalmazásba, amit valamilyen oknál fogva még nem töröltem, csak kijelentkeztem belőle, ám ekkor sokkoló dolog fogadott.
Egy üzenet.
Tőle!
ESTÁS LEYENDO
Egyéjszakás Szerelem
FanficMiután ráébredsz, hogy a pasid egy f*ckboy és nem egy lánnyal csalt az elmúlt években, hogy reagálsz? Kiabálsz? Ideges vagy? Esetleg sírsz? Vagy megfogadod, hogy elfelejted és kipróbálod milyenek az egyéjszakás kalandok? "A gondolataim elkezdtek öss...