-Mond, hogy rosszul értettem! Hol van az a szararc? -csattant fel indulatosan Tia.
-A pultnál láttam, de azt hiszem ő nem vett é... -nem tudtam végigmondani sem, mert barátnőm elindult a pult felé.
Szorította a csuklómat, hogy véletlenül se tudjak elszökni, amin a helyzet ellenére elmosolyodtam.Mikor odaértük már nem láttuk Dant semerre.
-Hála Istennek! -mondtam megkönnyebbülve.
-Mázlija van... -mondta Tia, duzzogva, mint egy gyerek.
Forró fejű volt mindig is, de mindig számíthattam rá. Nem tudom mivel érdemelhettem ki, hogy ilyen jó embert tudhattam magam mellett, de boldog voltam, hogy az életem része.Megöleltem, hogy enyhítsem a mini hisztit.
-Meghívlak egy jóféle koktélra a buzgóságodért. -mondtam nevetve.
Rendeltem 2 mojitot, ami gyorsabban elfogyott, mint gondoltuk és az alkoholt kezdtem már érezni a fejemben.
-Béb, én megyek táncolni. Jössz velem? -kérdeztem.
-Menj csak. Elmegyek mosdóba és megkereslek. -válaszolta.
Nyomtam egy puszit a csajszim arcára és bementem a tömegbe táncolni. Élveztem a zenét, a tömeget, a fényeket. A táskáinkat letétbe raktuk még mielőtt elsőnek a parkettre jöttünk, így az sem volt útban.Ahogy ott táncoltam, elengedtem magam, egyszer csak eltűntek a fények és elkezdődött egy szexi ritmus. Azon voltam, hogy visszamegyek a pulthoz, hogy megkeressem barátnőimet, amikor valami, pontosabban valaki körbefogta a derekamat hátulról. A kar, ami körbeölelt hirtelen visszahúzott. Az idegen nem mondott semmit, csak el kezdett mozogni az ütemre.
Először nem voltam biztos benne, hogy jó ötlet egy vadidegen, ki-tudja-kivel táncolni, de utána meggondoltam magam. Úgy terveztem, hogy mikor visszakapcsolnak a fények, akkor eltűnök a tömegben, addig pedig jól érzem magam.
"Ízléstelen dolgot csak nem tenne, itt a tömegben, ha igen akkor meg kérek segítséget."Miután megnyugtattam magam, felvettem a ritmust. Az egyik keze a hasamon, a másik a csípőmön pihent. Úgy éreztem, hogy összekattantunk és megvolt a közös ritmus. Az izzasztó meleg, a sötét és a zene együttesen emelte a pulzusomat, arról nem beszélve, hogy izgalmas volt egy idegennel táncolni. A táncpartnerem is érezhette az izgalmat, ugyanis lassan elkezdte mozgatni az egyik kezét a testemen, amíg a másikat továbbra is a hasamon tartotta. Finoman végigsimította a karomat a vállamtól a csuklóm irányába, miközben a vállamnál éreztem a leheletét. A karomat felemelte, hogy öleljem át a nyakát, majd a kezét finoman végigvezette az oldalamon, amitől kellemes borzongás futott végig rajtam. Egy furcsa oknál fogva azt kívántam, bárcsak Glenn keze siklana a testemen.
Sejtettem, hogy lassan lejár az 5 perc, de a kényeztető érintései túl jól estek, hogy "elfussak". Miután a keze végigcsúszott az oldalamon, visszafelé átcsúsztatta a melleimen, majd a nyakamon is és megállt az arcomon. Finom mozdulattal oldalra fordította a fejemet, majd az ajkaink érintették egymást.
Gyengéd, ízlelgető csókok voltak, de be kellett látnom, hogy hiányzott az e fajta érintés, intimitás. Érzékeltem, hogy visszajöttek a fények, pont abban a pillanatban, ahogy a nyelve érintette az enyémet. A szemeim azonnal kipattantak és elhúzódtam tőle és szembefordultam az idegennel.
-Hát ezt nem hiszem el! -jegyeztem meg hangosan- Mit keresel itt, Glenn?Az íze és a piercing érintése rögtön felfedte számomra a kilétét. Nem tudom, hogy ijedt voltam inkább, vagy ideges. Száz féle gondolat futott végig a fejemben, ahogy bámultam a csajozós vigyorát. Ahogy hátrébb léptem még egyet, majdnem hátraestem, de a mögöttem álló szerencsére elkapott. Ahogy hátrafordultam, hogy megköszönjem, nem más állt ott, mint az exem, Dan.
-Oh, Jen? Meg sem ismertelek hirtelen. Más lettél mióta nem láttalak. -mondta, miközben végigmért.
"Na ez már csak az én szerencsém. Komolyan. Annyi hely közül, hogy mind a két idióta ezt válassza..."Ahogy emésztettem az este meglepő eseményeit, Dan folytatta.
-Nem iszol valamit? Mesélhetnél mi van veled mostanában. -kérdezte egy kicsit túl barátságosan.
A kezét a vállamra tette, amitől hirtelen kirázott a hideg. Lesöpörtem a kezét a vállamról, miközben undorral az arcomon válaszoltam.
-Szerintem semmi közöd hozzá. További szép estét! -feleltem mérgesen.Ahogy el akartam menni mellette, elkapta a karomat és közel hajolt az arcomhoz, de mielőtt mondhatott volna valamit, Glenn megfogta a karját. Számomra eddig ismeretlen, szinte fenyegető arckifejezéssel nézett az exemre, aki végigmérte őt, majd még egyszer rám pillantott és keserű arckifejezéssel eltűnt a tömegben. Én felnéztem Glennre, ő pedig egy fejbiccentéssel jelezte, hogy menjünk ki a tömegből. Félrehúzódtunk a pult széléhez.
-Jól vagy? -kérdezte őszinte aggodalommal.
-Igen, hála neked... -motyogtam halkan, miközben a szemeimmel a táncolókra pillantottam.Nem voltam képes a szemébe nézni, mindazok után, amik történtek, de én éreztem a tekintetét magamon. Összerezzentem, ahogy éreztem, hogy közelhajolt és végre felnéztem a gyönyörű, világosbarna szemeibe.
-VIP szoba. Egy óra múlva. -mondta, majd elsétált.
A homlokomat fogtam, hogy már megint mibe keveredtem.
"De talán le tudok lépni szó nélkül megint. És utána csak soha többet nem megyek szórakozóhelyre. Ilyen egyszerű ez."
Nagyokat sóhajtottam, ahogy végiggondoltam a különböző forgatókönyveket.-Végre megvagy! -hallottam nem olyan messziről.
Ahogy a hang felé fordultam, megláttam 4 lány megkönnyebbült arcát.
-Ne haragudj, Bébim! -kezdett szabadkozni Tia- Ahogy elindultam volna megkeresni téged, hirtelen sötét lett és...
-Ne aggódj, drága! -vágtam közbe, ahogy a legjobb barátnőm már majdhogynem elsírta magát.
-Csajooook! Menjünk táncolniiii! -kiabált a fülünkbe a már részeg Scarlet, miközben elkapva a kezemet behúzott a tömegbe. Végre újra mind az öten együtt táncoltunk. Ráztuk a fenekünket, hülyéskedtünk, nevettünk, jól éreztük magunkat.A szórakozásunk közepén Claire jelzett, hogy figyeljünk rá.
-Egy szexi folyamatosan minket bámul. Ha ti nem jelentkeztek, akkor én bevetem magam. -mondta.
Mindannyian rábólintottunk, úgyhogy megigazítva haját elindult becserkészni az áldozatát. Fancsali arccal jött vissza, nem sokkal később.
-Azt mondta, várja az igazit és sajnálatos módon én nem vagyok az.
-Pff, mekkora seggfej! Melyik az?! - csattant fel Tia.
Ahogy Claire rámutatott, csak mosolyogtam és ráztam a fejemet. Glenn volt az. Természetesen ő is észrevette, hogy hirtelen mind az öten odanéztünk. Vigyorgott és mutogatott a csuklójára, hogy idő van.A csajok csak ráncolták a homlokukat, nem értették, hogy mi is helyzet.
-Csajszik, nekem asszem jelenésem van. Ne várjatok rám! -mondtam hamis bátorsággal, mert legbelül rettegtem, hogy mi fog következni.
A lányoknak a meglepettségtől majdnem leesett az álla. Tiához fordultam.
-Megtalált... -rántottam meg a vállam, majd elindultam Glenn irányába.Ült elterülve, mint egy kiskirály és nézett fel rám, miközben az az idegesítő vigyor nem halványult az arcáról és a szemében pajkosság csillogott.
-Nos?! -kezdtem el, miközben keresztbe tettem a karjaimat a mellkasom előtt- Látom szemmel tartottál...
Felállt, a kezét az arcomra tette és a hüvelykujjával kényeztette az ajkaim körvonalát.
-Egyszer már megszöktél előlem... -mondta- Többször nem fogsz.
Elszégyelltem magam, ahogy visszaemlékeztem, hogy mi történt amikor legutóbb láttuk egymást, ezért elfordultam, de ő a kezével visszafordította a fejemet, hogy rá kelljen néznem. Az arca komoly volt, de gyengéd. Egy pillanatig azt hittem meg fog csókolni, de végül csak átölelt szorosan. Tágra nyitott szemmel bámultam a tömegbe, ahol láttam, hogy a barátnőim még mindig az irányunkba fordulva beszélgetnek.
-Öhm... Glenn? Ha már nem engedsz el úgysem, elmehetnénk valahova, ahol nincs közönségünk?
Ekkor rám nézett, elmosolyodott és megfogta a kezem, majd egy utolsó kacsintással elköszönt a barátnőimtől.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egyéjszakás Szerelem
FanficMiután ráébredsz, hogy a pasid egy f*ckboy és nem egy lánnyal csalt az elmúlt években, hogy reagálsz? Kiabálsz? Ideges vagy? Esetleg sírsz? Vagy megfogadod, hogy elfelejted és kipróbálod milyenek az egyéjszakás kalandok? "A gondolataim elkezdtek öss...