4.BÖLÜM "YALAN"

854 50 12
                                    

İyi okumalar...

Kafamdaki tabancayı aldırmadan elimi yanağına götürdüm.Sakinleşmesi gerekliydi.

"Sen bu değilsin"dedim sesimin gayet sessiz çıkmasını sağlayarak

"Ha?Aksine şuanda gördüğün ben gerçek benim"

"Ortaokula dön.Şuan belki resim dersindesin,annenin resmini çiziyosun.Sadece hayal gücüyle."

"Sen bunları nerden biliyosun?"

"Ceren söyledi"

"Onu değil,ortaokulda yaptıklarımı nerden biliyosun?"

"Sadece tahmin etmiştim"

"Bu sadece tahmin olamaz!Yalan söyleme!"

"Yalan söylemiyorum"

"Bunları bilmenin imkanı yok.Konuş Arya!"

"Nefes alabilirsem söylerim.Üstümden kalkar mısın?" Üstümden kalktı.Nefes almaya başlamıştım.Ee o ağır cüsseyi taşımak epey zordu tabi.

"Bunları nerden öğrendin?"

"Çok ciddiyim sadece bir tahmindi,sadece hayal gücü"

"Bunların sadece hayal gücü olması imkansız!"

"Hayallerin gücüne inan G.Ç inan bana bazılarımız sadece orda mutlu"

"Ne demeye çalıştın?"

"Gerçekten anlamadın mı?

"Anlasam sormazdım"

"Hayaller insanlardan daha şefkatlidir çoğu zaman çoğu kişiden iyi davranırlar.Sen hiç hayal kurmaz mısın?"

"Bir aralar yapıyordum,bıraktım.Hayal kurmak sadece can yakar olmıyacağını bildiğin şeyin arkasından koşmak sadece can yakar.Mesela ben her seferinde annemin geri gelmesi hayaliyle yanıp tutuştum ama sonuç ne küllere döndüm ve sana bir ipucu insanlar küllerinden yine doğamazlar.O sadece Anka kuşlarına özel bir şey.Bu kadar özel bir özelliğin insanlara verilmesini düşünemezdim zaten.Aramızda bu kadar deli varken"

"Kendine deli demeyi kes"

"Kendime deli dediğimide nerden çıkardın?Ben seni kast etmiştim"

"İki dakika bağırmadım,çağırmadım,iki dakika şefkat gösterdim birazcık sende çabalasan nolurdu be?"

"Denemiştim aslında"

"Denemek?Denemediğin halini merak ediyorum"

"Onu her gün görüyosun"

"Bana biraz daha iyi davransan ve abimi öldürmemiş olsan senle iyi anlaşabilirdim."

"Yoo.Hayır,anlaşamazdın.Benimle kimse anlaşamaz"

"Ah kendini fazla egolu sanıyosun" dememe kalmadan Ceren uyanmaya başladı.Bayılmıştı haliyle.

"Ceren kalk iyimisin canım?"dedim kızı sevmeyen ben

"Sarsıldı biraz " dedi ukala çocuk

"Biraz?Sen hala konuşuyo musun?"

"Tamam iyiyim ben " dedi hala ukala çocuktan korkan bir Ceren

***

Bunu nasıl yapıyor anlamış değildim.Resmen herkesi kendinden soğutmuş,herkesi korkutmayı başarmıştı ama şöyle bir gerçek vardı ki bugün onun içinde barınan ama açlık,susuzluktan ölme derecesine gelmiş çocuğu görmüştüm.O hala ortaokuldaki küçük çocuktu.Sadece bunu herkesten saklamaya çalışıyordu.Bunu niye yaptığını anlamış değildim.Aklımı karıştıran bir diğer soru ise intikam meselesiydi.Büyük ihtimalle ucu babama dokunuyordu.Kapı kapanma sesini duyduğumda birinin geldiğini anladım.

Gecenin KaranlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin